Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Åh, godis... [:)] tror jeg skal dra med meg sambo og ugangskråkene på Kiwi etter middag, er visst meget billige bleier der nå siden bleieavtalen fyller 10 år! 99 kr for en sånn stor kartong! Uansett, da tror jeg at jeg skal lure med meg litt godis også... Eller kanskje ikke, det lønner seg jo å la være.
Får sette på ovnen nå snart, pitabrødene skal jo stekes på ganske høy varme. Blir pita med svinekjøttdeig, salat og gresk dressing her i dag. Nammis for både liten og stor! [:)]
ORIGINAL: WZ
ORIGINAL: Skrållan
Åh, godis... [:)] tror jeg skal dra med meg sambo og ugangskråkene på Kiwi etter middag, er visst meget billige bleier der nå siden bleieavtalen fyller 10 år! 99 kr for en sånn stor kartong! Uansett, da tror jeg at jeg skal lure med meg litt godis også... Eller kanskje ikke, det lønner seg jo å la være.
Får sette på ovnen nå snart, pitabrødene skal jo stekes på ganske høy varme. Blir pita med svinekjøttdeig, salat og gresk dressing her i dag. Nammis for både liten og stor! [:)]
Vi kjøpte to esker i dag, men betalte faktisk bare 93 kr per stk i følge sambo.
Så da blir det mer hamsing i morgen, utrolig grei pris da! Og siden begge kidsa har bleier både her hjemme og i barnehagen så blir det jo en del..
Marcus har faktisk lagt seg for natta han! Spennende å se hvordan det går..
Jaja, får bære eller briste, han var helt ødelagt.
Tipper det blir hjemmedag på meg i morgen også, jeg har feber og et hode på størrelse med en medisinball..
ORIGINAL: Shopoholic
ORIGINAL: buffi
ORIGINAL: Shopoholic
Idag har jeg meldt meg inn i to trenings studioer. Så nå er det ingen vei tilbake, nå skal denne slappe kroppen komme i gang igjen. Første økt i morgen, gleder meg! [:)]
Hvorfor 2 treningstudioer[8|]
Ett på hjemstedet (er mye der) og et i nærheten hvor jeg bor [:)]