Skravlings tirsdag 6.april

papayamammaen

Forumet er livet
Morn![:D]

I dag begynner jeg på jobb! Første gang på ganske nøyaktig 13 mnd. Ohoi, det er etterlengta!! Gleder meg til å bruke hodet på litt mer enn påkledning, mat og unger. Ja, jeg gjør faktisk det!
Og så gleder jeg meg til å komme hjem til mann og barn i ettermiddag, og til å få tilbake helga [:D]

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Mornings[:D][:D][:D]

Her fikk jeg meg en overraskelse i går kveld..Så nemlig at Heidi skulle ha fri i dag pga planleggingsdag i barnehagen...Så hadde jeg ikke sett det i går så hadde vi kjørt til barnehagen i morges ja...heheh

Så godt jeg fikk det med meg ja

Så i dag tar jeg med meg begge kidsa på treningen..Har fått et nytt treningsprogram som er helt konge..Har faktisk gitt meg gangsperr hehe

Resten av dagen aner jeg ikke får vel ta det på sparket tenker jeg[:)]

Bhg her har og planleggingsdag i dag så N er hos mormor mens jeg skal skrive. Har og tusen andre ting jeg må fikse i løpet av dagen. Blant annet tok visakortet mitt kvelden igjen på lørdag så jeg må ha nytt. Også skal jeg bytte bank + åpne en ny felles konto med samboeren.

I ettermiddag er det førstehjelpskurs for foreldrene i bhg fra 17 - 21, og jeg skal dit. Trolig noe av det samme som jeg har hatt på jobben flere ganger men førstehjelp er greit å kunne godt i tilfelle noe skjer.

Bør trene i  dag men tror ikke jeg rekker det rett og slett.

Kos deg på jobb i dag papaya! [:D]
Kos deg på trening buffi! [:D]

Skal man ikke bli bedre etter å ha vært forkjøla i 5 dager, ikke verre? [8|] Våkna i dag med feber (det har jeg jo hatt i flere dager da men), og en brystsmerte helt hensides alt fornuftig! Sist jeg hadde så vondt i brystkassa var da jeg hadde svineinfluensa. Jeg gir opp, er vel ikke meningen at jeg skal bli frisk! [&:]
Sambo er hjemme i dag han og, han er ikke helt 100 % etter halsbetennelsa enda. Legen på legevakta var litt usikker på om sambo burde sykmeldes nemlig, men fant ut at han måtte jo være mye bedre i dag. Og det er han jo, men ikke såpass at han drar på jobb. Greit for meg, da får jeg jo litt hjelp med ungene!
Ingen store planer for dagen. Vi skal på apotek og hente ut resten av penicilinet til gubben. Og matvarehopping. Mulig jeg drar med sambo på jobben min og sikler på Converse-sko til Tobias også, om jeg orker...
I ettermiddag har jeg booka barnepass og spinning på meg. Barnepassen trenger jeg jo ikke siden sambo er hjemme, og jeg er fryktelig usikker på om jeg bør trene. Jeg VIL, siden jeg knapt har trent i påska pga sykdom og jobbing, men BØR IKKE siden jeg blir andpusten bare av å gå over gulvene her. Akk, så grusomme verdensproblem jeg har! [8D]

Jeg var visst litt i jabbehumør i dag jeg! Sikkert fordi det er litt vondt å snakke på årntli`, så det er lettere å skrive, hehe!

Nå skal vi kose oss med sen frokost! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Ble svarte converse-sko på Tobias, og råsa på Ida. Hennes er ikke ekte Converse da, men ser sånn ut. Dødskule begge to! [:D]

Jeg skal ringe legen etterpå, det renner og verker sånn av øyet mitt nå. Sitter med solbriller på inne, er mest behagelig det. Kommer ikke inn i dag vil jeg tro, men håper på time i morgen den dag.

Vært flittig i dag og skrevet masse. Har sikkert drøftet meg langt ut på viddene men det henter jeg inn senere i dag. Straks middag og kurs[:)][:)]

Vært på førstehjelpskurs i bhg i dag med fokus på små barn. Greit å få med seg synes nå jeg, og har sikkert lært noe nytt[:)][:)]

Nå skal jeg sove straks....

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Looney

Vært på førstehjelpskurs i bhg i dag med fokus på små barn. Greit å få med seg synes nå jeg, og har sikkert lært noe nytt[:)][:)]

Nå skal jeg sove straks....

Førstehjelpskurs burde egentlig vært obligatorisk når en har fått barn ifm besøk på helsestasjonen, men merkelig nok så prioriteres ikke det i det hele tatt (ihvertfall ikke på helsestasjonen vi tilhører).
Jeg har en innramma plakat med masse info om behandling/nødnumre vedr.førstehjelp (forgiftning, kuttskader, fallskader, kvelning osv osv) hengende ved stellebordet på badet, men burde absolutt hatt et kurs kjenner jeg.

Vedlig enig. Burde vært obligatorisk for alle i hele landet egentlig. Man kan redde mange liv. Ansatte i bhg skal ha vært 2 år. I bhg vår var de ansatte på kurs på dagtid i går også fikk vi foreldre på kvelden. Kjempe bra!! Som sagt har jeg hatt samme kurs for barn gjennom jobben, men det er omtrent to år siden, og man glemmer lett. Dessuten var dette i går mer med fokus på små barn.

Jeg fikk til og med kursbevis, og bestått[:D][:D] Litt pinlig å drive førstehjelp på pappaen til Rikke på småbarnavd men det var litt moro og[:D][:D][:D]

Foreslå det for bhg deres da vel[:)][:)]

Back
Topp