Skravlings torsdag 14. Mars

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Ny dag, nye muligheter, ny skravletråd.

Her er det hjemmedag på planen. I. Er blity veldig forkjølet og våknet halv sju i morges. Han får ikke til å spisr eller ha smokken i for han må puste med munnen. Har forsøkt nesesuger men han blir iklsint. Andre tips?

kill han litt med en q tips så du får han til og nyse har funka her noen ganger..

Saltvann? Det kan dem også begynne å nyse litt av. Her står jeg på tur for å dra på spinning :) fast date med treningssenteret og barnepass hos besteforeldre hver torsdag.

Har dessverre ingen tips, annet enn det som er nevnt.. Men her tenkte vi å ta oss en tur på helsestasjon og veie mini :) Og soooove!

Saltvann? Det kan dem også begynne å nyse litt av. Her står jeg på tur for å dra på spinning :) fast date med treningssenteret og barnepass hos besteforeldre hver torsdag.

Høres herlig ut. :)

Flere her som har morgen bæsj bleier? ??. Blitt standard vare her. I dag skal jeg ringe tinghuset på Steinkjer og booke time til i sommer. Rydde i skap til eldste og innom forlovere m papirene de skal skrive under på.

Vi har bæsjebleier jevnt over hele dagen vi. :fart005

Jeg leter og leter, kan noen hjelpe?

Nå under konkurransen hadde vi en tråd om pålegg til baby, var ei der som skrev hun brukte babysyltetøy og jeg skulle likt å finne igjen den tråden :p

Skal se om jeg finner det ved å søke med appen Bodilmor. ;)

Da har jeg snart 3000 innlegg. Det tenkte jeg å nå i dag. :D

tusen takk Krica :)

Da har jeg snart 3000 innlegg. Det tenkte jeg å nå i dag. :D
Haha, du konkurrerer med deg selv nå som du ikke har andre å konkurrere med? :D

Flere her som har morgen bæsj bleier? ??. Blitt standard vare her. I dag skal jeg ringe tinghuset på Steinkjer og booke time til i sommer. Rydde i skap til eldste og innom forlovere m papirene de skal skrive under på.
Vi har som regel en morgenbæsj her også ;) Er bare glad for den, for hun hadde en periode hvor hun bæsja ca kl 4 på natta ..

Back
Topp