Skravling uke 27

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Følte vi trengte en skravletråd for alt og ingenting jeg. Siden vi ikke er så mange enda, er det vel greit ned ukestråd?

Går i min egen boble om dagen jeg. Vil rope ut at jeg er gravid igjen, men tør ikke enda. Har kjøpt vitaminer i dag da :)

Mamma til Herman
Taster på appen :-)

Følte vi trengte en skravletråd for alt og ingenting jeg. Siden vi ikke er så mange enda, er det vel greit ned ukestråd?

Går i min egen boble om dagen jeg. Vil rope ut at jeg er gravid igjen, men tør ikke enda. Har kjøpt vitaminer i dag da :)

Mamma til Herman

Jeg spiser folat og venter på en tydelig pos test eller tr .. Er 4 dager over ikm .. Så noe må skje snart .. Ellers skal jeg kun jobbe imorgen , så er det ferie :)

Skravler med fineste Ungmor90 og Cakegirl88 :) <3

Jeg har koset meg med mann og barn i godværet:-)
Vi fordøyer den positive testen enda, så deilig å ha ferie, da kan man bare konsentrere seg over den gode nyheten:-)

Mamma til Herman
Taster på appen :)

Vi skal også vente litt lenger denne gangen:-) Men det blir vel i løpet av ferien uansett, siden jeg ikke kan drikke:-)

Så koselig å "skravle" litt da! :) Vi er overlykkelige over at det klaffet på første forsøk, og håper så inderlig at det går bra :D Magen blir hard og sår utover arbeidsdagen (løfter og drar mye tungt) pluss at jeg sover omtrent døgnet rundt, så tenkte meg en tur til legen imorgen å høre hva som er lurt å gjøre videre. Trist at jeg bruker all energien jeg har (eller ikke har ;) ) på jobb, også orker jeg ingenting hjemme. Har så dårlig samvittighet for dattra mi på 2 år. :( Dere andre, går det bra på jobb? :-) Blir deilig med ferie snart da!

Vi skal også vente litt lenger denne gangen:-) Men det blir vel i løpet av ferien uansett, siden jeg ikke kan drikke:-)
Har heldigvis ikke det problemet med drikking jeg. Drikker så lite og sjelden at ingen reagerer uansett :p

Mamma til Herman

Så koselig å "skravle" litt da! :) Vi er overlykkelige over at det klaffet på første forsøk, og håper så inderlig at det går bra :D Magen blir hard og sår utover arbeidsdagen (løfter og drar mye tungt) pluss at jeg sover omtrent døgnet rundt, så tenkte meg en tur til legen imorgen å høre hva som er lurt å gjøre videre. Trist at jeg bruker all energien jeg har (eller ikke har ;) ) på jobb, også orker jeg ingenting hjemme. Har så dårlig samvittighet for dattra mi på 2 år. :( Dere andre, går det bra på jobb? :-) Blir deilig med ferie snart da!
Bra og bra. Jeg blir mer kvalm av å være på jobb. Er uggen hjemme og rett og slett drit kvalm på jobb. Og er vanskelig å tilrettelegge noe særlig akkurat nå også. Håper det gir seg snart. Var ikke kvalm sist altså.

Har en sønn på 21 mnd straks, og brukte opp litt energi før han la seg. Akkurat lagt meg nå. Morran kl 5 for å dra på jobb... Sukk..

Mamma til Herman

Så koselig å "skravle" litt da! :) Vi er overlykkelige over at det klaffet på første forsøk, og håper så inderlig at det går bra :D Magen blir hard og sår utover arbeidsdagen (løfter og drar mye tungt) pluss at jeg sover omtrent døgnet rundt, så tenkte meg en tur til legen imorgen å høre hva som er lurt å gjøre videre. Trist at jeg bruker all energien jeg har (eller ikke har ;) ) på jobb, også orker jeg ingenting hjemme. Har så dårlig samvittighet for dattra mi på 2 år. :( Dere andre, går det bra på jobb? :) Blir deilig med ferie snart da!
Kan jeg spørre hva du jobber som? Der jeg jobber så er det mye tunge løft, bruskasser, dra på paller. Jeg føler jeg må fortelle sjefen om det allerede, jeg skal jobbe fire dager denne uka og så er det tre uker med ferie. men lurer på om jeg må sykmelde meg etter ferien

Jobber som kokk .. Ulempen er at jeg blir så kvalm :/

Skravler med fineste Ungmor90 og Cakegirl88 :) <3

Gleder meg sånn til denne uka er over. Var ved 5+3 blødningen startet sist, så går liksom å venter litt på det igjen.. (Men jeg vet jo at det ikke skjer! ...tror jeg... ;))
Også begynner ferien neste uke. Deilig med fri og kunne være slækk uten at noen bryr seg. :)
Håper bare jeg klarer lære jr å sove litt lengre enn seks... :P

Jeg skal fortelle mine foreldre det til helgen, deres første barnebarn...er så spent på hvordan de kommer til å reagere. Ellers har jeg begynt å vende meg til tanken at jeg er gravid. Jeg glemmer bare av og til at ingen andre vet det, lett for å forsnakke meg...full skjerpings!

Kan jeg spørre hva du jobber som? Der jeg jobber så er det mye tunge løft, bruskasser, dra på paller. Jeg føler jeg må fortelle sjefen om det allerede, jeg skal jobbe fire dager denne uka og så er det tre uker med ferie. men lurer på om jeg må sykmelde meg etter ferien

Jobber på fabrikk. Akkurat nå og frem til ferien pakker jeg forskjellig (både lett og tungt), og med det gjennom hele dagen løfting, draing og stress. Har igrunn en annen og lettere arb oppgave men pga mangel på folk måtte jeg da være der frem til ferien. Jeg sa ifra til min sjef idag (som jeg også kjenner veldig godt utenom jobb) men var lite de kunne tilrettelegge før ferien (som er to uker til!) Men jeg har diskutert med meg selv og funnet ut at det er ikke verdt å slite seg ut, ihvertfall ikke når kroppen sier ifra at den trenger hvile! :) Jeg vil heller satse på å komme sterkere tilbake etter ferien :)

Bra og bra. Jeg blir mer kvalm av å være på jobb. Er uggen hjemme og rett og slett drit kvalm på jobb. Og er vanskelig å tilrettelegge noe særlig akkurat nå også. Håper det gir seg snart. Var ikke kvalm sist altså.

Har en sønn på 21 mnd straks, og brukte opp litt energi før han la seg. Akkurat lagt meg nå. Morran kl 5 for å dra på jobb... Sukk..

Mamma til Herman
Taster på appen :)

Ja det var tidlig! God natt og god bedring :)

Supert med ukestråd!!! :D
Jeg er spesialpedagog og jobber på en skole, så jeg har ferie :D Jeg, svigermor og dattera mi er på en hytte, og svigermor står opp med jenta mi, lager mat, vasker opp og ordner alt. Så jeg er veldig bortskjemt, og får slappet av skikkelig :) Det føles helt uvirkelig at jeg er gravid igjen, og jeg lever i en boble jeg og ;)

Supert med ukestråd!!! :D
Jeg er spesialpedagog og jobber på en skole, så jeg har ferie :D Jeg, svigermor og dattera mi er på en hytte, og svigermor står opp med jenta mi, lager mat, vasker opp og ordner alt. Så jeg er veldig bortskjemt, og får slappet av skikkelig :) Det føles helt uvirkelig at jeg er gravid igjen, og jeg lever i en boble jeg og ;)

Synes det uvirkelig selv jeg. Men det er jo utrolig koselig at vi er på samma terminforum igjen.

Back
Topp