Skravlink UKE 29

Nei er ikke vondt, mer ubehagelig. Men er mer det å kle seg av nedetil å¨spre beina for en lege.. MANN.. men hvor mange har ikke gjort det før en selv liksom. Og det er jo over på SEKUNDER nesten ;) hehe..

ORIGINAL: Zid

Nei er ikke vondt, mer ubehagelig. Men er mer det å kle seg av nedetil å¨spre beina for en lege.. MANN.. men hvor mange har ikke gjort det før en selv liksom. Og det er jo over på SEKUNDER nesten ;) hehe..

men det e aldri kjekt uansett kor mongen gonger ein har gjort det før[:'(]

g nekte å gå te menner, har hatt 2 skikkelig ubehagelige opplevelsar me menner, ALDRI mer...

Med eldste så BA jeg om å få kvinnelege og fikk det. HURPETE LEGE igjennom hele svangerskapet..

Sist så ble jeg hos han legen. Kjeeeeeeempekoselig og flink lege.

Off... ikke noe særlig hvis en har opplevd noe ubehagelig med menn [&:][&:]

Men da får dere skravle videre jenter. Finne senga nå. Opp tidlig for å åpne butikken... Zzz

Natta!! Skravles i morgen [;)]

har hørt masse positivt å masse negativt om begge kjønn[8|]ikkje enkelt å velga..

har heldigvis ei venninnna som e jordmor å kjenne litt navn i byen[:D]

Helldig som har ei venninne som jordmor da [:)]

(ps!! i dag tidlig svidde jeg av den siste ClearBluetesten, og blått steeeerkt kryss kom frem før kontrollstreken [:D][:D],så da er jeg vel helt gravid. Du hadde den steeeerke CB du la ut her ja? like sterk min i dag.. [:)])

Vel..frokost pågang før jobb til 9. Men kl 14 i dag har jeg HELG!!

GOD HELG JENTER

Har dere opplevd mange symptomer?
Jeg merker at håret og puppene har forandret seg. Jeg er trøttere, drømmer mer og våkner ofte på nettene. Har også hatt litt vondt i ryggen og merker kvalmen hvis det er lenge siden jeg har spist.

stikking,murring,mensfølelse osv.., men ikke så mye mer enn det. Aldri vært kvalm i svangerskap før.. så håper da jeg slipp det denne gangen også..hehe- Ellers så trøttheten kjem nok ikke helt ennå.. *håper jeg* :)

God tur på jobb Zid[:D] Blir deilig med helg nå. Nå skal jeg ha dagens første treningsøkt[:D] Hva skal slags planer har dere for helgen jenter?

Jo takk :)

God treningsøkt [;)]

Ellers i helga er det spådd fint vær, så håper på grilling i morgen.. ellers bare koooose oss hjemme [:)]

Brr.. Masse blå himmel og sol i dag + litt vindt, og en gradestokk på 7 grader [:-] Brrr

[:)] her er det også veldig kaldt, men det er meldt ganske fint vær i helgen, så blir nok grilling her også Vi skal reise til besteforeldrene til lillemor i dag. Så skal snuppa ha 3 uker ferie fra barnehagen så vi skal bare kose oss fremover. Masse god helg til alle[:)][:)][:)]

her e det skyfri himmel å varmt, endelig[:D]ska ut på terassen å sola meg[:D]

eg ska slappa av i helgå å nyyyyyyta det, fint vær e det meldt her og[:D]

GOOOO HELG APRIL SNUPPENE MINE[;)]

ORIGINAL: kanskjenr2

ORIGINAL: Snuppeluring

nå har jeg det ultimate spm her[:D] Har du vært gift i 2 år, 2 uker og 5 dager i dag??[:D][:D]

Nei jeg har ikke det assa,men har du gutt eller jente? Jeg er ikke gift en gang jeg. Men nå tar vi begge to sikkert like feil

haha, det var nesten litt bra! Tror fortsatt vi er fra samme "termingruppe", men vet ikke hvem du er. Så nicket ditt der inne shø[;)][:)] Så om du ikke henger rundt overalt, så håper jeg at jeg har rett[8D]

Har alle tatt helg fra babyverden? Er jo iiiingen oppdateringer jo.. hehe

*trala..kjeder seg litt' [;)]

Back
Topp