Skravlings!

Pijah

Forumet er livet
Hello jenter!

Hva er kveldens planer? [:)]

Jeg skal montere noen stempler på ez nå, og så skal jeg gå i gang og kutte matter som jeg skal ha i ProMarker-systemet mitt. Imorgen skal jeg kjøpe klistrelapper og feste på alle tusjene, slik at jeg får samme lure systemet som TIA har, og så skal tusjene sorteres en gang for alle. Er lei kaos! [8D]

Ellers har jeg laget ferdig månedsutfordringen til Scraphaugen OG til papirkonken idag, og jeg har egentlig ingen gode ideer for hva det neste skal bli, så litt rydding passer perfekt![:)]

Ligger på soffan og nyyyter at jeg er på nett igjen [8D]

Hvilket system?? [:D] bilder eller link og forklaring takk?? [8D]

Mannen min kom nettopp hjem etter å ha jobbet overtid, så nå skal vi kose oss med grandiosa og sinnsnekkeren.
Ellers har jeg laget noe til scrappekurset jeg skal ha i morgen, pluss noe til AS[:D]

Jeg her helt elendig etter behandling av hele meg hos manuellterapeuten i dag... Så jeg bare ligger her og glor på boksen hehe

Hånden begynner å bli bra av senebetennelsen så nå gleeeder jeg meg til å se om jeg kan scrappe litt i morgen

Jeg skal nok fortsette å slite go`stolen jeg. Og lese internett en gang til [8D] Og så skal jeg pakke klart det vi trenger å ha med oss til byen i morgen. Skal på ikea å handle inn seng og stellebenk til babyen. På tide å ordne klart nå kanskje. Bare 3 uker igjen til termin.
Kos dere masse i kveld jenter [:)]

Strikker på en kjole som skal bli julegave [:)] Skal strikke to kjoler til før jul, noen som har tips til linker med fine kjoler til jenter str 1-3 år? [:)]

Ikke store planan![8D]

Hadde egentlig tenkt å kose meg med litt papir i dag. Men en liten familiekrise/problem gjør at ei heller vil kose meg med familien og kikke innom her en gong i blant![;)]

Har egentlig lyst til å lage kort men orker ikke [:'(] Brukte 100 år (minst!) på å forsøke å skjære ut til pop-up kort i formiddag. og først etter tre forsøk så skjønner jeg at jeg ikke skal skjære bort noe på den malen.. [>:][>:]

Feberen røsker her også og verker i kroppen, godt mannen har siste nattevakt også fri frem til søndag kveld [:)] Blir boksen og hobbyforum her og [;)]

ORIGINAL: Pijah

slik at jeg får samme lure systemet som TIA har,

Hvilket system er det????? Har du bilde eller link????
Her skal eg opp å scrappe litt etterhvert. Har så alt for mye som skulle vært laget, men så alt for liten tid til å scrappe[&:] Har både kurs som skal forberedes, designteam LO'er og kort som skal lages, julekort som må lages,samt kort til mamma sin bursdag + litt til. Vet ikke hvor jeg skal starte rett og slett.

Slapper bare av har jobbet 2 uker i strekk så,deilig og slappe av litt,skal jobbe i morra så har jeg fri resten av uka så da håper jeg virkelig jeg får tid til og slappe av og scrappe litt[:)]

Planen var å begynne på papirkonken, men har blitt sittende i sofaen oppe og glor på kassa. Må vel komme meg ned på det ganske ryddige scrapperommet og begynne snart. Sofaen er sååå god ikveld[8D][:D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Her skal eg opp å scrappe litt etterhvert. Har så alt for mye som skulle vært laget, men så alt for liten tid til å scrappe[&:] Har både kurs som skal forberedes, designteam LO'er og kort som skal lages, julekort som må lages,samt kort til mamma sin bursdag + litt til. Vet ikke hvor jeg skal starte rett og slett.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21872408&mpage=1&key=�

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Ikke store planan![8D]

Hadde egentlig tenkt å kose meg med litt papir i dag. Men en liten familiekrise/problem gjør at ei heller vil kose meg med familien og kikke innom her en gong i blant![;)]

huff, håper det går bra med dere, Masse klemmer.

Går nok bra til sjuende å sist, men akkurat no er det veldig tøft og vanskelig![:(]

ORIGINAL: Babymario

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21872408&mpage=1&key=?

Ei er så fornøyd med at ei gjorde akkurat det på tusjan, for no er det veldig enkelt å finne rett farge![:D]

Ikke store planan![8D]

Går nok bra til sjuende å sist, men akkurat no er det veldig tøft og vanskelig![:(]

Stor klem til deg og dine!

Ikke store planan![8D]

Klemmer til deg TIA [:)] g som du sier, det går nok bra.

ORIGINAL: Babymario

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21872408&mpage=1&key=?

Ei er så fornøyd med at ei gjorde akkurat det på tusjan, for no er det veldig enkelt å finne rett farge![:D]

GENIALT!!!! [:D]

Back
Topp