Skravlingstråd 07.juni.06

Monkaponka

Forumet er livet
HOI HOI

God morgen skrepper[;)]

Mange som sover godt i dag?
Har vært enda en søvnløsnatt med sovepølsa mi[:@]
Snart går den i veggen.

Førstegangsgravid så godt å ha deg tilbake!!

Jeg skal kanskje besøke en venninne av meg i dag som har nylig fått beibi.
Kommer til å begynne å grine når jeg ser den!
Jeg gjorde det på sv.kurset, begynte å tute forann alle de som var der[8|]
Er så teit assa!!!!

Hva er planene deres i dag?

Mornings frøkner![:D]

Sovet ok jeg.. ikke topp med stor mage  og sambo som helst skal ligge oppå meg, men koos vel?! [:)]
Nå er det vel ikke lenge før sola skinner igjennom her, det er godt og varmt ute så i dag blir det vel en tur i marka med hunden tenker jeg, OG mobilen OG dekning der jeg er.. hvem vet, og det hadde vel vært typisk..
Ellers må jeg være på telefonen stedattern min var ikke helt i form når hun reiste til skolen..

hmmm..No plans lissom, rart det å.

En nydelig dag ønskes dere alle! *thihi*

Å, jeg hadde en sånn fin drøm i natt! Jeg drømte at babyen ble født hjemme på stua hos foreldrene mine. Og fødselen gikk så lett! Det var slett ikke ille i det hele tatt. Og babyen var så søt! Våt og skjelven, så klart, men kjempesøt med brunt, krøllete hår.

Planer for i dag: Prøve å konsentrere meg om å skrive på oppgaven min. Ikke så lett med hodet fullt av babytanker. Men neste uke skal jeg ha fri, heldigvis.

God morgen jenter[:)]

Å sove om natta ...har jeg nesten gitt opp!!
Fram og tilbake....ca 7 ganger på do å tisse....[&:]
Å ikke nokk med det men vær gang jeg får en hoste kule pisser jeg nesten på meg.............
Sukk.......jeg flytter ut på do snart[;)]

Hehe ja ja....nokk klaging for i dag!![:D]

Håpe alle dere andre juli jenter for en super dag...uannsett vær[:D] for her regner det nemlig.

Trøsteklem til Chello
Du er en helt, stå på!
Og god bedring til Lucas

Ragnhildmor: Hvilken oppgave skriver du på?
Doktoravhandling .... Laaangt igjen til mål ennå....

Lykke til med eksamenskarakterene! Mmm, sommerferie. Herlig.

Hello girls [:D]

Har da kommet meg på jobb, og skal sitte her til ca ett uten å ha noe særlig å gjøre - gud så kjedelig. Kunne heller tenke meg å ligge hjemme i senga. Har ikke sovet mest i natt, vært oppe 4 ganger og tissa fra kl halv tolv til fem. Og i tillegg våkner jeg jo hver eneste gang jeg skal snu meg i senga. Pluss at sambo har ligget med knærne inn i ryggen min. Sukk, trøtt jeg. Men, overlever vel dette også.

I morgen skal jeg til kontroll hos legen igjen, gleder meg til å høre hva hun sier. Magen min har blitt så innmar i stor den siste uka synes jeg. Eksplodert utover, samtidig som den kanskje har detti litt ned... Sa mamma i hvert fall.... Spennende tid framover. [:D]

Sa til sambo i går kveld  da vi la oss at jeg hadde litt vondt i magen, og tulla litt og sa at jeg lurte på om det var noe på gang... Han ble helt blek og sa: "Nå ble jeg kvalm nå. Er ikke klar for det jeg..." Stakkar han gruer seg mer for fødselen enn meg...

Ha en strålende dag alle sammen

Ojojoj.. Her var det litt av hvert som hadde skjedd innen for de 4 vegger hos søvnløseskrepper.
Fikk meg noen gode latterkuler nedover tråden her[:D]

Og denne samboeren har blitt forferdelig klengete på meg om natten også. Syns vanlivis at det er koselig, men ikke med denne magen nei.. Får litt hetta jeg!!

Chello  - oh my god, something is happening assa!!

Minnimor - det med dekning er lurt[;)]

*Maria* -  Denne babyen er vel ca 3 - 4 uker nå så jeg får trøste meg med at det er derfor hun er stor.

Ragnhildmor - hahaha.. så vittig å ulike man kan være, føde hjemme hos foreldrene og det var fint[8|] hadde daua jeg da[:D][:D][:D]

edvine - hahaha... sorry at jeg ler. Slitsomt det må være!

Trista - Ikke lett å være mann under en fødsel tror jeg! Typen min kommer til å besvime. Håper bare han kan vente med det til jeg er innenfor sykehusets vegger!

Ja, du får jaffal knipe igjen hvis noe skjer. Vil ha deg her på juliforumet!!!

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: Monicus

Ja, du får jaffal knipe igjen hvis noe skjer. Vil ha deg her på juliforumet!!!

tror jeg kommer til å henge der uansett hva som skjer[;)][:D][:D][:D] .. men satt faktisk å vurderte å bare ringe til føden.. kan ikke skade det vell...???

Chello, værsåsnill å gjør det!! De sier jo alltid at vi skal ringe hvis vi lurer på noe. Heller ti ganger for mye enn en for lite.

Oioi! På hvilket område?
Språkvitenskap. Så du kan tro jeg gleder meg til å få en tospråklig unge! He, he.

Ragnhildmor - hahaha.. så vittig å ulike man kan være, føde hjemme hos foreldrene og det var fint hadde daua jeg da

Ja, når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det flaut å føde hjemme hos dem, ja. Men i drømmen var det ikke det. Da var det bare fint. Begge foreldrene mine og pappaen til babyen var der og så på alt sammen i drømmen, og det føltes bare trygt og godt. Jeg håper det er sånn at man legger fra seg noen hemninger når man skal føde i virkeligheten også. Det er liksom ikke tida for å føle at det er flaut å være naken osv. [:)]

Ringte føden nå. Kunne komme oppom på en sjekk.

Lykke til, Chello!

Høres spennende ut! Hva planlegger du å jobbe som etter endt utdannelse *nysgjerrig*

Aner egentlig ikke ... Har mest lyst til å undervise i norsk på lærerskolen. Eller kanskje jobbe på universitetet. Men det er mange andre ting jeg har lyst til også, som jeg ikke utdanner meg til ... Drømmejobben ville være å jobbe med barn og drama/teater, f.eks. på musikk- og kulturskolen. Jeg leder ei teatergruppe for barn på fritida, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke utdanner meg til det ...

Chello!..
det er bedre å dra inn en gang for mye..
Syntes du skal få sjekket det jeg...blir jo så utafor av å gå å lure...
Lykke til skal tenke masse på deg...

God morgen jenter!!!

Føler meg alltid som kjærringa mot strømmen her jeg, ikke har jeg vondt, ikke har jeg lagt på meg særlig, ikke renner det vann av meg, ikke har jeg ødemer og nå har jeg jaggu sovet godt i HELE natt [:D][:D]
Våkna kl. 07 i morrest av en drøm. Drømte at jeg sto å tisset i en seng [&:] Da var det jaggu på høy tid å gå på do!!! Siden jeg skal til jordmor i dag, så måtte jeg jo tisse på et av de der tisse-på-fingra-glassene også. Fan for et søl!
Har ellers sovet som en stein til halv ti i dag, og er frisk og rask nå etter en bedre frokost [:D]

Eneste negative nå, må være at det regner ute...

Bare bra med dere da jenter??

Chello: skal du ikke bare dra å sjekke opp hva som skjer der nede?? Huff, blir bekymret jeg.

OJ! Det er så mye aktivitet her om morgenen!

Jeg har liggi å vridd meg, og prøvd å få meg litt søvn i de tidlige morgentimer,
korsryggen verker, så det er ikke lett!
Nå er det omtrent det eneste jeg har av "plager" i svangerskapet,
så får vel ikke klage for mye heller, men det er vondt da!
Noen som har noe tips om hva som kan hjelpe?

Ellers har jeg ikke de store planene, bare håper at det skal bli knallvær i dag også!
Jeg vil ha sol på kroppen, og mere fregner![:D] Hehe.

hva har skjedd med Glittermaker signaturen min,
den er borte?? eller synes den for dere?
Ååå, den som var så fin også![:o] kan jo ikke bare forsvinne!!![:@]

Hehe, ikke lett å vite hva man skal satse på da! Du får prøve å kombinere begge deler? Du får nok engasjerte elever om du ender på lærerhøgskolen da! Sikkert endel kjekkere enn å stå foran en 9. klasse som er opptatt av alt annet

:) Drama i norskundervisninga. Tvinge studentene til å spille Ibsen. *ondt flir* [;)] [:D]

LilleJenta: Jeg ser heller ikke glittermaker-signaturen din. Hm, aner ikke hva som kan ha skjedd.

ORIGINAL: Ragnhildmor

LilleJenta: Jeg ser heller ikke glittermaker-signaturen din. Hm, aner ikke hva som kan ha skjedd.

Fy søren!![8|][:@]  JEG MÅ LAGE NY!!!

Back
Topp