tullemor_86 Glad i forumet 22 Mai 2011 #1 noen som har tips?? jeg trenger å få sydd opp kjolen min da den er altfor lang
L leika1 Blir kjent med forumet 22 Mai 2011 #2 Tror det er noen som driver med det på kvadrat. I trappene mellom kondomeriet og økonomisko ;) Lykke til :)
Tror det er noen som driver med det på kvadrat. I trappene mellom kondomeriet og økonomisko ;) Lykke til :)
Vesten Forumet er livet 22 Mai 2011 #3 M&Ys systue i stavanger (annen etasje)har lagt opp flere bukser der. Trur det heter kongsgata? (der Nokas-ranet holdt på)
M&Ys systue i stavanger (annen etasje)har lagt opp flere bukser der. Trur det heter kongsgata? (der Nokas-ranet holdt på)
L leika1 Blir kjent med forumet 22 Mai 2011 #4 Vesten skrev: M&Ys systue i stavanger (annen etasje)har lagt opp flere bukser der. Trur det heter kongsgata? (der Nokas-ranet holdt på) Selvfølgelig, de har jo jeg også brukt... Henger ikke helt med i dag :)
Vesten skrev: M&Ys systue i stavanger (annen etasje)har lagt opp flere bukser der. Trur det heter kongsgata? (der Nokas-ranet holdt på) Selvfølgelig, de har jo jeg også brukt... Henger ikke helt med i dag :)