Skravling på påskeaften

Skrållan

Forumet er livet
God dag! [:)]

Jeg har det travelt, skal på jobb. Etter jobb blir det middag hos mamma og pappa, så blir lang dag. Sambo våkna opp med hovne mandler i dag, og er døden nær. Plagsomt, siden jeg faktisk er sykere enn han - for en gangs skyld! Burde egentlig ikke jobba, men er jo ingen andre som kan siden det er midt i påska. Jeg får bare holde ut.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God bedring til deg skrållan[:)]

Her sto vi opp til skyfri himmel og null vind[:D][:D][:D]

Så i dag skal jeg først trene kl 10, deretter så skal vi rydde ute her[:)] Trengs etter vinterern ja..Så da skal nok Heidi få ta seg en sykkeltur og satser på at Vilde sover i vogna si ute[:)]

N har sovet til rundt ni hver dag denne påsken og det har vært godt for mammaen. Nå ser han "Pippi drar til sjøs" og jeg sitter her. Samboeren sover enda. Jeg la meg halv tolv i går så er uthvilt i dag[:)]

Vurderer ta med Npå treningssenteret kl elleve, men vet ikke om jeg gidder. Kan jo ta meg en velfortjent fridag egentlig. Har trent fire ganger denne uken allerede. Også vurderer jeg en tur på senteret fordi jeg har lyst på nye lange øredobber til fest i kveld. Og kanskje en ny bukse?

Ellers så skal N på togtur med mormor i dag og sove hos henne etterpå. Vi skal ha noen folk her før det trolig blir en tur ut

halloen!

hele familien oppe før kl 7, vi er rare vi[8|] mulig vi bare er passe uthvilt da.

nå er ungene ut og sykler, også har det blitt en dam på plena etter all snøen så det er jo eldorado for dem[:D] må si jeg er utrolig fornøyd med tomta, man kan jo finne på så mye bare ved å være hjemme.

ellers så har jeg fått gjort litt husarbeid her, liker å gjøre det så det blir litt hele tiden. best å holde på alene, da. alt går så mye fortere! ellers så skal jeg dusje i dag og handle litt til helga, skal bla grille hos naboene i dag.

skrållan; skulle gjerne besøkt deg på jobb i dag, men vi kan ikke dra dit likvel for det kommer en mann fra sverige[8|] faktisk for å kjøpe en gammel vedovn som sto her fra før.

Vi prøver å lære Sivert å sove i egen seng om natta. Begynt forsiktig med å sitte ved siden av ham å stryke på han når han protesterer mens han ligger i sengen. Og han sovna etter en time i går. Det var pappan som gjorde det mens jeg var på restaurant med nabodama. [;)]
Og da han våkna i natt fikk jeg for første gang til å amme han og få han tilbake i egen seng etterpå! Halleluja!!! Så da fortsetter vi på denne måten, da blir det kansje litt mer kvalitetssøvn på liten og stor.[;)]

Nå er Hannah og pappan ute å kjøper tohjulsykkel i rååååsa! [:D] Da blir det fest tenker jeg.
Så må vi shoppe litt mat også før butikkene stenger.

Da har jeg vært på senteret og kjøpt øredobber til meg selv. Og mat + øl. Snart kommer mamma og henter N så de kan dra på tur. En liten gutt som gleder seg til mormor kos i dag. Og mammaen gleder seg til fest[:D][:D]

Kjæresten er ute og sykler med jentene, jeg sitter her og lukter på pinnekjøttet som står og koker...mmmmm..[:D][:D][:D] Sovet for mye disse to dagene tror jeg[8D] er jo helt ør i hodet[&:] Nei, tenkte meg i dusjen nå og ut og shine bilen i fine været!! Nyter solen altså... herlig!!![:D][:D][:D]

Jeg vil uuuut[:)] Men jeg har ingen å gå ut med, og ikke barnevakt heller[:D]

Kosedag i dag og, grillet ved et vann med 13 unger og xantall voksne[:)] Etterpå stakk vi innom noen venner som har et alelam, så skjønt!! Så ble det litt leking der og og nå er vi hjemme.

McMor: jeg skal uuuuuuuuuut

Nachos straks ferdig for å settes i ovnen. Ølen er åpnet og jeg har dusjet. Snart kommer vel besøket vårt tenker jeg. Litt senere drar vi videre på mer vorspill også muligens på byen etter det. Blir bra!!!!

Du skulle kommet og holdt meg med selskap MaRtE! [:)] men skjønner utmerket at du ikke kom! [;)] Skjønner egentlig ikke hvorfor folk kom i det hele tatt, har jo vært knallfint vær i dag! [:D]

Jeg er sur. Skikkelig sur. Sambo har ødelagt påska. Han har ikke passa på Tobias mens jeg jobba, bare liggi i senga og syntes synd på seg selv. I tillegg ble han ikke med på middagen siden han er så syyyyyk. Det er rett før jeg banker opp hele dritten. Han kunne i det minste plassert lillemann hos noen andre da!!!!!!! Og i morgen skulle vi egentlig hos Destiny85, men det har jeg avlyst. Han er jo så syyyyyyyyyyyyyyyk.

Mannfolkhællvett.

ORIGINAL: McMor

Jeg vil uuuut[:)] Men jeg har ingen å gå ut med, og ikke barnevakt heller[:D]

Kosedag i dag og, grillet ved et vann med 13 unger og xantall voksne[:)] Etterpå stakk vi innom noen venner som har et alelam, så skjønt!! Så ble det litt leking der og og nå er vi hjemme.

Jeg vil også ut men har ingen å gå ut med jeg heller, Har forsåvidt barnevakt nemlig sambisen min hehe

ja, det har vært veldig fint vær i dag[:)] skulle egentlig på shopping hele gjengen, men ble bare meg på prix. vært ute nesten hele dagen, ungene har kost seg og lekt kjempebra[:)] var på grillings hos de nye naboene, blir ikke helt klok på de...[8|][8|] jaja, vi får holde hodet kaldt til vi har fått bygd garasjen hvertfall[;)][:D]

Back
Topp