Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har flere ganger når jeg har vasket sengekanten vært inne hos mini om natten fordi armer eller ben har satt seg fast i sprinklene. Så jo, de kan skade seg på sengen.Jeg skal ikke bruke det, de kan ikke skade seg på sengen så jeg tenker hvorfor ta sjansen
Spot onHar aldri vært noe problem hos oss. Hva med dyne da? Var flere ganger babyen her hadde dyna over hodet da vi gikk inn til han. Det beste er nok å ha barna nakne i sterile bur med perfekt temperatur til de får hår på kassa...
Synes det er så ekstremt mange tullete velmenende råd der ute. Blir så irritert av advarsler som er mer ment som økt klikkrate og bekymring for nybakte foreldre.
Har også hørt mange flere historier om armer og bein som stikker ut, enn om sengekantkveling. Er jo likt i vogn? Med tett, myk vegg?Jeg har flere ganger når jeg har vasket sengekanten vært inne hos mini om natten fordi armer eller ben har satt seg fast i sprinklene. Så jo, de kan skade seg på sengen.
Babybjørn istedenfor vogn?Vi begynte med sengekante da jr flyttet på eget rom da han var 3 mnd. Var aldri noe mer bekymret for det enn andre ting. Var mer redd når jeg sovnet i senga med han på puppen. Redd og hjertet i halsen hver gang jeg voknet.
Fram til 3 mnd så hadde han babybjørn bedsidecrib med netting kanter.
Tenker du vogn på soverommet?Babybjørn istedenfor vogn?
Nååå yes! En liten misforståelse bare! Jeg leste "babybjørn og bedsidecrib" og skjønte ikke helt hvordan babybjørn (så for meg vippestolen og bæreselen) gjorde susen som seng, haha. Den var forøvrig mye penere enn den andre nettingbedsidecriben jeg har sett.Tenker du vogn på soverommet?
Vi hadde vogn, men han sov bare i den når vi trillet på tur.
Vi har lite soverom. Så har ikke plass til noe stort.
![]()
Den hadde vi.
Ha ha ha... Skjønner at du lurte daNååå yes! En liten misforståelse bare! Jeg leste "babybjørn og bedsidecrib" og skjønte ikke helt hvordan babybjørn (så for meg vippestolen og bæreselen) gjorde susen som seng, haha. Den var forøvrig mye penere enn den andre nettingbedsidecriben jeg har sett.
Den hadde vi også til storebrorTenker du vogn på soverommet?
Vi hadde vogn, men han sov bare i den når vi trillet på tur.
Vi har lite soverom. Så har ikke plass til noe stort.
![]()
Den hadde vi.
Vår fikk blåmerker og dump inn i panna som ble der en del timer etter å ha sovnet inntil sprinkler..Jeg har flere ganger når jeg har vasket sengekanten vært inne hos mini om natten fordi armer eller ben har satt seg fast i sprinklene. Så jo, de kan skade seg på sengen.