Skravlings 06.09.10

Pijah

Forumet er livet
Hei godtfolk!

Hva bringer dagen?

Jeg sitter per nuh i sofaen og lurer på om jeg skal spise frokost, brette sokker eller gå ut en tur..
Dvs, frokosten må inntas uansett, så får jeg heller velge mellom de andre to. Været er knallfint, men det er kaldt her ute i to-tre timer til, så mulig jeg må ta sokkene først, og så heller gå ut i ett-tiden.. Hadde vært fint å kommet igang med litt trening nå som jeg har to måneder "for meg selv" før jeg begynner på jobb igjen. [:)]

Skal ut og hente litt maling og småting idag også, jeg har ca tusen prosjekter her hjemme som skal være ferdig før jeg begynner på jobb igjen også. Nå har vi snakket om å pusse opp soverommet i et par år, og nå skal det til pers. Det er snakk om litt maling, så det er bare teit at vi ikke har gjort det før.[8D] Men nå har jeg tid, så da blir det til at jeg får gjort det!
Og så skal jeg tapetsere og male stua, selv om mannen har sagt at jeg ikke får lov. Men han skal jo ikke gjøre noe, så han kan bare ti stille! [8D] Meg og svigermor skal gjøre det når de kommer hjem fra syden, skal ta det mens mannen er på jobb og ungene er i bhg. Så det skal jeg ut og hente utstyr til idag altså.

Må forresten legge til at vi hadde 6 arbeidsglade polske arbeidere her på torsdag, plutselig var alle andre prosjekter ferdig! Lister i hvert eneste rom i hele leiligheten, jeg er imponert! Stua har vært uten lister i snart fem år! Dette blir så braaa![:D] To rom igjen, og så er leiligheten i meget god stand!

Leverte storesøster i barnehagen og jeg skal bare slappe av hjemme i dag. Var på farten hele forrige uke, så trenger å roe ned litt.

Har vask som venter, som jeg tar etterhvert tenker jeg.

Wok blir det til middag i dag.

Har ei lita jente som er 1år i dag!!![:D]
Tiden går så fort.
Bursdagen ble feiret i går. Så i dag skal vi slappe av og kose oss. Mannen skal med storesnuppa på Karius og Baktus. Ellers blir d som vanlig litt huslige syssler. Men nå skal jeg og bursdagsbarnet trille til butikken å få tak i noe middag. [;)]

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Har ei lita jente som er 1år i dag!!![:D]
Tiden går så fort.
Bursdagen ble feiret i går. Så i dag skal vi slappe av og kose oss. Mannen skal med storesnuppa på Karius og Baktus. Ellers blir d som vanlig litt huslige syssler. Men nå skal jeg og bursdagsbarnet trille til butikken å få tak i noe middag. [;)]

Gratulerer med 1-åringen! [:D]

Ja, her har det gått |[8|] ...eh...? Jeg har levert Amundsen i bhg, skravlet og drukket te hjemme hos meg med Merete, vært på NAV (bare som følge), drukket mer te hjemme hos Merete, hentet Amundsen i bhg. Pjuh! Blir jo helt utslitt, vettu! [8D]

Neida. Jeg bare tuller. Det er faktisk veldig KJEEEEDELIIIG (!!!) å gå hjemme uten Amundsen... [:(]

Det må jo være rart å sende han i bhg etter at- du har hatt han hjemme i tre år, Lene! Skjønner godt at du kjeder deg litt uten han, men det høres nå ut som om du får dagene til å gå uansett! [:)]

Tosmåskjønnheter: Gratulerer med ettåringen! [:D]

Jeg har jobbet fra 12 idag, skal straks avgårde på trening.

Mannen har vært på visning idag og er i ekstase!!! Han var den eneste på visning og vi kan få HUSET til prisantydning!!!! WEEEEEEEEE!!![:D][:D]

Prooooospekt!!! Jeg vil seee! 

ORIGINAL: Pijah

Det må jo være rart å sende han i bhg etter at- du har hatt han hjemme i tre år, Lene! Skjønner godt at du kjeder deg litt uten han, men det høres nå ut som om du får dagene til å gå uansett! [:)]

Ja, det er kjemperart... [&:] Men han storkoser seg der, så da får det bare være litt kjedelig en stund. Til jeg venner meg til det... [8|] Jeg har jo litt å holde på med sånn helt egentlig. Strikke, strikke, hekle, hekle... [8D]

ORIGINAL: * Lene *

Ja, det er kjemperart... [&:] Men han storkoser seg der, så da får det bare være litt kjedelig en stund. Til jeg venner meg til det... [8|] Jeg har jo litt å holde på med sånn helt egentlig. Strikke, strikke, hekle, hekle... [8D]

Ja, jeg så du hadde tatt opp heklinga og, kjempeflink er du!! [:D]
Jeg er nettopp ferdig med å strikke lappeteppe i Tove-garn til Maja, og er knallfornøyd med at jeg har fullført et prosjekt liksom.. Hehehe.. Eller, jeg har strikka et til Noah også da, men det tok litt lenger tid, og er faktisk bare halvparten så stort. [8D]

Jeg er nettopp ferdig med å strikke lappeteppe i Tove-garn til Maja, og er knallfornøyd med at jeg har fullført et prosjekt liksom.. Hehehe.. Eller, jeg har strikka et til Noah også da, men det tok litt lenger tid, og er faktisk bare halvparten så stort. [8D]

Det er ikke størrelsen det kommer an på!

Det er ikke størrelsen det kommer an på!

Back
Topp