jhygtfrdew
Gift med forumet
Jeg synes det er kjekt med skravvletråder, så gjør som hunnykaos og lager en

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker mye på neste uke og OUL.... Gru/gleder meg. Kjenner jeg begynner å bli veldig bekymret for at ikke alt er som det skal være... Flere med samme tanker eller?
Hele tiden!
Fram til ul i uke 13 var jeg sikker på det ikke var liv,så jeg var ganske nøytral egentlig og klarte ikke å glede meg så veldig i tilfelle jeg hadde rett. Vi holdt det også hemmelig lenge så jeg gikk jo rundt og sa til alle at jeg ikke var gravid,så det bidro nok litt også.
Fikk se en hoppende, hikkende baby og jeg roet meg.
Men mellom den ul og neste i uke 16-17 fortalte vi det til folk og jeg ble nesten irritert når folk gratulerte meg,for da var det mye vanskeligere å ikke tenke på at NÅ,denne gangen hadde jeg sikkert rett. Og de små livstegnene jeg kjente var sikkert bare luft.
Tenk hvor teit jeg hadde følt meg om jeg kom på ul og sa at jeg hadde følt masse liv og så fått beskjed om at her hadde det ikke vært liv på flere uker. Hadde jo aldri kunne stole på meg selv igjen.
Jada,det er ikke bare litt med meg skjønner du.
Men nå kjenner jeg liv oftere og mer tydelig,så nå begynner jeg å roe meg litt.
Godt å høre vi er flere. Jeg har kjent liv i noen uker nå, men i de siste dagene har jeg ikke kjent liv, så der kommer angsten inn. Men følte at jeg kjente litt nå i sted, så er litt mere avslappa igjen nå.
Men likevell....
Så i går angret jeg på at jeg ikke hadde kjøpt meg en sånn angelsound likevell... Trodde virkelig ikke jeg plutselig skulle bli så redd... Jeje... Det hører jo med....![]()
Ja, er vel greit å ikke ha slikt utstyr ja, ville ikke kjøpe det for jeg tror ikke det er så bra å ha det... Men plutselig så kunne jeg tenkt meg å hatt det, bare for å fått høre lyden...
Huff, gråter som en unge her.. Slo på tv´n og der var det oprah show..
Om ei som mistet moren sin i kreft, og før moren døde spillte hun inn mange filmsnutter av seg selv der hun forteller/ gir råd til datteren..
om sminking, valg av ektemann og alt som en mor gjør...
Veldig rørende, og tårene mine renner som elver...
Hørtes ut som en fantastisk gave og få av sin mor.
Nå begynner jo jeg å grine også! Enda jeg ikke har sett programmet![]()
Er blir skikkelig sur når jeg ser at d er TO på terminforumet som sliter med livet i magrn!Når vi har kommet så langt så skal liksom alle være med :'(
jeeeeeg :/ ihvertfall etter igår.... nå er jeg redd hele tiden !Jeg tenker mye på neste uke og OUL.... Gru/gleder meg. Kjenner jeg begynner å bli veldig bekymret for at ikke alt er som det skal være... Flere med samme tanker eller?
signererNå begynner jo jeg å grine også! Enda jeg ikke har sett programmet![]()
jeeeeeg :/ ihvertfall etter igår.... nå er jeg redd hele tiden !
jeg er redd for at det ikke skal være noe på skjermen på torsdagSå lenge jeg kjenner liv og det ikke har skjedd noe så prøver jeg å ta det med ro. Ikke alltid så lett,men jeg prøver
jeg er redd for at det ikke skal være noe på skjermen på torsdagmagen vokser og sånt men.... alle spesialister sier blødningene mine er ufarlig og men :/
ikke så lett med en sånn svigermor rundt megUff, skjønner deg godt.. men prøv å tenke påsitivt. De har sikkert helt rett!![]()
skulle ha spist det, men har avsmak på detNå har vi spist taco, hvor mange andre har gjort det samme?![]()