Skravlings 16 juni

Monkaponka

Forumet er livet
God morgen skjønne juli damer

I går var litt av en dag må jeg si.
Etter stress hit og dit fikk jeg noen kynnere eller hva det var som ikke lignet grisen. De kom med 10 min og 5 min mellomrom.
Vi skulle jo på føden uansett så jeg slapp og ta kontakt.
De sjekket ikke opp om det var rier eller hva, sa bare at kanskje vi sees om et par dager[8|] 

Fikk ul da[:D] Manndommen lå å fløt i vannet sa han ..hehe
Og han veier 3200 gram

Menssmertene ga seg utover kvelden, menlivmoren strammet seg 1000 ganger før jeg la meg.
Kommer litt takvis i dag også.. Men kjenner på meg at det ikk er noe på gang.
Så ellers så har jeg det bra!!

Hva er planene deres da jenter?

Ha en flotters dag!!

Hei hei, og god morgen!!

Jasså, så du har tenkt å føde snart Monicus?? [;)] Nei du må nok vente noen dager til slik at du holder deg i juliklubben!

Jeg står på farten ut døra. Skal inn til UL. Siste gangen nå. Ååååå like spennende hver gang jo! [:D] IIIIIIIIK klokka går så altfor fort!!! Babbajjjj!

Ha en strålende dag alle sammen!!!

Heisann[:)]
Å i dag har jeg det så bra..sovet som en stein i hele natt minus et par tisse turer da...men virkelig uvant....
Er kjempespent..skal påUL kl 9.30 for å sjekke om allt er bra og om babyen ligger til sete.Er veldig tung nå å håper vel at de sier at det skjer ting snart[8D]
Tenkte meg en tur på stranda etterpå..må jo passe på å få bada mens jeg kan[:D]..er15,9grader ute nå..deilig...
I dag er det bare fantastiskt å være kule mage og tre(snart 4)barns mamma...
Ha en kjempe flott dag alle sammen...
Å husk vi er noen flotte jenter...som gjør en super jobb[:D]

ORIGINAL: Monicus

God morgen skjønne juli damer

I går var litt av en dag må jeg si.
Etter stress hit og dit fikk jeg noen kynnere eller hva det var som ikke lignet grisen. De kom med 10 min og 5 min mellomrom.
Vi skulle jo på føden uansett så jeg slapp og ta kontakt.
De sjekket ikke opp om det var rier eller hva, sa bare at kanskje vi sees om et par dager[8|] 

Fikk ul da[:D] Manndommen lå å fløt i vannet sa han ..hehe
Og han veier 3200 gram

Menssmertene ga seg utover kvelden, menlivmoren strammet seg 1000 ganger før jeg la meg.
Kommer litt takvis i dag også.. Men kjenner på meg at det ikk er noe på gang.
Så ellers så har jeg det bra!!

Hva er planene deres da jenter?

Ha en flotters dag!!
[/quote

Hey girls. Rise and shine... [:)]
Enda en solfykt deilig dag... Jeg har begynt å bli stiv i bekkenet. Så nå er gåsegangen her... [&:][&:][&:]
Men heldigvis kommer dtebare av og til.. Så ja jeg skal ikke klage.. Ellers er formen ok. Er bare så veldig Trøtt og slapp,, [8|][8|]

Monicus:

Oi oi oi jenta.. Kanskje det skjer noe snart??? Å det er så spennende...
Er han 3200 allerede.. Så godt.. Da får du en stor god gutt... Helt topp det. Snart har du nurket i armene dine, bare tenk på det.. Heldiggrisen

Jeg tror jeg må logge av jeg...
Magen strammer seg bare oftere og oftere..[&:]

Ha en fin dag jenter!!

Jeg tror jeg må logge av jeg...
Magen strammer seg bare oftere og oftere..[&:]

Ha en fin dag jenter!!

Oi oi.. Ok snuppa.

Take it easy og lykke til...

ÅÅÅ så spennede , tenk om det skjer noe snart...

Lykke til på UL Chello... Gi oppdatering når du har vært der...[;)]

Oj oj oj.. jeg som er så treig med å gå in her nå på morran da, så mye action [;)]
Så heldig du er MOnicus, med Ul, vet litt.. blir vel straks fødsel på deg, kanskje du ikke trenger den modningsakkupunkturern?[;)]
Skal på kontroll selv i dag, ellers er det mulig jeg og gubben rusler en tur på byfesten, trangfødsel spiller så det kan jo kanskje være oki..
Dere da jenter?

Kos dere!

heihei alle i hop [:D]

Ska inn til UL idag , glede mej sånn til å sjå babyen min igjen[:D]
skal spørre kor store den e no [:)]

Pappa`en låg å plaga ne i går , han dytta litt på magen å ho sparka tilbake [8D] tru dej begge to synst det va like kjekt hehe [:)]
å idag tili før han sto opp so la han haude ned på magen min før å høre om det han konne høre noke , å då sparka ho na i ansikte  arti[:D]

Ellers so låg ej høgt me føta i natt å slapp onda legg krampe , men dej gongane ej sko stå opp før å gå på do so kjente ej at d strekte sej i leggane ...[&o] men slapp onda krampa[:D]

forma dokka e då jente ??

Hei, hei [:D]
Nå ble jeg kjempe misunnelig på alle dere som skal på ul i dag..-men det er vel en god grunn til det.. Dere får ha masse lykke til, og det blir spennende med oppdatering [:D]
Og du da, Monicus, starter du så tidlig [;)] Får håpe han holder seg inne litt til da, eller? Uansett så må du ha lykke til hvis det skjer noe [:D]

Jeg har sovet godt i natt igjen [:D] deilig å kunne sove så lenge man vil!!
Kroppen har vel begynt å merke at jeg har stått litt hardt på i det siste, for er utrolig trøtt og sliten om dagen, også har jeg blitt småkvalm innimellom..-så nå må jeg virkelig slappe litt mer av..

I dag skal jeg støvsuge litt, vaske litt og male litt..-men i et moderat tempo [;)]
Blir mest kos [:)]

Og i kveld er det sommerfest/avslutningsfest på jobben, det blir kjempe koselig!![:D][:D]  - blir bare spennende å se hvor lenge jeg holder ut [;)]

Goood Mooorning!

Jasså Monicus, du er der allerede!?[8D] Hmm, du må nok vente litt til vi vil ha deg i juli-klubben!

Da er jeg på leilighetjakt igjen... Herregud er det mulig... Én mnd igjen til termin, og jeg har fortsatt ikke kommet meg inn noe sted. Fikk nøkler til en hybel jeg i utgangspunktet skulle leie i går, men da jeg kom dit ble jeg så skuffa, det var rett og slett for stygt og fælt der.
Jeg kan bare ikke flytte til et sted jeg VET jeg kommer til å mistrives![:'(]
Tok med meg faren min opp for å se, og når jeg var der da så begynte jeg faktisk å grine![:(]
Trodde stedet var litt ok siden jeg kjenner han som eier det, men så feil kan man ta!
Det ble mye gråting i gårkveld, blir stressa og skuffa.[:o]

Ukens lærdom: Aldri bestem meg for å flytte inn i en "leilighet" jeg ikke har sett!![8|]

Ofh, men nå skal jeg lete videre, og finne noe SUPERKJAPT, så jeg kanskje kan få puste ut litt igjen...
Jeg er da en av de få som IKKE ønsker at nurket kommer før tiden!! HAR IKKE TID!![&:]
HOLD DEG INNE TIL TERMIN![;)]

Jeg får prøve å få med meg litt sol i dag å da, er jo knallvær ser det ut som![:D]

Heisann girls!! Nok en flott dag, hvor solen skinner ned på magene våre [:)]

Men kjære Monicus, du kan ikke føde ennå vel? Er jo bare to uker til juli, hold ut! (Hm, kanskje enklere sagt enn gjort [8|]) La oss håpe det bare er lille Kian som sier ifra at han snart er klar [:)]. Men her må du inn og oppdatere oss i løpet av dagen, for nå sitter det mange nysgjerrige sprekkferdige gravide og lurer på hva som skjer [;)].

Også er jeg bare pittelittegranne misunnelig på dere som skal på ul i dag! Lykke til til dere alle sammen, håper alle ligger pent og pyntelig med hodet ned, sånn som mammaen helst ønsker [:D]

LilleJenta: Du skal se det ordner seg i siste liten!! Skjønner godt at hormonene flyter når man opplever noe sånt, men da betyr det kanskje bare at du har noe bedre i vente - sikkert rett rundt hjørnet [:)]!!!! Krysser fingre og tær for deg!!

Mine planer for i dag? Hm, må ut og få til en eller annen ordning så jeg får luft i disse vognhjulene mine (er bilhjulventil på dem, prat om å gjøre det enkelt for en stakkar [&:]) Også bærer det til Strømmen Storsenter, for ettersom jeg så av andre julidamer, så var det salg på Hansen og Dysvik? Og ordet SALG, lager musikk i mine ører [:D]. Ps: Var en tur innom Lillestrøm i går, er jo byfesten nå, og Cubus solgte babyklær for 30,- og 50,- per stykk! Var masse fint! (Håper de har fyllt på da, for jeg ribbet stativet ganske så effektivt [8|]) Løp og kjøøøøøp [:D]

Stoooor solklem fra meg [:)]

Heia alle sammen.

Gudameg så skjønne dere er alle sammen!!
Jeg tror nok det bare er Kian som er litt utålmodig og at han merker mitt stress. Blir nok ingen fødsel her enda.
Takene kommer og går med og uten mensensmerter... ikke vet jeg[8|]

Måtte bare si i fra at jeg er her fremdeles.
Kommer innom igjen senere også.

Fikk lyst til å dra på cubus jeg nå da...

Noen som vet om de har lenge åpent i kveld, butikkene?
Er det sånn type nattåpent også?
Snakker da om Lillestrøm[;)]

Klem Monica

Hallooooooooo!![:D]
seint ute jeg da....og ikke hver dag jeg er her lenger,,men skjer vertfall lite med meg..ingen tak å kjenne....bare noen små uskyldige, smertefri kynnere....av og til når jeg sitter, og skal røyse meg opp, må jeg "vente på magen min"[:)]den vil liksom holde meg igjen...what is that for noe???
jaja...

idag har jeg vasket alle babyklærne, så i kveld skal jeg lage heeelt klar sengen!![:D]
Igår var jeg også å handlet en pakke bleie, og alt babyen trenger på badet..salver, kremer, badeolje, såpe, shampoo (satser på noen hårtuster[8|])

det var morro det!!
I kveld skal jeg og mamma rote på loftet, etter klær fra da jeg og brødrene mine var små, og kanskje vaske noe som kan brukes...er jo litt koseli å bruke mine klær og da...blir det jente, så er der vertfall mange søte jenteklær!!!![:D]

Ha en fin kveld jenter!!
suss & kos!!

Kjenner ingen ting jeg heller. Tror denne babyen ikke kommer før mellom 3. til 11. Har det noe å si nå min mamma fødte meg, i forhold til terminen hennes??

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: Hege77

Kjenner ingen ting jeg heller. Tror denne babyen ikke kommer før mellom 3. til 11. Har det noe å si nå min mamma fødte meg, i forhold til terminen hennes??

3 juli?????? åå det er den datoen jeg har sagt jeg vil bli satt igang på.... (vist alt går min vei (noe som den sikkert ikke gjør) så blir det kanskje det) JEG VIL FØDE 3 JULI!!!!!!

Det er jo en fin dato i forhold til ekstra uke til pappaen og så er det ikke såååå lenge til. Vi får se da hvem av oss som popper først. Tror hun er ikke har dårlig tid, føler det på meg [:)][:)]

så koselig dåtenk at di ligge inni der å pusle for seg skjøl...lure på om de vett at de snart ska ut fra den trygge hulen..Eg lure så fælt på kossen Emilie ser ut,om hu he masse hår eller heilt skalla...hehe blir løje å se..

Fikk lyst til å dra på cubus jeg nå da...

Noen som vet om de har lenge åpent i kveld, butikkene?
Er det sånn type nattåpent også?
Snakker da om Lillestrøm[;)]

Klem Monica

Om du ikke allerede har vært der, så ja, det er nattåpent i dag [:)] Gode muligheter for å bruke penger, med andre ord [:D]

Dej såg jente på UL idag oxo , kansje d e litt mejr enn 80% sikkert no ??
Tenk at ej he ei lita prinsesse i magen min [:D][:D]
Alt sto helt fint til me ne [:)] ho va ca 2500g no , å han rekna me ho blej mylla 3500 - 4000g når ho verte fødd vist ho kjeme til termin[:D]

Men det virka som om ej sleppe å gå over termin[:D][:D] dej lika vist ikkje at dej me svangerskaps diabetes gjer det , so då verte ej sikkert satt i gång vist ho ikkje kjeme før [:)]
Men satse på at ho kjeme litt før ta sej sjøl [:)]

Kor dagen dokka he våre då jente ???

Back
Topp