Skravlings 14 april

Buffi

Forumet er livet
[:)]

I dag har vi fremdeles sol og skyfri himmel[:D][:D][:D][:D] Me like

Blir ikke trening i dag fra morningen av for jeg og Vilde skal nemlig ut å kjøpe bilstol til henne[:)] Tror jeg skal ta en runde her hjemme jeg[:)]

Ha en super dag i dag[:D][:D]

God morgen! [:)]

Jeg og Ida har det litt travelt, vi skal nemlig på trening. Jeg gleder meg sånn til å trene igjen!! [:D] Tobias blir hjemme, siden sambo har tatt seg noen feriedager. Kjekt! [:)]
Ute er det overskya og regn i lufta, ikke fullt så koselig..

Ha en fin dag jenter! [:)]

Idag har jeg ingenting på agendaen, utenom litt smårydding i stua og kjøkken.
Mathea er i bhg, solen kommer snart rundt på terrassen vår og jeg skal bare slappe av! [:)]

Er på tredje dag av permisjonen min, og den skal bare nytes! [:D]

Ha en fin dag jenter [:)][:)]

mårnings!

jeg har levert i bhg og vaska bil innvendig og støvsugd. skal hente ei på jobben for vi skal på kaffeslabbras nå snart og da må jo bilen være litt fin inni da.

er ei som har fått baby på jobben vi skal til, begge de 2 andre er sykmeldte så da passet det bra med sladderdag når jeg har fri[:D] gleder meg!

ha en fin dag!

N ble lagt tidlig i går og den fikk vi igjen for i morges. Da smilte han inne på soverommet vårt kvart over seks, og jeg som har blitt så godt vant med at han sover til nærmere halv ni. Men da ble det litt tidlig i bhg for han i dag og trening på mor. Har bare 22 spinning timer igjen av Touren jeg sykler nå. SKal trene hver dag resten av uken tror jeg, men må bli noen doble timer for jeg må trene litt styrke også.

Gubben er i Fredrikstad på jobb og vi skal grille når han kommer hjem i ettermiddag[:)][:)][:)] Og kanskje vi tar en sykkeltur eller noe slikt. Men før det masse skolejobbings på meg altså.

Drøfting er faen meg kjedelig altså jeg stikker snart av.................

Årets første grilling på terrassen unna gjort og det ble nydelig mat. Så har jeg og N vært lenge ute før vi nå slapper av litt hjemme før legging. Jeg må jobbe med oppgaven min etterpå og gubben skal kanskje til en kompis en tur[:)]

Ellers er det strålende vær og ro i heimen i dag[:)][:)][:)]

Huff da mandy, noen nære eller?

Kjeder meg jeg...hva skal jeg finne på mon tro[8|] Har lyst til å shoppe litt på nett, men det blir kanskje vanskelig med ca 34 kr på kortet[8D] 

Lurer på om jeg skal høre om far vil komme til meg og se på tv litt så kan jeg og mor gå oss en tur... Mannen er ikke hjemme as usual.

Det ble tur, nå prøver jeg hardt å la være å poppe det popcornet som ligger i skapet[8D] Burde egentlig lagt meg, skal opp klokken fem i morgen...

Back
Topp