skravling onssdag 12juli

*Tøtta81*

Forumet er livet
god dag jenter. alt bra me alle i dag? mariell har hatt ei ganske god natt i forhold t forrige natt da ho ikke sov i heletatt. 6uka i dag ho[;)] ska på 6 ukers kontroll i morra da. d ska bli arti å sjå kor my ho veie å kor lang ho e blitt. har endelig fått t å ta i bruk nån fler klær t ho å no. arti ja. ska gjør i dag dere da jenter? ska vel bare slapp av resten av dagen æ, har vasket nesten hele leiligheta å vært å tatt sol. må vel i dusjen snart kanskje. kan vel gjøre d når mariell søv, har nettopp fått mat, å da ble ho ganske søvnig.

gratulerer som tante[;)]

Gratulerer som tante *Christine!

Jeg sitter her og lurer på om jeg ikke har nok melk til Ben.. han er lite fornøyd i dag. I tillegg ammet jeg i to timer isted.
Noen som har erfart det samme, og vet råd?
Bør vel kanskje gi tillegg..............

Takk for svar. Føler meg som ei udugelig mor her..
Nei, det er bedre nå.. er hver tredje time, kanskje litt i underkant. Men så uvant at han sutrer og er misfornøyd så og si hele tiden, og spesielt etter mat.[:(]
Har laga ei flaske med tillegg som jeg skal prøve å gi ham etter neste amming. Får da se hvor mye han spiser av det etter at han hiver seg av puppen og ser seg fortvilt om etter mer.[8|]

Back
Topp