Skrekk og gru..

Bønna2020

Betatt av forumet
I går begynte jeg akutt på blø en del, det varte i 20 minutter og det kom ut litt koagulert blod.
jeg hadde ingen smerter eller feber og fikk idag komme til gyn(har privat), jeg var der for 7 dager siden og alt var intakt, embryoet gjorde seg vanskelig å finne da alt ligger langt nede i livmoren så jeg skal tilbake til mandag og vi tok HCG serum, men hun var ikke bekymret da alt var intakt og livmortappen var stengt. I tillegg hadde plommesekken gått fra ikke eksisterende til 4,5mm på 7 dager og det sorte hullet som jeg kaller det fosteret og alt er i var gått fra 4,5mm til 14,9 og 19,2mm, så det hadde vokst veldig godt.
jeg skal tilbake for å se om vi kan se embryoet til mandag da er jeg 7+0, men blødningen i går hadde uansett ingen sammenheng med om embryoet utvikler seg eller ikke hvertfall og jeg fikk beskjed om å gå ut ifra at jeg er gravid da hun ikke så noen grunn til å si noe annet.

jeg ville bare dele dette da jeg er førstegangsgravid og vet det er flere her og som kanskje er bekymret.
Jeg vet man får beskjed om at hvis det er friskt blod så er det en god sjanse for at man aborterer, men det er ikke alltid tilfelle. Ta deg råd til å dra til gyn eller rett og slett dra til jordmor for å bare ha en samtale, det hjelper veldig, jeg er på begge deler hver uke(har Asperger så sliter med å ikke ha fakta), de er ekstremt forståelige og vil deg ditt beste! ❤️

Åh kan bare forestille meg hvor skremmende det må ha vært! Så bra at det ser fint ut og håper du slipper flere slike skumle opplevelser :Heartred

Det hjalp ihvertfall meg til å gjenvinne balansen litt her nå det du skrev. Oppdaget nettopp blod i utfloden, dette er 3. gangen på en uke. Har bestilt UL i morgen kveld, håper så inderlig alt fremdeles er fint med lille i magen. Er 9+1.

Åh kan bare forestille meg hvor skremmende det må ha vært! Så bra at det ser fint ut og håper du slipper flere slike skumle opplevelser :Heartred

Det hjalp ihvertfall meg til å gjenvinne balansen litt her nå det du skrev. Oppdaget nettopp blod i utfloden, dette er 3. gangen på en uke. Har bestilt UL i morgen kveld, håper så inderlig alt fremdeles er fint med lille i magen. Er 9+1.

håper alt er bra hos deg og❤️ var derfor jeg ville dele det, for man kan gjerne få sterkere smerter enn man egentlig har eller få uten å ha hatt når man blir veldig nervøs.. og om man da kan lese noe sånt og roe ned pulsen og angsten i magen litt så får man det så mye bedre.. men jeg fikk beskjed i går om å legge meg ned mens det blødde, i tilfelle det var en truende abort, så det og er jo noe du kan vurdere❤️

håper alt er bra hos deg og❤️ var derfor jeg ville dele det, for man kan gjerne få sterkere smerter enn man egentlig har eller få uten å ha hatt når man blir veldig nervøs.. og om man da kan lese noe sånt og roe ned pulsen og angsten i magen litt så får man det så mye bedre.. men jeg fikk beskjed i går om å legge meg ned mens det blødde, i tilfelle det var en truende abort, så det og er jo noe du kan vurdere❤️

Takk, har ikke blødd like mye som du har, men skal ta det med meg om jeg blør mer. Krysser fingrer for at alt er normalt her også. Er så enig med deg i at det er lurt å ta en ekstra tur til jordmor/lege/gynekolog så man kanskje kan få roet seg ned. Er så takknemlig for at jeg har økonomi til å dra privat :Heartred Legen min er selvsagt på ferie og det var visst også jordmoren jeg skal gå til, så lite å hente der for tiden :dontknow

Er
Takk, har ikke blødd like mye som du har, men skal ta det med meg om jeg blør mer. Krysser fingrer for at alt er normalt her også. Er så enig med deg i at det er lurt å ta en ekstra tur til jordmor/lege/gynekolog så man kanskje kan få roet seg ned. Er så takknemlig for at jeg har økonomi til å dra privat :Heartred Legen min er selvsagt på ferie og det var visst også jordmoren jeg skal gå til, så lite å hente der for tiden :dontknow

er så typisk at alt sånt skal skje midt i ferietiden...
men godt å vite du også har ett godt støttesystem rundt deg til vanlig! Er veldig glad for å Bo i Norge når det kommer til helse og det meste annet da:hilarious:
Sender deg en styrkeklem❤️

Er

er så typisk at alt sånt skal skje midt i ferietiden...
men godt å vite du også har ett godt støttesystem rundt deg til vanlig! Er veldig glad for å Bo i Norge når det kommer til helse og det meste annet da:hilarious:
Sender deg en styrkeklem❤️

Ja skikkelig typisk. Men sant, vi er veldig heldige som har ett så bra helsevesen :):Heartred

Back
Topp