Skravling onsdag =0)

2 jenter 1 spire

Forumet er livet
Ha en fantastisk onsdag [:D]
Nå skal a mor på jobb. Ser ut som høst ute bu hu [:(]. Jeg vil ha sommer og sooooooool.
Svigers kommer snart så jeg får gjøre meg ferdig.
Nyte dagen klemmer fra meg [:D]

mornings!!!!!

Skikkelig trøtt i trynet i dag ....
Vil gå å legge meg egentlig ....

Sigve kom 07.15 i dag , og faren sitter jo her hver morgen i over en halvtime før han går ....[&:]

Jeg troves MEGET godt å være alene den første timen etter at jeg har stått opp ...hehe

Idag er det skikkelig drittvær her ...Vet ikke om jeg orker å gå ut med ungene i dag . Håper det kommer litt oppholdsvær senere .....

mornings!
overskya og skal bli regn i dag...ggggrrrreat! [:-]
stikker kanskje i åpen bhg i dag...og går en tur etterpå så lenge det ikke regner...men først litt frokost!
de driver og rehabiliterer alle badene her i blokka så det dundrer og bråker fra tidlig morra til sent på ettermiddan [:@] slitsomt å høre på ass. Snart står vårt bad for tur heldigvis og da skal vi bo et anna sted så lenge i fire uker [:)]

ha en fiiin onsdag selv om det er møkkavær! [:)]

God morgen
Her er det sol Solsikke, så bare kom hit[:D][:D]

Jeg er på jobb nå, og Noah i bhg! I dag skreik han enda mere når jeg dro[:(][:(][:(]
Pluss at det var en jente og en gutt til som sto i gangen og hyyyyyyla
på mamman sin........måtte le jeg[;)] Sånn er vel det brutale bhg-livet[:D]

I morgen har jeg fri, så da skal jeg,mamma og lillesøster kjøre til Bodø bare på jentetur[;)] *shoppeshoppe*.
Ha en fin dag, stikker sikkert innom i kveld

her pøser det ned[:'(]

marcus er hjemme idag. var for å levere han i barnehagen, men jeg var der 3 kvarter, og da lå han eller satt på fanget mitt. veldig uvanlig til han å være.han er i farta hele tida. flere klaga over vondt i magen, og en ble sendt hjem. så jeg tok han med hjem igjen jeg. håper han ikke blir dårlig. nå sover han

ellers skjer det ikke allverden[8|]

God ettermiddag folkens[:)]

Ja i dag har jeg er rolig dag[:)]Leverte Tobias i bhg kl 0830,og skal hente han ved 1530 tiden[;)]I dag har jeg bar tasset rundt her hjemme,og gjort ingenting,kosa meg selv rett å slett[:D][:D]I morgen og fredag er bhg til Tobias stengt pga pldager,så vi får en langhelg til å kose vårs sammen[8D][:D]
Ellers våknet jeg med en skikkelig uggen høstfeeling idag[:'(]Æsj altså,det var den sommeren liksom[&:][:)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: gira

God morgen
Her er det sol Solsikke, så bare kom hit[:D][:D]

Jeg er på jobb nå, og Noah i bhg! I dag skreik han enda mere når jeg dro[:(][:(][:(]
Pluss at det var en jente og en gutt til som sto i gangen og hyyyyyyla
på mamman sin........måtte le jeg[;)] Sånn er vel det brutale bhg-livet[:D]

I morgen har jeg fri, så da skal jeg,mamma og lillesøster kjøre til Bodø bare på jentetur[;)] *shoppeshoppe*.
Ha en fin dag, stikker sikkert innom i kveld

Åååååå send sooool hit . Solsikkene mine trenger det [:D].

Hei hei..

som nevn i oppdatering av sondre, var det 1. dag i bhg idag. Det gikk bra ja [:)]

Nå sover sondre. Han sovnet på 3 min ikveld. Håper han sover like godt i natt som han gjorde igår!
Er ganske sliten selv også, men litt fornøyd siden jeg fikk moppet gulvet her. Det trengtes det...
Nå venter jeg på min kjære som om noen timer kommer hjem fra tomta. Da skal han ha med seg sjokolade hjem... nam nam. Det er digg ( jada... halsbrann øker kanskje men må ha det-bare må ha det[8D])

Ha en fin kveld alle sammen. Nå skal jeg sløve og samle krefter til imorgen. Da er det ny dag i barnehagen [:)]

Back
Topp