Skrekkblandet fryd...

Esereht♡

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Oktoberlykke 2019
Det er med skrekkblandet fryd jeg kommer inn til dere! Har fått to positive tester i dag:
Den øverste er fra i morrest og den nederste er fra i formiddag :)

Er jo selvfølgelig superglad for positiv test og at vi har vært så heldig å fått det til på kun 3PP! Men allikevel så er jeg livredd og skremt, dette blir min og sambos første barn, jeg er 22 år, så vil si jeg er ganske ung. Derfor er det litt skummelt kjenner jeg å skal bli mor og ha ansvar for et lite barn etterhvert! :P Men sitter og smiler for meg selv og er ganske glad!

Gratulerer så mye, dette kommer til å gå så bra, du kommer sikkert til å bli en flott mor.
Ønsker deg/dere uansett masse lykke til

Gratulerer så mye, dette kommer til å gå så bra, du kommer sikkert til å bli en flott mor.
Ønsker deg/dere uansett masse lykke til

Gratulerer og velkommen hit.

Gratulerer og velkommen hit.

GRATULERER

Jeg følte det på meg når du skrev i ikm-tråden at du hadde vært mye på do i løpet av ferien.....
Juhuuu, spennende tid i vente.
Og dette går nok så fint skal du se.
Jeg var bare 19 da jeg fikk mi første jente

GRATULERER

Jeg følte det på meg når du skrev i ikm-tråden at du hadde vært mye på do i løpet av ferien.....
Juhuuu, spennende tid i vente.
Og dette går nok så fint skal du se.
Jeg var bare 19 da jeg fikk mi første jente

gratulerer!!!

gratulerer!!!

Tusen takkhar begynt å synke så vidt inn nå, men skal ta en digital test i morgen for å se det står 'gravid' svart på hvitt ;)

Tusen takkhar begynt å synke så vidt inn nå, men skal ta en digital test i morgen for å se det står 'gravid' svart på hvitt ;)

Ttherese90 skrev:

Hihi.
Ja jeg måtte ha det svart på hvitt med en digital jeg også hihi

Ttherese90 skrev:

Hihi.
Ja jeg måtte ha det svart på hvitt med en digital jeg også hihi

Gratulerer så mye ned spire i magen! Så gøy at vi ble enda flere fra uke. 44 som kom inn her da!! Du fikser nok mammarollen veldig bra! :)

Gratulerer så mye ned spire i magen! Så gøy at vi ble enda flere fra uke. 44 som kom inn her da!! Du fikser nok mammarollen veldig bra! :)

Ja, det kommer nok naturlig etterhvert:) kjempegøy at det vart hele 13stk fra uke 44, greit å ha så mange å spørre og dele erfaringer med! Spesielt ettersom det er min første graviditet :)

Ja, det kommer nok naturlig etterhvert:) kjempegøy at det vart hele 13stk fra uke 44, greit å ha så mange å spørre og dele erfaringer med! Spesielt ettersom det er min første graviditet :)

Gratulerer!

Gratulerer!

Gratulerer!

Gratulerer!

Gratulerer så mye! Jeg er også 22 og fikk min første for snart 4 mnd siden :) Dette klarer du så bra atte!

Gratulerer så mye! Jeg er også 22 og fikk min første for snart 4 mnd siden :) Dette klarer du så bra atte!

Back
Topp