skravlings 2 september

schnuppa

Forumet er livet
God morning juliberter...

Håper det går bra med dere alle..[:)]

Holder på å få lillegutt til å sove, men han har endel problemer med å sovne inn[8|][8|] Flere som har det sånn?? Men når han først sovner så sover han utrolig godt... [:)]

Ellers så skal vi få gått oss en tur i dag. Er alenemamma hele helgen.. Sambo jobber som sagt.[&:][&:]

Er i tillegg stuptrøtt i dag, men kan ikke legge meg å sove heller[8|][8|]Har masse som må gjøres..

Ja ja  jeg overlever vel..

Ha en super lørdag jenter..[:)]

Hei hei :) føste gang jeg blir med på skravling hehe
good morning...nå sover Donya og jeg tenkte å ta en tur ned til byen og handle litt...det er jo lørdag så jeg må handle litt til middag imorgen også...har hatt hvondt i magen i hele natt og Donya liker ikke flaske lengre...hvorfør det?men hun sover så fint nå at jeg nesten tror at hun blir fortere mett...det føles da som om hun ikke spiser noe siden hun ikke tar så lang tid når hun får pupp...
ja nå skal jeg ta en dusj og dra til byen etterpå...
ha en fin dag alle sammen

God morgen [:D]
I dag er jeg her tidlig [:D] Lille gullet sovnet visst, og det samme gjør samboeren så da får jeg vært her litt...
Gutten min sliter ikke så mye med å sovne inn, men han sover lite om dagen..-hvis han sovner på dagen, så er det sånn ca 10 - 30 min om gangen, og plutselig slår han til med 3-5 timer, men det er ikke så ofte.. Men, så sover han utrolig godt om natta!!Er kjempe glad for det!!
I dag skal jeg på linsekontroll, og det er vel omtrent jeg skal gjøre i dag..-kanskje bruke litt penger på Adrian (gjør jo ikke annet om dagen [;)])

I dag skal samboerne sette opp ny ytterdør, gleder meg [:D] kommer til å bli mye lysere og koseligere i gangen vår [:D]

Halla!

Håper alt er bra med dere alle?