Skravlings fra meg

Spinners

Glad i forumet
I dag er jeg 6 uker!! Helt nedsyltet i forkjølelse,ingen symptomer på graviditet i dag. I går var jeg kvalm,i dag ingenting!! Helt greit å ikke være kvalm altså,har vært litt sånn på og av i 2 uker. Men nå er ikke puppene mine vonde lenger og ikke ei ny kvise!! Kunne jo hatt noen symptomer da.... Er så redd for at det skal gå galt,at det ikke er noe liv inni der... Første kontroll hos legen i morra,og tidlig ul på mandag så krysser for at vi får se liv da! Dette er jo fryseforsøk og vi har jo ventet på denne positive testen i over 5 år... I kveld er det bgh avslutning for prinsessa. Skolejente til høsten!! Og jeg grugleder meg. ;-) Men denne forkjølsen gjør at jeg kunne ønske jeg slapp selv om jeg egentlig vil være der.... Jaja,det var dagens syting fra meg.... Håper dere alle har en fin dag ;-)

-tasting fra telefon-

Skjønner godt du er engstelig når du har ventet så lenge. Men det trenger ikke bety noe at symptomer kommer og går! Var selv på avslutning i bhg i går med sønnen min :) god bedring med forkjølelsen!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Det går nok bra spinners :) drukner selv i forkjølelse og hodepine og null symptomer:), men så lenge du har god følelse så er sikkert alt i orden :)
Lykke til masse i ul, gleder meg til oppdatering:)

Termin 13. Februar :)

Tusen takk jenter!! Var faktisk godt å komme seg ut i dag :-) Litt trist at lille jinta mi ikke er så liten lenger... Men litt stolt også ;-) Håper jo at vi ikke er helt helt ferdig ned bgh enda!! Får vel forhåpentligvis litt mer ro i sjela etter helga :-)

-tasting fra telefon-

Vi har også to skolebarn til høsten, så jeg kjenner følelsen! Litt vemodig at de blir så store også, selv om det såklart er stas og :)

Nå våkna jeg akkurat fra en liten lur på sofaen, teller snart minutter til jeg skal hente mannen nå, ikke sett han på alt for lenge, men i kveld kommer han hjem! :)

Termin 9/2-14 <3
Innlegg sendt fra appen :)

Mine symptomer er også veldig opp og ned, og så hjertet som slo på ul i går. Går nok bra med spiren din.

Vemodig at barna blir eldre ja. Min har siste dag i 1 klasse på tirsdagen, og det er så uvirkelig. Åssen skjedde dette?
Prøv å nyte kvelden som best du kan. Pakk deg inn i et pledd og få mannen til å fikse en god kopp te til deg.
*klem*

Back
Topp