Skravlis Onsdag.

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
I dag er det en kosedag. Jeg holder jo på med bachelorskriving nå, men er ikke i gang helt enda, så er noen rolige dager :p Jeg og snuppa så på tv og spiste frokost en lang stund før jeg kjørte henne i barnehagen. Nå gjør jeg ingenting, men tenkte å ta en tur på gymmen før jeg henter igjen. I kveld skal jeg ut å spise tapas + kino med noen damer i klassen :D

Dere da? :)

høres ut som du har en toppers dag :)

Her er storesnuppa og kusina her i dag, fri hver onsdag på skolen og det er ikke noe SFO tilbud. Så de er her annenhver onsdag og hos svigerinna mi motsatt. Akkurat nå er de ute å herjer fra seg og jeg har fått spist en goood lunsj og koser meg med litt pc'tid og tv :)
Store planer om å få alt tilbake på plass på boden etter at jeg og gubben tok ut alt derrifra i går....men energien er litt fraværende enda - så vi får se hva jeg får gjort etterpå!
Foruten det har jeg ikke store planer for dagen, skal se nye sessongen av unge mødre som begynner i kveld da :)

Nå prøver jeg å legge lillegutt for en liten hvil, noe som ikke alltid er like lett. Han er nemlig ikke enig i at han skal sove, men han trenger det. Syns det er for tidlig å slutte å sove når han er 16 mnd bare. Dessuten blir han grinete på ettermiddagen om han ikke sover litt.. Aaah, litt lei av å "krangle" med han for at han skal sove kjenner jeg. Har nemlig tenkt å sove litt selv når han først sovner.. Energiiiiii kom til meg! :-p

Ellers tenkte jeg at jeg muligens skal finne frem babyklærne etter lillegutt, og sortere litt.. Legge frem det prinsessa kan bruke, har litt nøytrale farger og litt brunt vet jeg. Jeg er litt "gammeldags" og vil ikke bruke guttetøy/blått på henne nemlig :-p Her skal jeg ha rooooooooosa :-D hehe

Har vært effektiv i dag (hadde plutselig ein del energi), fått støvugd og vasket golv på alle rom samt ryddet i forskjelligt rot. Jeg kjenner nå at det var den energien jeg hadde for nå er jeg helt skutt og skal legge meg på sofaen med hekletøy i henda :D

Ellers tenkte jeg at jeg muligens skal finne frem babyklærne etter lillegutt, og sortere litt.. Legge frem det prinsessa kan bruke, har litt nøytrale farger og litt brunt vet jeg. Jeg er litt "gammeldags" og vil ikke bruke guttetøy/blått på henne nemlig :p Her skal jeg ha rooooooooosa :-D hehe
Like gammeldags er jeg og, blir ikke noe blått på jenta her nei....rooooosa og kjoler :P

Har vært effektiv i dag (hadde plutselig ein del energi), fått støvugd og vasket golv på alle rom samt ryddet i forskjelligt rot. Jeg kjenner nå at det var den energien jeg hadde for nå er jeg helt skutt og skal legge meg på sofaen med hekletøy i henda :D
Flink du har vært da :) Skal prøve å løsrive meg fra sofaen straks :)

Her har meg og storebror vært hos legen, en tur på senteret og no er vi på besøk hos mine foreldre.. eg skal på jobb halv 3 så då skal storebror være her til pappan er ferdig på jobb;) takk og lov for at vi har besteforeldre i nærheten;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Her har jeg faktisk vært flink og gjort noe fornuftig i dag. Rydda høyskapet på kjøkkenet, så må er det faktisk oversiktlig der igjen og fått ut en del som vi ikke trenger lenger.

Ellers er det lite planer utover dagen. Se om jeg får gjort litt til før frøkna skal hentes fra bhg og det er tid for middag, så lenking med hun.

Høres kjekt ut:-)
Her er jeg for første dag noe lunne oppegående etter omgangsyken,og da de to minste og har vert syk,
så har det blitt litt spykle å vaske etterhvert,så dagen idag her til har gått til å brette sammen klær...(har ikke hatt ork før)
Så no venter jeg på mannen er på butikken å kjøper pizzabaguett til meg:-)
Så skal jeg se om jeg orker å gå på te til svigers senere:-)
Sent from my GT-P7310 using BV Forum

I dag gjør jeg ingenting. Sitter å ser på Turistguidene som jeg tok opp i går. Etterpå får jeg ta å rydde litt før mannen og prinsessen kommer hjem :-)

BVforum via Samsung

AUCH!

Hadde en treningsdate med en venninne 1330, men lå i sengen og slappet av litt og så på en serie. Skulle egentlig stå opp, men kjente meg litt trøtt, sovnet, og våknet nå :p

Har hatt en god frokost med snuppa før jeg kjørte henne i Bhg. Deretter var jeg og ei venninne ute og tigget i butikker for å bidra med noe til landstreffet som vi arrangerer for augustmammaene2010 ;) nå er det sofa før familien kommer hjem, og så er det self middag og lek før leggetid ;)

Jeg har lagt som slakt på sofaen i hele dag, gjort lekser! Har studiedag fra skolen, så nyter den litt vel godt! Skulle til fysioterapaut men har klart å rote bort henvisningen. =( =( nå lager sambo middag. blir suulten av lukten ^^

Like gammeldags er jeg og, blir ikke noe blått på jenta her nei....rooooosa og kjoler :P
Slik er jeg og,etter to gutter,ble det mye rosa og kjoler når eldste snuppa kom:-)
Er litt lei rosa no etter to jenter(tredje på vei) men bruker ikke noe særlig "guttefarger" uansett,men elsker lilla for tiden:-)

Har hatt en god frokost med snuppa før jeg kjørte henne i Bhg. Deretter var jeg og ei venninne ute og tigget i butikker for å bidra med noe til landstreffet som vi arrangerer for augustmammaene2010 ;) nå er det sofa før familien kommer hjem, og så er det self middag og lek før leggetid ;)
Fikk dere tigget noe fint?

da var onsdagen over for meg - fikk sett begge episodene med unge mødre og Big bang etterpå, så ble veldig bra! I tilegg har jeg studert vogna som står nede på stua <3 så i morgen skal jeg begynne å ommøblere i yttergangen for å få plass til vogna der. Det blir morro!

Back
Topp