skrekkopplevelse

Rinus10

Glad i forumet
I natt på tur hjem fra min søster kjørte vi på en elg...
Den kom plutselig løpende ut på veien fra skogen.. Så den jo ikke så godt siden det var helt mørkt ute..
Vi kjørte heldigvis bare i 60 (i 80sonen), så J klarte å bremse ned til 40 og svinge litt unna før vi traff den.. Hodet smalt i frontruta på passasjersiden (der jeg satt). Frontlykta, speilet og ruta ble ødelagt, samt en god del bongler..  Glad vi kjørte en kraftig bmw, merket jo så vidt smellet.. Det dumme er jo at den skulle bli solgt neste helg, og så skulle vi kjøpe en nyere bil.. Det blir det jo ikke noe av nå..

Men det viktigste er at det gikk bra med oss alle tre... Det eneste som gikk gjennom hodet mitt da jeg så elgen var "Serine, Serine, Serine!". Trodde det kom til å gå så mye verre... Ååh så redd jeg var... Første jeg gjorde da vi stoppet var å rive av meg beltet og kastet meg bak til S.. Og hun sov seg gjennom alt!

Heldigvis sitter vi bare igjen med med en skrekkopplevelse.. Men bildet av elgen som kom løpende ut i veien, det sitter godt i hodet mitt nå.. Så han jo rett inn i øyet.. Så ble dårlig med søvn i natt..
Åååh, det kunne gått så mye værre.. Takk gud for at alt gikk bra..

Huff elgpåkjørsler er det mye av og det er ikke for alle det går like bra. det var sannelig godt det gikk bra med dere.
det er jo det viktigste.
hva med elgen? løp den til skogs igjen?
håper at neste natt blior bedre søvn, klart det setter en støkk i en huff.
tenk at lvesla sov seg gjennom det hele[:)]

husker jeg så en gammel tur buss som kjørte over en elg. gikk veldig bra med de på bussen, værre med elgen som dro seg opp i vegkanten med bakbeinet hengende i ei skinnfille[&o]
heldigvis fikk han ei kule og slapp å lide.

Uff så ekkelt!!
Godt det gjekk bra med alle 3[:D]

huttemegtu.. stakkars dere[:(]
Godt at det gikk så bra som det gikk!!

ohshit[:-] hadde ikke sovet jeg nei etter en slik opplevelse[&:] takk gud det gikk så bra som det gjorde! Ja bmw er skikkelig kraftige biler, de tåler en god trøkk! Eksen min kjørte på en hjort i over 100 km/t og alt som kom til skade på bila var ei lykt å en kraftig bulk på panseret[;)]

ORIGINAL: *Prinsessa

Huff elgpåkjørsler er det mye av og det er ikke for alle det går like bra. det var sannelig godt det gikk bra med dere.
det er jo det viktigste.
hva med elgen? løp den til skogs igjen?
håper at neste natt blior bedre søvn, klart det setter en støkk i en huff.
tenk at lvesla sov seg gjennom det hele[:)]

husker jeg så en gammel tur buss som kjørte over en elg. gikk veldig bra med de på bussen, værre med elgen som dro seg opp i vegkanten med bakbeinet hengende i ei skinnfille[&o]
heldigvis fikk han ei kule og slapp å lide.

Elgen løp videre ja.. Så ikke noe mer til den. Viltnemda ble kontaktet og de dro og fant sporene, men de kunne jo ikke gjøre noe i natt siden det var så mørkt, så de skulle dra å se etter den i dag..

ORIGINAL: ragnarekkverk

Huff så ekkelt!! skjønner godt du vart skjelven ja!!! men ang bilen...dere får ikke dekt reperasjon av forsikringa da?

Jeg aner ikke.. J sier at det ikke er noe vits siden bilen er gammel, så skal heller ta noe deler fra delebilen. Er verre med de bonglene på siden og på panseret.. Men men..

Ja, det går heldigvis bedre nå, men blir nok å tenke på det når jeg legger meg.. Er så glad for at det gikk så bra som det gikk! Og at vi ikke hadde større fart.. 

Back
Topp