Skravlingsen for Fredagen

Mamma Propell

Glad i forumet
God Morgen folk og fruer[:)]

Her er vi hjemme i dag. Blåser storm ute, begge guttene hoster som kolspasienter, så holder de hjemme i ly av vinden. Mye å gjøre i dag. Først på prg er husarbeid i en times tid. Alt må gjøres, men rekker sikkert bare å rydde å støvsuge der det er høyst nødvendig. MÅ brette masse klær, siden jeg ikke klarer å lokalisere gulvet på klesrommet[:D]

Etterpå må vi ta en fullfart dusj før vi drar til sentrum. Må kjøpe litt dill dall, dra på biblioteket og hente en pakke. Må innom ene jobben også å se over lokalet som skal leies ut i helgen. Etter middag skal ungene til svigers, for jeg har lovet å være med å hjelpe på tanteungen min sin barnebursdag. Klokken syv er det ferdig, og da er sambo kommet hjem, etter 14 lange dager i nordsjøen.

Det første jeg skal gjøre da er dette: http://velkommentilfrkenfryd.blogspot.com/2011/02/treningsmotivasjon.html

så skal jeg drikke champagne spise jordbær å se fritt villt 3[:D]
Ha en fin dag

Hei hei!

I dag er Amalie hjemme fra barnehagen, hun har hostet og slimet en del, i tillegg er det to som har fått omgangssyken de siste dagene.. så da tar vi langhelg så får vi se an neste uke. Er litt forsiktig mtp operasjonen.

Vet ikke helt hva vi skal i dag jeg, men det blir iaf lunsj, soving og en tur på butikken[8D] Resten trur jeg vi tar litt på sparket[;)]

Ååå, nå må jeg sutre litt! Kjente etterhvert som jeg rørte på meg i morges at jodda, jeg har fått enda en betennelse! I venstre legg denne gang, på skinnleggen. Og gjett åssen jeg har klart å pådra meg den? Jo, jeg jogga 600 meter i går! Måtte løpe fra søstra mi og ned på treningssenteret, det er ca 600 meter det, og vips - betennelse. ARG, for en møkkakropp!!! Så nå har jeg betennelse i teiteleggen, teitehåndleddet og teiteryggen. Gjett om jeg gleder meg til arbeidshelg da!!

Jeg har kjøpt meg en bitteliten japp som trøst.

Ungene er i bhg, jeg har trent Step&Styrke, nå skal jeg hive i meg lunsj før jeg dusjer, så skal jeg lage tidligmiddag (men må ha middag) før jeg skal på jobb 15-20. Skulle egentlig på fakkelnatt i kveld, men det må utgå pga jobb. Passe lei av å jobbe HVER fredagskveld altså!!!!!

Heldigvis er pappa og lillesøs to engler, så de tar med seg ungene mine på martna i ettermiddag, så de får kjørt litt karusell og hest og vogn! <3

Vært hos mormor i dag med en gave, kjøpte en fin lysestake med lys som skal være morfar sin.
Hver gang et lys tennes skal vi tenke på morfar[:)]
Mamma sa i dag at vi skal ikke sørge, vi skal hedre det livet han har levd. Men jeg sørger fordet om jeg...
Ellers er Gina og Elias i likhet med Andrea på karnevalfest i dag, synes jeg så mange prinsesse kostymer der...
Har planer om å få brettet en hel haug med klær, og gjøre litt på eksamensoppgaven min.
Tommelen opp for meg i dag - for nå har jeg gått ned 8 kg siden nyttårsaften. Og det er morro, for etter bukplastikken og oppstamming av hud er magen helt flat...[:D][;)]

Back
Topp