skravlings i dag..

Huppetitta

Gift med forumet
God morgen jenter!

noen planer for dagen dere da? her i huset skal vi for første gang siden ferien til samboer startet for 14 dager siden bare kulen hjemme... kan jo hende etterhvert at vi finner på noe,men nå savner vi å være hjemme uten noen planer..
snill var jeg nå og,jeg sto opp med Tobias så han kunne sove. kanskje han kan gjøre det i morra så jeg kan sove[;)] hvis vi ikke reiser på bilcross da..
Tobias fikk sånn gym greie til å ligge under i går, og den slår virkelig ann. nå ligger han å leiker med den mens jeg kan få gjort litt, jeg har i hvertfall planer om å få gjort litt. må jo bare være litt her på bv først[:)]
dere får ha en toppers dag alle sammen! kos dere masse!

God Morgen Jenter......

i natt har sara vært så mye våken at jeg tror jeg blir sprø!!! Hun skal bare opp til meg å legges til puppen så sovner hun igjen....å da legger jeg henne tilbake til senga men så går det en liten stund så er det på`n igjen[:@]Her sprutregner det i dag å det virkelig bøtter nedhadde tenkt meg en tur i butikken for det kommer et par venniner på besøk på dagen i dag å de vil vel kansje ha noe lunch, men frister ikke å gå ut nå[&:]

Ellers så er planen for helgen å ordne her hjemme å kjøpe meg noe tøy til barndåpen.

Ha en god dag jenter[:D]

jeg skal feire bursdagen min!!! spise sammen med mamma og pappa, ellers ikke noe spes![:)]

Skal pleie meg selv da jeg har blitt kraftig forkjøla...
Har lyst til å lage pizza til sambo kommer hjem, så jeg håper Ben er snill i dag. Han sov som vanlig lite igjen i natt, så jeg er ganske utslitt. Men i kveld skal sambo ta seg av ham hele natta. Jeg skal få slippe å gjøre noe!!! Gleder meg, men burde sikkert ha lagt meg laaaangt nok unna til å ikke høre lurvelevenet...

go morn alle sammen. her bli d vel rolig i dag tenke æ. hold på å vaske nå klær bare, må vel trill en tur å kjøp bleia tenke æ. dere får ha en kjempe fin dag alle sammen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lilletrampe

ingvil_  : GRÆTTIS MED DAGEN!!!!

en gave fra deg til meg!! Håper du liker musikken[:D]   

I dag har vi bare koset oss her hjemme hele dagen.Nå ligger de 2 guttene mine og sover...Vi får besøk i dag i 17-18 tiden..da skal vi grille[:D]så håper sola holder seg her...de har også med seg den lille bebisen sin som de fikk 1.august (4 uker for tidlig...) gleder meg til å se den..er sååå søt på bilde vettu[:D] en lekekompis til lillegutten min[:D][:D][:D] 
så snart må jeg reise i butikken og handle inn brus og godis..hihi..[:)]snakkes jenter..ha en fin fredag[;)]

TUUUUUSEN TAKK!!!!!!!!!
musikken er fabulous!!!!!!!!! *danserlitt*  

Oj, gratulerer så masser med dagen!!!!! Er litt nedsylta og treig i dag...

ORIGINAL: Irene30

Oj, gratulerer så masser med dagen!!!!! Er litt nedsylta og treig i dag...

takk takk![:D]

kan ikke noen gi meg litt arbeidslyst?? jeg har kun kokt flasker i dag, ellers har jeg bare sitti her på bv.. hmm... jeg begynner å bli avhengig!!hehe

Trenger litt selv.. har laga kesamlapper jeg da. Burde ha laga middag, men nå vil Benjamin har mat hører jeg.

ORIGINAL: Mira23

var kaka bra ell?[;)]

skal ikke spises før på søndag[8|].. skal ha selskap da,....jeg vil ha nåååååå[:@][;)] 

Back
Topp