Skravlings fredag 15 okt

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Ingen som vil skravle[8|][8|] Vel da starter jeg denne

I dag sto vi opp til drittvær,,regn og atter regn....

Men men er jo helg jo[:D][:D][:D]

Ungene er i barnehagen og jeg har skippa treningen..Er nødt til å ta helgevasken....

H skal på tur med besteforeldre denne helgen og sambisen skal være vekk fra lør-søndag...Så her det det masse kosetid for meg og V i helgen[:D]

Tror nok at jeg skal få til trening i morgen jeg[:)]

Nei får vel starte med vaskinen gitt

god morgen[:)]

i dag skal jeg kose meg hjemme[:)] mannen er på jobb, får håpe han er frisk nå da. kom hjem fra jobb i går å.. ungene er levert og godt er det! syns det er så mye mas jeg, thomas har aldri likt jakke, bare dress. så har klager på at han må ha på jakke lenge før vi drar[8|] ikke akkurat verdens undergang spør du meg. blir fint nå som det er kaldere for jeg har kjøpt en litt dyr jakke, og den SKAL brukes!!! ellers må jeg selge den.

i dag skal jeg gjør litt husarbeid, hente pakke på posten og handle litt. må ha innsektsspray[&:] liker ikke disse langbeina edderkoppene som det kryr av nå[>:]

flott høstvær her å, vind og regn!

ha en fin dag[:)]

Samboeren har fått en relativt streng sms i dag.

"jævla innkompetente idiot"

Fakta! Han er så taltentløs, jeg har ikke ord! Klarer ikke å gjøre en eneste ting riktig!

Har laga kake til de på jobben i dag.
Langpannesjokoladekake med blå skrift på:
"So long suckers!"
Flaks at de har god humor der iallefall [:)]

wz; haha, så bra[:D]

jeg har akkurat sendt klagemail til hjemmesykepleien, jadda så gammel er jeg. deres mangel på hygiene og feilsetting av sprøyter er ikke bra. gått bra med meg, men er ikke sikkert andre tåler like mye som meg.

noen som vil kjøpe en ticket to heaven-vinterjakke??? str 4 år, brun m/pels. jeg gir opp, jeg selger jakken.

Ooooh, ny jakke?
Bilde?
Pris?

Passer den til Jenny?

brun ticket to heaven vinterjakke str 4 år, stor i str vil jeg si!

skal legge den ut på finn, jeg orker ikke mas hver dag om jakke..[8|]

ORIGINAL: MaRtE:)

hah, er det en som ikke har helt samme smak som mamman sin eller?

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: MaRtE:)

hah, er det en som ikke har helt samme smak som mamman sin eller?

oh yes!! og pappan er enig med sønnen så da selger jeg jakken og tar med begge vrangpeisene og kjøper jakke som pappan skal få betale[&:][:D]

MaRtE: Regner med jakka er for liten til Ida, og for stor til Tobias... [:)]

God formiddag! [:)]

Litt kaosmorgen her i dag, hehe. Jeg stressa med ungene på slep, vi skulle til søstra mi siden det ikke er barnepass på treninga i dag, og ungene har planleggingsdag i bhg. Men Tobias klarte så klart å finne den ene eneste pytten her ute før vi dro, og tryna langflat i den. Nais. Men hadde ikke tid til å skifte på han, så bare slang han i sykkelvogna sammen med Ida, og råkjørte bortover til søs. Der fikk han nye tørre klær, heldigvis.
Jeg dro videre på trening, før jeg dro på butikken. Sambo fikk lønn i dag, og det er bra, for kjøleskapet har vært skrapa en stund.. men nå er det fyllt opp! [:)]
Skal egentlig vaske hus i dag jeg, samt 3 maskiner med klær. Men mulig sambo skal få vaske i morra mens jeg er på jobb. Han er bra heldig da! [8D][:D]

Ha en fin dag! [:)]

Da har jeg tatt hele husvasken[:)] Skal bli godt å slappe av nå fram til jeg henter kidsa..

Eller slappe av jeg må pakke tinga for Heidi men det er fort gjort

Da har vi fiksa billetter til putti plutti pott et eller annet[8D] og til folk og røvere i kardemommeby...

Men stund til dette skal vises da men skikkelig rift om billettene, godt hva som er gjort[:)]

skrållan; nei, tror den jakka hadde passa henne, for T2H er STORE i str. har lagt den ut på finn.no, men den har ikke blitt godkjent enda. nypris 1199,- så prøver med 700,-.

nå har jeg vaska gulver jeg å, og 2 maskiner klær. men det blir aldri tomt uansett[>:] merkelig det der.. så reklame for ei ny maskin son har kommet nå, den tar 11kg!!! blir noe annet enn vår som tar 6kg[8|] lyst på ny jeg.

ORIGINAL: mandy4

Da er marsipankeke,ostekake,sjokoladekake og en ny ostekake som skulle stekes klare for Ennas bursdagsfeiring i helga. Har dagen sin på mandag  ho[:D] 
Var hos barelege i går. ikke klokere,bare mer overgitt enn før...hun har cp men han skriver det ikke fordi deter stigmatiserede(!?!??!!!),fysioterapi var bortkasta penger for hun er jo aktiv...oppfølging videre-tja visste ikke om han orka..!!??!!  At hun ofte må ha smertestillende på natta gjorde ikke noe,hun sitter skjevt på  sykkelsetet pga nedsatt kraft i venstre side,hun er så lett i kroppen at belastningsskader på sikt vel,d kunne vi se på om 10-15 år.... JEG trodde hele poenget var å FOREBYGGE feilstillinger og feil belastning... Jeg tok opp tlf og ringte fysio da jeg lukka døra hos legen..

Holy makaroni!!!!!!!!!!![>:][X(][>:][>:][X(][:@][:@] Nei, vettu hva... har aldri hørt makan. Kontakt noen andre og få det dere har krav på!!!![:@][:@]

Her har det gått i et i dag.. tre stk, og høstferie[8D] Jada.. det er forskjell fra en til tre gitt. HVertfall når ho mor skal prøve å få gjort noe i tillegg. Så jeg Har vært på noe bil greier (Reklamasjon), så har vi vært på Ikea, så og handle bursdagspresang til min nevø og invitasjonskort til mini (wall-E kort!?![8|][8D]), så middag i butikken... sliten jeg, men huset er bombet. Sendte de ut for nå orket jeg ikke mer mas. Så nå er det husrydding og middag!!![:D][:D]

Sliten etter arbeidsuke,men lønn fra to jobber denne uken gjorde godt. Nicholas er på teater med morfar i dag, de skulle se Hakkebakkeskogen nå kl 18. Jeg og gubben har spist en nydelig elggryte, og nå er jeg så trøtt at jeg vurderer sove litt førNicholas kommer fra teater.

Ellers så fikk jeg vite på jobb i dag at de betaler lønn mens jeg er i permisjon. Hvilket betyr at jeg slipper forholde meg til NAV, og da særlig etter flytting. Og jeg får full utbetaling med feriepenger både i 2011 og 2012. Og lønn den 12 som jeg er vant med. Skal og ta ut ferie til sommerenslikat permsijonen blir forlenget.Også skal jeg jobbe i noen av ukene samboeren har pappaperm slik at jeg kommer meg ut av huset og han MÅ klare seg alene[:D]

Ellers har vi diverse planer i helgen men skal trene og kose oss også[:)][:)]

Back
Topp