Skravlings

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Hei tjo la hopp..... Dødt her inne for tiden. Det kan vi ikke ha noe av.[;)] Hvordan står det til hos dere alle?
Her går det nå mye i den samme gamle tralten. Trym er nettopp blitt frisk igjen etter å ha vært borte fra barnehagen i over en uke pga skarlagensfeber. Lå med 40 i feber i 4 dager stakkars, og var skikkelig slapp. Men nå er han heldigvis frisk igjen. Ellers så har vi vår fulle hyre med to viltre og ekstremt bestemte unge gutter som er inne i hver sin trasseperiode. Kan koke litt i toppen for mammaen og pappaen innimellom da ja, hehe.

så flott han er i god form igjen, tungt når de små er syke
ja bestemte trassete barn det kjenner jeg til jeg og[8D]

her går dagene sakte, er i veldig dårlig form. Hyperemesis gravidarum, gastritt og smerter pga fibro. men det går nå fremover og det er jo verdt det. Men dette er desidert den siste her i huset!
Er ordinær UL på onsdagen. så det gleder jeg meg til

Godt å høre at Trym er bra igjen. Kjedelig når de små er syke! Alexander hadde skarlagensfeber for ca 1 år siden,slitsom sykdom!
Tenk - 18 uker allerede Nemi?? Dette svangerskapet går fort!(For meg altså ,ikke så fort for deg som er så dårlig[:(]) Trooor du får ei jente til,men hadde vært utrolig morro om det ble en gutt. (Morsomt å se en "guttevariant" av de nydelige jentene dine[:D])
Husmorferien min var FANTASTISK!!!!! Så vet dere det liksom[8D]. Alexander ble syk den dagen jeg dro ,så han koste seg hjemme med pappaen hele uka,og storebror tok over når han kom fra skolen. De fortalte meg ikke at han var syk før jeg kom hjem ,så jeg ikke skulle ha "mammasamvittighet". Vel,han er frisk nå,bortsett fra et utrolig fasinerende utslett som har spredd seg over ryggen hans de siste par dagene.

Kan tenke meg husmorferien gjorde godt ja Micamor. Skulle gjerne hatt en selv[;)] 
Venter i spenning på å få høre hvordan det har gått på UL i dag Nemi....

ååå så hærlig at husmorferien var super. en dag skal jeg og ta en slik en[:D]

er straks på tur til sykehuset til UL, oppdaterer i kveld regner jeg med (lang vei og må hive av ungene på turen og)

[:D]Venter i spenning på resultatet av UL Nemi!! Lykke til[:)].
Det er jo litt av noen avstander der du bor ,hvor mange mil er det egentlig du må kjøre for å komme på UL? Jeg har jo hele 7 min kjøretur til sykehuset liksom...Ja,jeg vet,det er i lengste laget[8D]. Vi har minus 5 grader og strålende sol i dag. Alexander sover ennå,utslettet hans klør så fælt at han sover dårlig på natta stakkar. Når han har stått opp skal vi ut å ake. Ta med kakao og brødskiver med brunost ,bikkja,rattkjelken - og nabojenta på 4 år[:D]. Hun har fått fri i dag hun også ,for lillesøsteren på 1,5 er syk og hjemme fra B.hagen. Gleder meg til kos og lek i dag. Alexander og Matilde er bestevenner og leker sammen fire-fem ettermiddager i uka. De bor 3 min spasertur unna og det er jo praktisk.
Ungene går i forskjellige barnehager,så de har alltid masse å snakke om/gjøre på ettermiddagene.
OI ,var vist pratsom i dag jeg.... Ha en fin dag alle sammen[:D]

Det tar 2 timer hver vei å kjøre sånn ca. Veldig morsomt når man er i fødsel [8D]

Sitter på sykehuset nå men må vente ekstra for gyn måtte i en operasjon

Moro med gutt, Nemi [:)]
Og Micamor! Jeg er så misunnelig på deg for den husmorferien! Det hadde aldri jeg fått lov til! (Ikke sånn misunnelig at jeg ikke unne rdeg det, for DET gjør jeg, skulle bare gjerne vært med i kofferten....)

Her det det så som så for tida... Vært sykemeldt siden 25.november, det var den derre veggen.... Går fremover, men jeg orker nesten ingenting, får veldig fysiske utslag av stress, armer og bein slutter å virke, liksom.... Lagt på meg 6 kg på et par måneder, så blir litt ekstra deppa... Men ja, det går som sagt fremover, bare altfor SEINT![:@][8D]

Ellers er det hektisk og moro, ungene har det bra, Marie er veldig stolt over å ha begynt i kor, og har allerede begynt å planlegge at hun skal ha med seg ballonger på koret den dagen hun har bursdag... greit å planlegge litt tid i forveien, enig i det, men... jaja [;)]

Back
Topp