skravlings tirsdag

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Da er Heidi avlevert i barnehagen. Minsten sovna på veien hjem så hun har jeg lagt i senga si[:)]

Så nå koser jeg meg med frokost[:)]

Skal forresten til legen i dag. Spent på hva resultatet blir... Jeg var hos han pga av langvarig hoste. Så legen sa at jeg hadde astma.. Så i dag skal han sjekke meg på nytt og om hva jeg trenger av medikamenter. Har spray som jeg bruker fast nå[:)] Og jeg er mye bedre[:D]

Lykke til hos legen buffi! [:)]

Her var det morgen 5.50. Sårri, den gidder jeg ikke være med på... Så Ida fikk stå opp alene og sette seg foran tvn, mens jeg og Tobias sov videre... Føler ikke akkurat jeg blir nominert til årets mor for det der, men innimellom MÅ jeg slappe av. Er jo på felgen nok som det er.
Ute har det blitt mildere, men fra og med i morgen blir det kaldere igjen. Men ikke -25 som det var, tror det blir max -15. Og det må jo gå an!
Nei, nå må vi få i oss litt mat! Både jeg og ungene blir suuuuuure om vi ikke spiser frokost 2 sek etter vi står opp, så her må vi unngå 3.verdenskrig!

Her sov alle mann til halv åtte. Da sto samboeren og N opp og jeg sløvet til halv ti. Det var godt det. Nå skal jeg levere N i bhg på vei til trening og soling. Deretter hjem og dusje og lese juss før jeg skal være på jobb klokken to og jobbe til ti i kveld[:)][:)] Ikke mye hjemmtid for meg nei.....

Var påharryhandle og hanldet sykt mye i går. Trenger ikke alkohol eller mat på en stund nå vi[:)]

Var våken mellom 2 og 4 i natt og vi. Hadde kontroll på hs i dag, og hun sier at det er vanlig, men mange roer seg etter 10 mnd, noen etter året og noen lengre.. stor trøst! Papsen har nå fått beskjed om å google ferber, så får vi se hva vi bestemmer oss for.
Ellers er storemor hjemme i dag, for hun har visst vondt i magen. Siden jeg har det litt selv, måtte ta tablett i natt, så tør jeg ikke la være å tro på henne, selv om hun virker mistenkelig frisk. Jeg vet ikke helt hvordan denne dagen skal gå, er veldig trøtt etter to våkne netter og to tidlige morninger, men det må jo gå. Blir jo ikke akkurat enklere når jeg skal begynne å jobbe igjen [;)]

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Inntar et lite måltid før jobb kl to. Har trent, solet meg og hentet min nye stilige DKNY stål klokke. Bursdagsgave fra samboeren det[:)] Den er kjempe stilig!!

Ikke hypp på kveldjobbing for tror vi skal være ute...men men....

endelig hjemme fra jobb! har hatt sinnsyk hodepine så godt dagen er over. nå har jeg handla inn til fiskebollemiddag og tent opp i ovnen. snart kommer vel mann og barn, håper de er i bedre humør enn i morges[X(] ble visst feil vintersko[8|] har vært og kjøpt nye sko, men de skal ikke brukes nei!!!

nå må jeg lage mat!

jeg har strikkedilla.
Siden fredag har jeg strikket et par babysokker, og et skjerf.
No har jeg begynt med en bukse.
Eier ikke forståelse for mønster, så jeg finner de enkleste som jeg tror jeg forstår. Håper jeg lærer etterhvert.

Sitter og koser meg med pepperkaker sammen med ungene. Må prøve å få tømt den siste kakeboksen snart, selv om det ikke er lønnsomt sånn vektmessig. Er enda 2 timer til middag her, selv om jeg er middagssulten allerede nå.
Tåkete ute i dag, litt dystert i grunn!

middagen inntatt, ble en suksse i dag[:)] nå har resten her dratt på butikken, mistenker de kommer tilbake med godis.

i kveld skal jeg slappe aaaaav, håper det i morgen å[:)]

Åh, godis... [:)] tror jeg skal dra med meg sambo og ugangskråkene på Kiwi etter middag, er visst meget billige bleier der nå siden bleieavtalen fyller 10 år! 99 kr for en sånn stor kartong! Uansett, da tror jeg at jeg skal lure med meg litt godis også... Eller kanskje ikke, det lønner seg jo å la være.
Får sette på ovnen nå snart, pitabrødene skal jo stekes på ganske høy varme. Blir pita med svinekjøttdeig, salat og gresk dressing her i dag. Nammis for både liten og stor! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Åh, godis... [:)] tror jeg skal dra med meg sambo og ugangskråkene på Kiwi etter middag, er visst meget billige bleier der nå siden bleieavtalen fyller 10 år! 99 kr for en sånn stor kartong! Uansett, da tror jeg at jeg skal lure med meg litt godis også... Eller kanskje ikke, det lønner seg jo å la være.
Får sette på ovnen nå snart, pitabrødene skal jo stekes på ganske høy varme. Blir pita med svinekjøttdeig, salat og gresk dressing her i dag. Nammis for både liten og stor! [:)]

Vi kjøpte to esker i dag, men betalte faktisk bare 93 kr per stk i følge sambo.
Så da blir det mer hamsing i morgen, utrolig grei pris da! Og siden begge kidsa har bleier både her hjemme og i barnehagen så blir det jo en del..

Marcus har faktisk lagt seg for natta han! Spennende å se hvordan det går..
Jaja, får bære eller briste, han var helt ødelagt.
Tipper det blir hjemmedag på meg i morgen også, jeg har feber og et hode på størrelse med en medisinball..

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: Skrållan

Vi kjøpte to esker i dag, men betalte faktisk bare 93 kr per stk i følge sambo.
Så da blir det mer hamsing i morgen, utrolig grei pris da! Og siden begge kidsa har bleier både her hjemme og i barnehagen så blir det jo en del..

Marcus har faktisk lagt seg for natta han! Spennende å se hvordan det går..
Jaja, får bære eller briste, han var helt ødelagt.
Tipper det blir hjemmedag på meg i morgen også, jeg har feber og et hode på størrelse med en medisinball..

Ooooh, 93 34 enda bedre enn 99! [:D] er jo bare minsterumpa som bruker bleier her da, men kjekt å spare noen kroner uansett! [:D]
God bedring, og tvi tvi for at Marcus sover til lovlig tid i morgen!

Ja da må jeg også på Kiwi. [:)]

Var på kontroll hos jordmor i dag. Lillebror har flyttet seg laaaangt ned og nesten festet hodet helt. Magen har jo sunket voldsomt og en god del blodspor i urinen kunne tyde på at modningen er godt i gang. [:)] Kansje jeg slipper å bli satt i gang da? Skal på akupunktur igjen i morgen og på fredag.

ORIGINAL: Shopoholic

Idag har jeg meldt meg inn i to trenings studioer. Så nå er det ingen vei tilbake, nå skal denne slappe kroppen komme i gang igjen. Første økt i morgen, gleder meg! [:)]

Hvorfor 2 treningstudioer[8|]

ORIGINAL: buffi

Idag har jeg meldt meg inn i to trenings studioer. Så nå er det ingen vei tilbake, nå skal denne slappe kroppen komme i gang igjen. Første økt i morgen, gleder meg! [:)]

Hvorfor 2 treningstudioer[8|]

Ett på hjemstedet (er mye der) og et i nærheten hvor jeg bor [:)]

Lykke til med treningen[:)][:)] Energi skaper energi så treningen gjør godt[:)]

Hjemme fra en god dag på jobb. Vært på bondegårdsbesøk og spilt Nintendo wi. Greit å få betalt for slikt synes jeg[:)][:)] Skal på jobb igjen i morgen tidlig så blir ikke mye hvile på meg. Må opp klokken seks jeg[:)][:)]

god bedring NM[:)]

og lykke til med masse trening shoppis[:D] du er rå altså!

Back
Topp