skravling søndag9juli

*Tøtta81*

Forumet er livet
god dag jenter. hatt en bra natt da? her har d vært topp. mariell sovna halv 12 i går kveld, fikk mat halv 6 å sov t halv 12 igjen. snakk om å vær uthvilt nå. ellers så har æ vært å tatt sol igjen, håper æ ikke bli like solbrendt no som sist. lyst å grill i dag æ, går jo på nutrilett shake kur, men spiser ett måltid hver dag, å d e middag. kan ikke gå uten mat æ nei, da bli å dårlig å får vondt i hodet mitt. 

Hva er det du gir tulla di som sover så mye??????????????
Er motsatt her...Time for time: våken våken mat våken sove litt mat våken våken mat etc[&:]

veit itj ka som gikk av ho æ nei, men deilig va d no iallefall.

Misunner jeg deg.....................JA![8D]

Sambo lager Moussaka her nå, og jeg gleder meg til mat.
Som han står på... Her sitter jeg sløv og trøtt som pokker. Ben har endelig slått seg litt til ro nå. Pludrer i vei på gymmatta under baby-gymmen. Lurer på om han forstår at det er hendene hans som får lekene til å bevege seg...[:D]

Like greitt å starte med det nå.. jeg tok den frem forrige uke når Ben knapt var seks uker. Tror ikke han forstår så mye enda, men han underholder seg selv under den på et vis. Morsomt å se på![:D]

ska kjøp babygym vi å ja. må vel ha mæ i vei å gjør d snart no. ho bli no seks uka snart no,,,

Vesla sov fra 00:30 til kl 6 idag og etter mat til kl 10:30 men vi har ligget og koset oss til kl 11 for hun var ikke sulten, har hatt litt grøt i maten hennes. Jeg laget 100ml av grøtblandingen igår men det får jeg ikke gjennom tutten på brownflaska, derfor måtte jeg blande 20ml av det med 80ml av vanlig mme og det gikk ned. Jeg var uthvilt når jeg stod opp for første gang på lenge.

jippi. minus 1kg siden fredag. nutrilett funker.

Back
Topp