Skrekk & Gru!!

Mommy86

Glad i forumet
MARERITT!!!

Noen andre som har begynt å få mareritt om nettene???

Jeg våknet både natt til lørdag og natt til søndag av at jeg HYLgråt!! Vi snakker tårer, snørr, og skikkelig hiksting og tung pust... Var helt grusomt, og jeg klarte ikke å sovne igjen, for jeg bare lå og gråt og hadde det vondt. Ikke nok med det; begge nettene når jeg endelig hadde sovnet igjen, fortsatte bare marerittene der de hadde sluttet[&:]
Heldigvis kom sambo hjem i går, så jeg hadde noen å ligge inntil igjen, og hadde heldigvis ingen mareritt natt til i dag[:)]

Snakket med venninnen min som er 21 uker på vei, og hun opplever dette regelmessig...vil ikke, vil ikke, vil ikke!!!

jeg kan skrive under!! jeg har hatt flere mareritt, våkna av att jeg gråt å var livredd. jeg drømte sambo dytta meg ne trappa osv. han har blitt grufull i drømmene. han som er sååå snill til vanlig :S

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!! Jeg håper virkelig jeg kan slippe unna dette for jeg har sliti med samme mareritt siden jeg var kjempe liten og det er en god stund siden sist... orker ikke sånt igjen :S

Jeg vet hvordan det er for å si det sånn... blir helt fra meg når jeg har mareritt :(

Uff... Trøste...

Drømmer mye syyykt ja. Siste og beste var en fæl drøm om Tomlingene i Drømmehagen som var noen slags fæle onde aliens....... [&:]

masse drømmer her, hver eneste natt. Og veldig ofte mareritt.

Det værste hittil er den drømmen da jeg fikk med feil baby hjem fra et privat sykehus, og i i går natt drømte jeg at gikk hadde fått babyen og bare "glemte" å gi den pupp hele tiden, så til slutt fikk den hjertestans og jeg måtte løpe rundt i korridorene med babyen i armen for å finne en lege.

Sånt er så ekkelt og skummelt [&o]

Hver gang jeg drømmer, drømmer jeg ekle og fæle ting. Våkner og er livredd- skikkelig ubehagelig!!!

Back
Topp