Skravlings torsdag 21. Mars

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva står på planen da jenter?

Her er vi godt i gang med husvask. I. Er så sliten at han måtte ta seg en liten lur. Så nå skal mamma ha seg en kopp kaffe før hun fortsetter rydding. Senere i dag skal vi frese ned til byen og ordne med bankkort til storebror. ;)

Heia :) her sovna nikolai i bilen.. fekk flytta han over i vogna, men idet eg tok på han dyna våkna han til... Bah... Typisk :P

Har vasket litt idag jeg også ;) var nydelig vær så har gått en lang tur i sola :)

ååå, eg og ni har nettopp sove ilag ;) låg og puppa han, og plutselig var vi i drømmeland begge to ;) Våkna av at min kjære sto og såg på oss :P så no har eg jobba med å få ni til sovne igjen :) Han sov jo så godt tett inntil meg, så klart det blei ein del protester når ho mor flytta han :P

har ikke vært i serlig form i dag, men vært innom guforeldrene og forloverne våre i dag og kosa oss. Sliter med ei skulder nå så det er ikke så moro. Tror det blir senga snart.

Da har jeg funnet senga. Har vært på besøk til ei dame som også er her inne i kveld. Koselig og veldug godt med en kveld uten baby. ;)

Back
Topp