Skravlingstråd 14 juni

FirstTime

Elsker forumet
Da starter jeg dagens tråd og sier god natt!!! Håper dere sover godt søte kulemager [:D] [:D][:D]

Sweet dreams

Her var det stille.....
Kanskje ikke så rart i følge klokken....
Men jeg får ikke sove.....
Jeg vil sove.....
Blææææææ......
SOVEEEEE.......
NÅÅÅÅÅ.......
JEG VIIIIIIIIL........
[&:][:'(][&:][:'(][&:][:'(]

måtte på do for 3 gang og måtte lufte hunden.. så havnet jeg her.. sover ikke godt[8|]
skikkelig irriterende... har bare en side som er ok å sove sånn halveis på, men blir jo helt stiv og støl på den sida[:(] *klage i massevis*

Jeg vil ha babyen min ut nå[:@] hehe...

jaja... jeg får vel snart gjøre et nytt forsøk på å sove litt før neste tisse "pause"...

Sove, hva er det[8|]

God morgen! For en natt! Idag må jeg ringe jordmor for sikkerhets skyld, ENDA mer vann i kroppen, gjør helvetes vondt,ansiktet har hovnet opp, jeg er kvalm, jeg ser gal ut!

Har laget en tisseprøve...men husker jeg feil når jeg mener jeg har lest den skal settes kaldt hvis det er noen timer til "avlevering"??? (kjøleskap)

OG fy jeg har "menssmerter"...og så den jævla scenebetennelsen jeg har i skuldrene...auuuuuu...

VIL SOVE JEG!

jaja..her kan jeg ikke sitte. Nå dunker det av smerter i musa og nå...alt for mye trykk der når jeg sitter. men er jo vondt ligge og..HVA SKAL MAN GJØRE...KJÆRE GUD GJØR MEG VEKTLØS....

(prøve finne steder jeg ikke har vondt: tungen, tennene,ørene, øynene..tja...det var vel det...)

HMM..vektløs...må jaggu bli badekaret da..men klokken halv sju om morran..ahhh....soooove

*grinelitt*

FristTime
Å sette urinprøve i kjøleskapet er fint, kaldt og mørkt.
Du må ta kontakt med jordmor i dag, kan umulig være bra det du går igjennom nå.

Hallo og god morgen tupper.

Jeg trodde det skulle regne i dag jeg[8|] kan den sola til h@lvete ta noen timers pause. Hadde vært deilig å gått tur med udyret i regnevær i dag.
Eller kanskje ikke, da får han for mye energi.. Tror jeg går tur med han nå med en gang jeg..

I dag skal mye gjøres.
*vaske, tørke og brette klær
*støvsuge
*vaske gulvene
*tørke støv
*rydde boden
*

Monicus:
Jeg trodde du ikke skulle lage deg sånn liste jeg, etter min dårlige erfaring [;)][:D][:D] Og tro meg jeg ble ikke noe glad da solen titte frem med sine til vanlig deilige ståler. I dag hadde det vært deilig med regnvær ja.

Min liste blir sånn:
* Spise ferdig frokostblandingen
* Få kroppen trøtt og klar til å sove mer
* Komme seg opp igjen til middag hos svigers klokken 17:00

Har sånn dårlig samvitteghet for samboeren som jeg ødelegger hele nattesøvnen for. Jeg kan jo tross alt legge meg nedpå i løpet av dagen, men han må på jobb. Huff denne natta har bare vært heeeelt forj...ig [:'(] Vært oppe mange ganger, på do, sittet litt her, trasket rundt i mørket i stua, spilt litt Tetris på min rosa Nitendo DS, mer på do, drikket melk, ristet løs armer og ben, strekket litt ømme muskler her og der.... Ingen ting hjalp. Har knærta noen mygg i natt også, og nå er jeg driiiiit lei alle myggestikkene jeg får for tiden. er jo så full av deilig blod, og ikke rører jeg på meg så fort heller, så jeg er et lett bytte [:'(]
Jaja dette ble mye klaging, men jeg synes ikke jeg pleier å klage til vanlig så i dag var det liksom min tur syntes jeg [&:][8D]

Monicus:den lista synes jeg så "bekken farlig" ut... [8|] vaske..støvsuge...

Nå har jeg fått legetime klokken halv ett. jordmor hadde ikke sjans ta meg inn idag.Håper ikke det er noe "groms" i urinprøven. Titta på den i sta er masse små hvite partikler i den [8|][8|] hmm....jeg vasker meg før jeg tar prøven....

FirstTime:
Har syntes at mine urinprøver også har inneholdt sånne partikler, men den har vært fin for det. Vi får håpe det gjelder for deg også, og at du får hjelp med allt vannet. Minnimor har vært til akupunktur bl.a for vann i kroppen vet jeg, kanskje dette hadde vært noe for deg?

Er det forresten noen andre som er plaget av myggen og pollen? Det er vel sånn at vi er ekstra fult av blod nå som vi er gravide, og dette ser vel myggen på en eller annen måte vil jeg tro. Den stikker i alle fall meg hele tiden og gjerne flere ganger i nærheten av hverandre... Kjempe gøy!!!
Og gresspollen, som er min allegi, den kjør i nesa, halsen og litt i øynene og får meg til å nyse så fælt at øynene popper. Kjeme gøy!!! (det ga meg litt tegnefilm assosiasjoner det der [:D], at øynene popper ut mener jeg [:D]) Jeg er morro jeg [8D][:)]

Dere var ikke så veldig skravlete synes jeg [8|][8D]
Tror denne jenta heller skal prøve å få seg litt søvn igjen jeg, for nå er a ganske så slitsom å ha med å gjøre her inne på juliforumet [&:][8D] Sett på sånt mas da [;)]

Vi skravles senere jenter. Kos dere videre [:)]

Vet du hva, jeg får myggstikk, men de klør ikke når jeg er gravid. Vet ikke hvorfor det er slik, men det er digg!
Nå er jeg skikkelig uvel, og trøtt. Sønnen min kom inn i 3-tida i natt, lå hos oss 45 min, før han sa fra at her fikk han ikke sove. Så han tusla inn på rommet sitt igjen, men jeg var jo allerede våken.
Halsbrann har jeg faktisk ikke hatt på et par uker, men nå er den tilbake for fullt.
I går kveld hadde jeg et skikkelig hormonutbrudd om vond kropp. Og jeg som vet at det kan være MYE  VERRE. Forrige gang var jeg jo sengeliggende, men da var jeg mye mer tålodig! Lurer på hvorfor?
I dag kommer mamma og pappa, de skal på begravelse i morgen.Gleder meg til de kommer, selv om det er litt styr med besøk for tida. Men mamma hjelper jo til, og det kan være godt!
Har ikke laget liste i dag (enda)[;)]

meeya
jeg er skravlete og kjeder meg masse...ikke gå!!!

Jeg har tenkt å være her en stund, orker ikke reise meg igjen.

Løst og fast!
Hva med Daniell? Er jo spent på hvordan det er, særlig når han kom såpass tidlig.
Jeg har begynt å tenke på hvorfor jeg går på dette helt frivillig, en gang til, når jeg vet hva jeg går til. Men vi gleder oss jo sinnsykt!
Sønnen min var ikke noe god på søvn, begynte først å sove gjennom natta da han var rndt 1,5 år. Håper denne gir meg mer søvn.
Hvor får du kjøpt babytøy i str 50?

Heeeiiii Meeya

Ååhh.. så koselig å høre fra deg da!
Tenk at det er en måned siden allerede, herremin som tiden flyr!
Trives du i mammarollen? sikkert er teit spørsmål, men jeg spør.
Daniel er et nydelig navn da?
Har han smilt til deg enda da?

Det er skikkelig rart at Daniell allerede er en mnd, mens jeg har en mnd igjen å vente.
Er du hjemme om dagen nå, Monicus?
Jeg vet ikke om jeg orker dra på Strømmen Storsenter i dag. Er liksom ikke i form. Trøtt og småkvalm. Kanskje jeg bare skal ta en rolig hjemmedag? Salg får være salg, tror jeg. Men det kan jo endre seg[;)]

mornings folkens [:D]

plana før dagen ?
ej ska være litt att me tanteongane mine før det vi rejse hejm igjen... he våre på besøk me mamma å co sida mandag :)

Grattis til Daniel Andrè so he blitt en mnd allerede[:D] , synst du nettopp fikk ej meeya[:)]
kjekt[:)]

Jeg er hjemme..aaahhh..det er så deilig assa. Ikke noe mer jobb!
Er du ikke i form så burde du ikke presse deg, nei, da er det bedre å holde seg hjemme.

Vi skal ut å se etter en gjeste seng i dag. Mamma kommer på besøk i morgen og jeg hater at folk sover på sofaen. Spesielt når jeg er våken stortsett hele natten.(vi har skinnsalong så det gjør egentlig ikke noe om noen sover der) Hater det! Håper vi finner en som ikke koster så alt for mye, gidder ikke kjøpe svanemadrass lissom.
Skal ikke være så godt å sove der, folk må få lyst til å dra hjem igjen[:D]

HUff, ja den listen er min er lang, men jeg MÅ klare den.

Back
Topp