Skrekk og gru

Miriamsmams

Glad i forumet
Jeg er alene med jentene på 1,5 og 7 år. Har helt siden jeg sto opp hatt tak i korsrygg, mage og lår. Det har ikke tatt seg opp heldigvis. Mannen er på jobb hele helgen og da overnatter han der. Mor og far er også på ferie. Shit jeg er så redd for at det kan bli fødsel ut av dette. Er 35 uker i dag og jordmor har sagt at det er mulig han kommer en el før tia:/

Oida.. Langt vekke mannen? Eventuelt nokon andre som kan ta vare på barna dersom fødselen starter? Nabo eller nokon? Lykke til:) håper babyen heldt seg inne til over helga iallefall ;)

Oi, ikke akkurat nå det passer best med fødsel akkurat!! Er det noen du kan ringe i så fall? Venner eller noe? Jeg tror jeg ville sagt fra til mannen om det tok seg opp/han har lang reisevei, ikke så gøy å havne på sykehus alene vil jeg tro!

Nei han jobber heldigvis i byen jeg skal føde i:) har snakket med han og han tror sammentrekningene kommer fordi jeg er redd for at noe skal skje mens han er borte. Har tenkt å ringe svigermor hvis noe tar seg opp.

Huff da! Er mannen langt unna hjem/sykehus? Får håpe det roer seg ned.. prøv å slappe av og anstreng kroppen minst mulig!

Sendt fra mobilen.

Back
Topp