Skravlings Februar- snart vår♡

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg er generelt glad i vinteren, og beste høytiden i hele året er jula:santa:rendeer:greet008.. meeeen har vært veldig kaldt i år og ser fram til våren og påske nå:flower:chicken::bunny

Jeg er ikke glad i vinteren, men har jo vinter 9mnd i året omtrent. Såå... Og nå i februar-mars kommer jo det VERSTE småfolket.

Oida vi er visst i februar XD

Går fort mot vår nå :D 1.Mars er det offisielt den første vårmnd, men kan lett være frost og komme snø av den grunn❄️☃️ men er iallefall en del lysere:flower

Jeg er ikke glad i vinteren, men har jo vinter 9mnd i året omtrent. Såå... Og nå i februar-mars kommer jo det VERSTE småfolket.

Skjønner dere bor litt kaldt til i landet, men skjønte ikke helt det siste:p:angelic: Blir iallefall lysere og lysere når vi går mot vår✨

Jeg ser veldig frem til vår og varmere vær! Lykkelig hver gang sola titter frem, er så lei av snø og kulde.
Også kommer jo den beste premien nå rett før våren virkelig kicker inn:dummy1::Heartpink Gleder meg til trilleturer i (forhåpentligvis) fint påskevær!

Mars er jo den første vårmåneden og en fin måned å ha bursdag i, er selv født da❤️✨ Blir spennende å få en liten en i huset- du har masse fint i vente️❤️

Åh det er herlig :Heartpink Vi gleder oss masse:woot:

Jeg skjønte ikke jeg heller, men nå måtte jeg le:hilarious: er no drit med disse verdte småfolkene som kommer altså:hilarious:

Ja, jeg skjønner den ble vanskelig å forstå :hilarious: :hilarious:
Av og til så forstår jeg ikke hva tlf driver med. Jeg skrev snøfokkene, og har slått av AUTOMATISK korrektur.. men ble endret likevel :bag:

Går fort mot vår nå :D 1.Mars er det offisielt den første vårmnd, men kan lett være frost og komme snø av den grunn❄️☃️ men er iallefall en del lysere:flower
Jeg har snart bursdag. Var på kontroll idag etter operasjonen også. Jeg bare klarer ikke helt å følge med for tiden. Begravelse neste uke, må helt til Bergen. Jentungen gleder seg. Jeg gleder meg mest til vår. Hu gleder seg ikke til begravelsen, men en tur til Bergen. Og for å se familie. Jeg gruer meg litt.
Tror jeg har en urinveisinfeksjon må ringe legevakten imorgen. Kommer blod på papiret når jeg tisser (for mye info?) vondt som f -,-

Oida vi er visst i februar XD
Ja, og det merkes.

Februar er så full.

Altså. Mannen jobber overtid. Jeg jobber overtid. Det er frister på frister på frister på jobb.
Det er bursdager. Det er karneval. Grand Prix på ungdomsskolen. Grunnskolefest på barneskolen. Bake her og bake der, stå vakt, stå i kiosk, hvem kan bidra? Så er det "Mesternes mester" for 7. Trinn i kirka. Hvem kan bidra på post eller med servering ? På en mandag. Jeg skal jobbe til 21, mannen er alene med ungene. Jeg dristet meg til noe så uvanlig som å melde på uten å si ja til å hjelpe til. Det gjør visst de fleste. Noen må bidra. Det er styremøte i korpset. Jeg må delta. Det er konstitueringsmøte nemlig. Og jeg satser på å få dra derfra som adpirant-kontakt, ikke styreleder.

Det er februar. Den har en dag mer i år enn vanligvis. Og det er minst en uke for lite. Jeg har vært til legen med yngste. Skal til legen med mellomste på mandag. Og trolig bestille ny time til yngste.

Hun har lite d vitamin, greit, vi får kjøre på med tilskudd. Men det forklarer ikke hvorfor hun blir kvalm av å spise. Hun hadde kastet opp 3 kvelder på en drøy uke da vi var hos legen. Prøvene viste ingen allergier. Ta kontakt om symptomene ikke gir seg, skrev legen. Hun har kastet opp hver kveld siden vi var hos legen, bortsett fra i dag. Med mindre vi kommer oss gjennom helga uten, så blir det tilbake til legen. Og trolig ganske streng lav fodmap diett. Kanskje irritabel tarm på henne også. Det har jo søstra. Hun som skal til legen for oppfølging av hodepinedagboka si.

Livet.

Februar er for full.

Jeg gleder meg til påske. Da er overtiden over. Og jeg skal ha fri hele skoleferien. Jeg har da allerede mer enn nok mertid fra jobbingen til nå i år til å avspasderer påsken (vi får mertid time for time det vi jobber overtid, og utbetalt overtidstillegg på 50% i tillegg)

Påske blir bra

Jeg har snart bursdag. Var på kontroll idag etter operasjonen også. Jeg bare klarer ikke helt å følge med for tiden. Begravelse neste uke, må helt til Bergen. Jentungen gleder seg. Jeg gleder meg mest til vår. Hu gleder seg ikke til begravelsen, men en tur til Bergen. Og for å se familie. Jeg gruer meg litt.
Tror jeg har en urinveisinfeksjon må ringe legevakten imorgen. Kommer blod på papiret når jeg tisser (for mye info?) vondt som f -,-
Au da. God bedring fra uvi og god tur til Bergen.

Ikke noe kjekt med begravelse, men godt p treffes. Men kan være slitsom tur.

Snø og frost kan komme både i mars og april. Og mai.

Og jeg bor ikke i nordnorge engang. Men har plantet ut blomster til 1.5 som frosten har tatt mer enn en gang...

Men jeg gir meg ikke.

Jeg gleder meg til våren, ja

God tur til Bergen og lykke til i begravelse :Heartpink
Ville absolutt sjekket det, kan virke som uvi! Til da: drikk masse vann, sånn at når du må på do at det kommer noe :happy: god bedring!

Snart vår men her er det snø snø snø. vil ha varme snart . Fryser

Kondolerer ❤️ aldri moro ned begravelse og trist når noen går bort❤️ auu, uvi kan være ordentlig smertefullt, viktig å få behandling, så er nødvendig med legetime imorgen- god bedring❤️

Ja, og det merkes.

Februar er så full.

Altså. Mannen jobber overtid. Jeg jobber overtid. Det er frister på frister på frister på jobb.
Det er bursdager. Det er karneval. Grand Prix på ungdomsskolen. Grunnskolefest på barneskolen. Bake her og bake der, stå vakt, stå i kiosk, hvem kan bidra? Så er det "Mesternes mester" for 7. Trinn i kirka. Hvem kan bidra på post eller med servering ? På en mandag. Jeg skal jobbe til 21, mannen er alene med ungene. Jeg dristet meg til noe så uvanlig som å melde på uten å si ja til å hjelpe til. Det gjør visst de fleste. Noen må bidra. Det er styremøte i korpset. Jeg må delta. Det er konstitueringsmøte nemlig. Og jeg satser på å få dra derfra som adpirant-kontakt, ikke styreleder.

Det er februar. Den har en dag mer i år enn vanligvis. Og det er minst en uke for lite. Jeg har vært til legen med yngste. Skal til legen med mellomste på mandag. Og trolig bestille ny time til yngste.

Hun har lite d vitamin, greit, vi får kjøre på med tilskudd. Men det forklarer ikke hvorfor hun blir kvalm av å spise. Hun hadde kastet opp 3 kvelder på en drøy uke da vi var hos legen. Prøvene viste ingen allergier. Ta kontakt om symptomene ikke gir seg, skrev legen. Hun har kastet opp hver kveld siden vi var hos legen, bortsett fra i dag. Med mindre vi kommer oss gjennom helga uten, så blir det tilbake til legen. Og trolig ganske streng lav fodmap diett. Kanskje irritabel tarm på henne også. Det har jo søstra. Hun som skal til legen for oppfølging av hodepinedagboka si.

Livet.

Februar er for full.

Jeg gleder meg til påske. Da er overtiden over. Og jeg skal ha fri hele skoleferien. Jeg har da allerede mer enn nok mertid fra jobbingen til nå i år til å avspasderer påsken (vi får mertid time for time det vi jobber overtid, og utbetalt overtidstillegg på 50% i tillegg)

Påske blir bra

Viktig å bare ta én dag om gangen, er iallefall slik jeg overlever❤️

Back
Topp