Skravlings søndag!

Ønsker<3

Elsker forumet
Idag skal vi kose oss hjemme, håper sola titter frem etterhvert :) nå koser jeg meg med en kopp kaffi på altanen mens barna leker fint :)
Etter på skal storesnuppa på sirkus atmed søskenbarnesitt og besteforeldre :)
Hva skal dere gjøre?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her blir det en stille søndag, har ingen store planer. Vi har tegnvær i dag, og det frister ikke å gå ut eller noe. Burde kanskje funnet på noe med knotten, men foreløpig koser han seg med barne-tv og bilene sine :) kanskje vi kjører oss en tur, drikke litt kaffe og spise kake :)

Da kom solen her så nå ble de varmt og fint :):) deili! Blir i så godt humør av de :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har det akkurat sluttet å regna.. Jeg og frøkna har sittet å malt litt.. Akkurat satt på en oppvaskemaskin.. Nå ser vi på barnetv og koser oss med ostepop.. Om det lysner litt til kanskje vi tar en tur ut ellers skal vi spille litt spill..

Lage laks med tilbehør etterpå med gele til dessert til gubben kommer hjem fra arb. Oppdrag

Her har det akkurat sluttet å regna.. Jeg og frøkna har sittet å malt litt.. Akkurat satt på en oppvaskemaskin.. Nå ser vi på barnetv og koser oss med ostepop.. Om det lysner litt til kanskje vi tar en tur ut ellers skal vi spille litt spill..

Lage laks med tilbehør etterpå med gele til dessert til gubben kommer hjem fra arb. Oppdrag

ahh det hørtes godt ut med ostepop!

Her blir det en slapp søndag >< Var i bursdag igår, så er veldig reduserte begge to :p Kjæresten er fulle syk og jeg bare trøtt :) Regner, s¨å får ikke store innspirasjonen. Men blir nok serier på tv og potetgull i munn :D

Venter på sola her...! Ser ut til å begynne og lysne fra sør nå :) :) mini har besøk av en kompis, så de herjer barnerommet....hehe... Jeg prøver og komme til bunns på vaskerommet...! Hopet seg opp mye skittentøy i det siste asså....!!

Har veldig lyst ut en tur i dag, kanskje vi går på en istur ;) ...ellers så skal foreldrene mine sjøsette båten sin i dag, så da er vi invitert på pizza på brygga :)

Her tar vi det med ro. Eldste man er i bursdag, minsten og gubben er ute og leker og jeg er inne og strikker og baker kake.
1368363957517.jpg
Ble en skikkelig kake det her så jeg inviterte et vennepar på kaffe og kake, blir nok skravlings frem på kvelden da :) Deilig med sånne late søndager.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

I dag har jeg gått 6km og bekken er skutt, hatt piknikk på tur og hjemme mens sambo har spylt uteplassen og platten.. Sol og hærlig vær i dag så lite liv fra meg :) Nå er barna sultne, slitne og sure så vi venter på middag med litt Tv :p

Back
Topp