skravlings 2 september

schnuppa

Forumet er livet
God morning juliberter...

Håper det går bra med dere alle..[:)]

Holder på å få lillegutt til å sove, men han har endel problemer med å sovne inn[8|][8|] Flere som har det sånn?? Men når han først sovner så sover han utrolig godt... [:)]

Ellers så skal vi få gått oss en tur i dag. Er alenemamma hele helgen.. Sambo jobber som sagt.[&:][&:]

Er i tillegg stuptrøtt i dag, men kan ikke legge meg å sove heller[8|][8|]Har masse som må gjøres..

Ja ja  jeg overlever vel..

Ha en super lørdag jenter..[:)]

Hei hei :) føste gang jeg blir med på skravling hehe
good morning...nå sover Donya og jeg tenkte å ta en tur ned til byen og handle litt...det er jo lørdag så jeg må handle litt til middag imorgen også...har hatt hvondt i magen i hele natt og Donya liker ikke flaske lengre...hvorfør det?men hun sover så fint nå at jeg nesten tror at hun blir fortere mett...det føles da som om hun ikke spiser noe siden hun ikke tar så lang tid når hun får pupp...
ja nå skal jeg ta en dusj og dra til byen etterpå...
ha en fin dag alle sammen

God morgen [:D]
I dag er jeg her tidlig [:D] Lille gullet sovnet visst, og det samme gjør samboeren så da får jeg vært her litt...
Gutten min sliter ikke så mye med å sovne inn, men han sover lite om dagen..-hvis han sovner på dagen, så er det sånn ca 10 - 30 min om gangen, og plutselig slår han til med 3-5 timer, men det er ikke så ofte.. Men, så sover han utrolig godt om natta!!Er kjempe glad for det!!
I dag skal jeg på linsekontroll, og det er vel omtrent jeg skal gjøre i dag..-kanskje bruke litt penger på Adrian (gjør jo ikke annet om dagen [;)])

I dag skal samboerne sette opp ny ytterdør, gleder meg [:D] kommer til å bli mye lysere og koseligere i gangen vår [:D]

Halla!

Håper alt er bra med dere alle?
Snuppa mi er så snørrete, hører det surkler skikkelig når hun puster. Huff, er så fælt å høre på. Var på apoteket nettopp og fikk tak i nesepumpe, så her skal snørra ut!! [:D] Kjøpte nesedråper til henne også, så håper det fungerer. Daaaaakar litaaaa [&o]

Ellers så har jeg ikke noe planer for dagen annet enn å prøve å vaske litt her mens vesla er hos svigermor ( bor i nabohuset). Fy flate her ser ikke ut!

Snakkes da dere!

Hoihoi alle sammen[8D]

Da er jeg den stolte eier av en splitter ny Brio sportsvogn med softbag (classic nova) juhuuuuuu!!! Digg å bli kvitt den falmafælevogna.
Kian ligger nå på besta's fang, vondt i magen. Fikk mme fra en avent flaske igjen.. ikke bra..

Kian sovner veldig lett han, han kan også ha sånn korte "power naps" som jeg kaller det. Og innimellom noen over 2 - 3 timer.

Schnuppa... så herlig bilde av Leonprinsegullet

ORIGINAL: Monicus

Hoihoi alle sammen[8D]

Da er jeg den stolte eier av en splitter ny Brio sportsvogn med softbag (classic nova) juhuuuuuu!!! Digg å bli kvitt den falmafælevogna.
Kian ligger nå på besta's fang, vondt i magen. Fikk mme fra en avent flaske igjen.. ikke bra..

Kian sovner veldig lett han, han kan også ha sånn korte "power naps" som jeg kaller det. Og inni mellom noen over 2 - 3 timer.

Schnuppa... så herlig bilde av Leonprinsegullet

Monicus: Så deilig med ny vogn...[;)][;)] Helt sikkert kjempe kul. Så grattis så mye.. Ja bilde av prinsen er kjempe fint. Koser seg hos pappa.. [:)][:)]Så takk for det vennen..

Nå har jeg , hunden, Nikoline trilla laaang tur. Var deilig. Nå er hun ute å leker , mens jeg prøver å få tassen til å sove. Hm han sliter litt med det. Heldig dere som bare kan legge dem ned så sover dem( Sånn var Nikoline også). Han må som regel rugges i søvn. Selv om det har blitt litt bedre de siste dagene..

Leste den linken om Kiss syndrom. Syntes dte var litt ekkelt. Noen av de symtomene passer på Leon, mens andre ikke. Uff ekkelt. Får snakke med HS på 6 ukers kontrollen. [8|]

Ja ja ha en fin lørdags ettermiddag snuppetupper[;)]

KLem

Hallo alle sammen..

Ja da er jeg kommet meg inn her idag oxo..
Har ikke vært så mye her inne de siste 14 dagen,har hatt besøk av min mamma i 14 dager og min søster i 1 uke..
Men idag sendte jeg de jammen med hjem med toget[:D]

Alltid hyggelig å ha besøk,men kan bli litt i meste laget når det blir over lengre tid..

Så jeg må ærlig innrømme at det var en deilig følelse å se de sette seg på toget[:D][:D]

Ellers så nyter jeg hver dag jeg har sammen med Noah gullet mitt..
Nå ligger han her ved siden av meg og sutter litt på fingrene sine..Han har nettopp spist[:)]
Så det er vel ikke så lenge til han sovner[:)]

Back
Topp