SKREKK OG GRU???!!

lykkebo

Forelsket i forumet
Kynnere i går kveld. Stoppet etter  et par timer.Blod på papiret når jeg hva på do nå i kveld. Ikke mye og nå begynner kynnere igjen. Litt små bekymret nå og maen er selvfølgelig offshore og jeg er alene me ungene.

Går nok fint,men blir litt bekymret alikevel

jeg synes du skal kontakte legevakt jeg, bare ring og snakk med dem om hva du skal gjøre...
det trenger ikke å være noe farlig, men greit å snakke med fagfolk :)))

legen er snakket med, å så lenge jeg ikke har fått påvist  forkortet livmorhals(?) i tidligere svangerskap så er det ikke så mye å gjør. Bare til å vente, men får jeg sterke smerter skulle jeg kontakte legen igjen.
krysser fingrene å venteremoticon

Hvordan går det med deg???

Offda. Håper det ikke er noe. Har kynnere daglig her.Flere ganger daglig faktisk, men ingen blod da.

Jeg hadde kynnere tidlig sist og har en mor som har forkortet livmorhals. Hun var 100% sykmeldt gjennom hele svangerskapet og måtte gå på medisiner for å holde oss inne og ikke drive med noe aktivitet, da hadde vi kommet plopp ut. Ble sjekket for det sist på ordinær UL men hadde heldigvis ikke samme som henne og mini holdt seg inne til en uke før termin.

Siden jeg ikke hadde forkortet livmorhals fikk jeg beskjed om at kynnerene var ufarlig:)

Blør ikke mer,men får sterke kynnere hver gang jeg gjør noe/beveger meg. Kan vare opp til flere timer. 
Har hatt konstante  mens smerter siden blødningen. Har til tider ligget i foster stilling.
Tror fortsatt/velger å tro at dette går over og at det er stress som påvirker.
Har hatt det litt tøft med alle svangerskaps problemene, x antall sykehus besøk,hjerte som ikke er like lydig, nytt avslag på bygging av hus og sist,men ikke minst tap av et kjært søskenbarn på utøya.

Fortsetter smertene og kynnerene til i morgen går jeg nok for en sjekk.
Hjelper ikke akkurat formen å gå rundt å være små bekymret

Godt blødningen har gitt seg.
Skjønner du har det tøft, ta vare på deg selv og hvil deg masse nå :)

God klem til deg

Da har jeg snakket med føden. Fortsatt mens smerter og til tider sterke kynnere,men tror selv jeg ikke er i fødsel. Fått beskjed om å ta det med ro sånn at ikke fødselen settes i gang. Ska snakke med legen min når jeg skal til han på tirsdag å få målt livmorhalsen eller bli henvist til sykehuset.
kan fortsatt ikke gjøre noe annet en å vente...

Skulle virkelig ønske at mannen min hva hjemme nå..
Godt jeg har dere jenter til å spre mine sorger over.

Klememoticon

Back
Topp