Skravlings 5 juli

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Da har jeg og Vilde stått opp og kost oss med frokost[:)] Uvant uten hun eldste men kjekt å være alene med mini også[:)]

Overskya i dag gitt, masse vind og montro om det kommer like mye regn som i går kveld...Jaja ikke noe å gjøre med det.

Fikk sms fra fotografen, lurer på om hun er ferdig med bildene våres,,,håper håper håper det hadde vært så kjekt[:)]

Planen i dag er først trening og trillings senerer vis været blir bedre

i dag har jeg trent 30/30[:D][:D]

Lurer på om jeg skal reise på jobb i drittværet...eller om jeg skal bare jobbe hjemmefra.... En av delene må jeg hvertfall. Mannen kom hjem fra Sverige for halvannen time siden, så han sover nå...

God morgen! [:)]

Her har sambo avspasering i dag! [:D] Ute er det 20 grader og sol (og litt skyer da), så vi har faktisk tenkt oss på stranda i dag! [:D] Ikke nødvendigvis for å bade, men sole oss og kose oss. Tar med masse bøtter og spader til ungene, så går vel timene. Skal ikke se bort fra at de bader også da, særlig Tobias.
Kl 17.30 skal jeg på Functional Moves, tjoho!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Kipe greier shoppis, kunne vi ikke bare sluppet unna den dritten[>:][:)]

Endte på jobbing herfra men ble sparket ut av systemet for en stund siden så nå har jeg satt en deig og skal lage horn med purre og skinke. Tenkte mannen enten skulle våkne til den gode lukta, ellers så skal han få det som frokost på senga. Hvis ikke jeg vinner prisen for beste kone i dag, vet ikke jeg[:D][:D]

McMor: Hørtes ikke dumt ut våkne til noe slikt nei!![:D][:D]
Shoppis: Håper vondtene er bedre!![:)]
Buffi: Grattis med 30/30[:D][:D][:D]
Skrållan: Hørtes kos ut med familien på stranden!![:)]

Her er mini levert i bhg, og jeg sitter og venter på tlf om at jeg kan komme på besøk. Søster til kjæresten har nemlig fått en gutt, og jeg har såååå lyst å knipe litt[8D][:D][:D][:D][:D]

Da har jeg trent og mini har kost seg på barnepassen.[:)] Det va såpass slitsom der at hun bare spiste jogurt når hun kom hjem før hun la seg...Hehe tar på å være på barnepassen

Nå har jeg tenkt å få vasket, brettet klær pluss rydde...Vi ommøblerer nemlig mens Heidi er på ferien sin[:)]

Så ha en fin dag allaihopa[:)]

Delia: så innmari kjipt!! [&o][&o]
Shoppis: Knask smertestillende du, håper vondtene gir seg!

Ble ikke stranda på oss, siden det blåste så innmari og det ble bare mer og mer skyer. Så da dro vi i parken sammen med bestis og jenta hennes, og mens vi var der, så ble det kjempevarmt og skyfritt. Så da bestemte vi oss for å dra til stranda likevel, men da vi gikk hjem så vi at det kom kjempemange mørke skyer. Vi holdt oss hjemme vi, hehe. Mye frem og tilbake [;)]
Nå ligger Tobias og sover, Ida ser bilder på pcn til sambo, og jeg slapper av her. Deilig! [:)]
Vi skal forresten passe på huset til svigers i 2 uker fra onsdag av, deilig å disponere stooor hage, i tilfelle det blir sol! [:D] Sambo skal dit i dag og få beskjed om hvilke planter vi skal vanne, og åssen han skal klippe plena deres, hahahaha!

Hahaha.. Morro Skrållan! Må passe på at plenen blir klippet rikitig - og er det som med svigermora mi så skal man ikke tulle med plantene nei[:D][:D][:D] Vi har hatt mye frem og tilbake i dag vi også om vi skulle på stranda eller ikke, men ble hjemme. Vært å flydd hver dag i 2 uker så i dag skal jeg faktisk SLAPPE AV![:-][:-] Men kjenner jeg kjeder meg allerede! Haha..

Delia: Hem.. Hvorfor snakket naboer og familien hans om henne osv osv? Nei da hadde jeg blitt sint. En x er en x og skjønner ikke hvorfor du skal måtte forholde deg til henne så ofte?

Shoppis: Mensen er[:'(] Gruer meg til å få den tilbake - men heller mens enn en unge til (for min del altså)[8D] Håper vondtene er bedre.

Suki: Kjedelig med kveldsjobbing[:'(] Men, men blir jo pæng så, og det er vell det viktigste?

McMor: Flink kone du, da hadde ihvertfall min mann blitt gla[:)]

I dag så skal jeg som sagt INGEN TING! Men kjenner jeg egentlig ikke ha ro i rumpa til å gjøre ingen ting. Må roe ned tempoet litt for jeg er på høyt gir hele dagen, og er veldig sliten og har masse vondter på kvelden så må kanskje lytte liiitt til kroppen min, og slappe av! Men, men kjedelig er det nå å sitte her. Er forresten hjemme hos mormor for vi har jo ikke noe toalett, og når vi får det er jo også et himla godt spm!!! [8|][8|][8|] Mureren er på feri og har visst gitt nr til sambo til noen av de andre og de skulle kanskje komme i dag, men har jo selvfølgelig ikke hørt noen verdens ting! Løvly!

Hjemme fra jobb. Stille i heimen siden N er hos pappaen. Spist viltgryte og senere blir det kos med jordbær. Gubben maser om litt kos han også[:D][:D][:D] Er det ikke den lille som maser så er det den store[8D]

Jeg tenkte trene i åttetiden. Tror det er en spinning time som er bra da[:)] Samboeren skal visst til en kompis senere i kveld, sier han. Da ser jeg han ikke denne uken for det er jo fotball både tirsdag og onsdag så.... Men da tror jeg at jeg skal finne på noe med venninner jeg også, for N er jo ikke hjemme allikevel.

Silly: Hehehe, rare folk som er så nøye på alt altså! [8D][:D][:D]

Kjære vene, som det pissregner nå! jeg kom meg akkurat inn døra før det virkelig hølja ned. Var grusomt varmt på trening i dag, var full sal og over 20 grader ute, da blir det sånn. Så ble god og svett! [:)]
Sambo skal visst sykle når ungene har lagt seg, så jeg har date med tvn og rockeringen i kveld. Lurer på om det er noe å glane på i kveld...

Sol ute men blåser. Skal man ta en soltime før trening da tro??

Gubben lurer på om jeg vil være med til kompissen hans, men det gidder jeg ikke. Skal sløve hjemme etter trening jeg - alene!!!

Trent spinning, tatt sol og nå koser jeg meg med jordbær med vaniljesaus og vurderer finne noe godis i skapet[:)] Gubben er hos kompis og prater vås[:D] 

Back
Topp