Skrekkslagen... liten blødning!

mamma/igjen

Blir kjent med forumet
Idag har det plutelig kommet litt blod på papiret når jeg har vært på do... Har tatt på bind, men det har ikke kommet noe der, men er litt når jeg tørker altså... hver gang..

Blir superengstelig, og kjenner etter om det ikke kanskje gjør litt vondt, eller at noe skal kjennes annerledes ut.

:crybaby2

Mest sannsynligvis er det nok helt ufarlig :love7Blir du veldig engstelig, anbefaler jeg å dra på UL :happy: Jeg blødde i 9 dager sammenhengende (variert fra mørkebrunt til lysebrunt) og her er alt i orden. Krysser fingrene for deg :Heartred

Mest sannsynligvis er det nok helt ufarlig :love7Blir du veldig engstelig, anbefaler jeg å dra på UL :happy: Jeg blødde i 9 dager sammenhengende (variert fra mørkebrunt til lysebrunt) og her er alt i orden. Krysser fingrene for deg :Heartred

Samme opplevde jeg i det ene svangerskapet mitt i flere dager fra 12+1 , og det gikk bra :)

Håper vilrkelig d bare er att slimhinnene som dine er tynne.. Ser d er en del som sliter med d samme her inne..
Samme opplevde jeg i det ene svangerskapet mitt i flere dager fra 12+1 , og det gikk bra :)

Håper det er ett eller annet normalt... Har mistet før, og da var det en MA og plutselig styrtblødning, dette er jo bare litt blod...
Har blitt henvist til TUL, men det kan jo bli om tre uker sikkert...

Har aldri ellers hatt en eneste blødning i de fire svangerskapene mine som gikk bra, så jeg syns det er vanskelig å holde motet oppe :(

Takk for svar i alle fall :love017

Har nettopp opplevd det samme som deg, men det var også litt på bindet til meg... begynte på lørdag til søndagskveld, ga seg til mandag ettermiddag og fortsatte til tirsdagskveld. Kom meg raskt til legen på mandag og fikk tatt hcg test, tok ny på onsdag og fikk svar i dag.. ooog den stiger!!! Er så lykkelig nå at jeg smiler fra øre til øre, selv om det er tidlig, er selv i uke 7 :) men det å vite at mageboeren fortsatt er der gjør meg lykkelig♥️

Har nettopp opplevd det samme som deg, men det var også litt på bindet til meg... begynte på lørdag til søndagskveld, ga seg til mandag ettermiddag og fortsatte til tirsdagskveld. Kom meg raskt til legen på mandag og fikk tatt hcg test, tok ny på onsdag og fikk svar i dag.. ooog den stiger!!! Er så lykkelig nå at jeg smiler fra øre til øre, selv om det er tidlig, er selv i uke 7 :) men det å vite at mageboeren fortsatt er der gjør meg lykkelig♥️
Hva var hcg'n din på? :)

Å, det høres fint ut å få en slags bekreftelse på at ting enda går rette veien.. Glad på dine vegne :happy093

Har tenkt litt idag på om dette skal vare lenge og sånn, og hvordan dagene da skal snegle seg forbi...

Å, det høres fint ut å få en slags bekreftelse på at ting enda går rette veien.. Glad på dine vegne :happy093

Har tenkt litt idag på om dette skal vare lenge og sånn, og hvordan dagene da skal snegle seg forbi...

Har vært kvitt blødinginge fra tirsdag frem til idag nå begynte de igjen, men har på en måte fått bekreftelse på at ting er bra og at bebisen fortsatt er der selv om man blør litt ♥️ :) :)

Var hos legen idag, og det ser absolutt ut til at jeg er i ferd med å miste. Regner med å miste nå i løpet av helga :(

Nå ble jeg skremt her! Hva tilsier at du kommer til å miste?:(
Altså, jeg har for stor blødning. Mormunnen var ikke begynt å åpne seg, men med størrelsen på blødningen ser det ut til å tilta. Og jeg har smerter i tak nå, og har vel egentlig gitt opp :crybaby2

Det var veldig leit å høre. Men det er sikkert litt godt å slippe å leve i uvisshet også? Håper det klaffer raskt for dere igjen, og at det den gangen går bra(noe det helt sikkert gjør) :Heartred

Back
Topp