Skravling med bilde av pusen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, pus har blitt sterilisert og har vært helt groggy siden vi kom hjem i ettermiddag, forståelig nok. 
Hun klarer stort sett bare å gå bakover, men opp og ned trappa går merkelig nok bra!
Hun la seg langflat da vi kom hjem, klarte ikke å gå i det hele tatt da. 
"Mamma, pusen min er død!", ropte Teodor...
Neida, forsikrer jeg, hun har bare veldig vondt etter operasjonen. 
"Men hun er litt død, mamma!"

Jaja. Han ser vel i morgen at hun fortsatt er her

Jeg har hatt dagvakt i dag, har tatt på meg to ekstra vakter denne uken (jobber bare natt ellers). 
I morgen er det Zumba kl 10, og det gleder jeg meg veldig til =)

Ha en fin uke alle sammen

Så søt liten pus :)

Ja, de er morsomme når de kommer hjem etter å ha blitt sterilisert. Ser ikke helt edru ut, og blir sååååå fortvilet over at de ikke ksn bevege seg normalt

Husker vi måtte stenge for trappa dengang Fia tok den operasjonen. Hun gikk to trinn og datt så saaaaakte bakover :)

Her får jeg og Snuppa oss litt enkel middag og er litt slitne. Av mangel på barnevakt har nemlig Amelia vært med meg på jobben idag og i butikken etterpå. Greit å jobbe i barnehage da :) Vi har nesten akkurat kommet oss hjem.....

Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde hun inne i TI dager!
Hun er helt vill etter å få komme ut allerede, etter EN dag...
Prøvde å ta hun med så vidt i bånd i stad, men det vil hun jo ikke. 
Stakkars pus, som elsker å være ute. 

Huffda, ikke så greit for en liten pus. Zumba høres herlig ut. Skulle så utrolig gjerne trent i treningsstudio, men foreløpig må jeg ta til takke med hjemmetrening. Gravidmagen er der på tross av 30 days shred, mye trilling osv., men EN dag vil det vel gå framover? :) 
Er veldig glad i å småspise, da, selv om jeg spiser mye sunt, blir det nok for mye tilsammen. 

Må vise dere Alma Interiørarkitekts arbeid fra i dag (synes faktisk det var koselig!:) Måtte "kjøpe" et par bøker og en kaffe av henne. 

Jeg så bildet på FB og synes også det så så koselig ut =)
Så fin den stolen med heklede lapper ser ut! =) 
Herlig!!

God kveld" =)
Det var fint, men slitsomt med dagvakt i dag!
Måtte kjøre ett av barna til Gardermoen, 1,5 time hver vei i tillegg til at jeg har 1 time hver vei til og fra jobb! Men det gikk fint, var godt å komme seg litt ut på tur også =)
Pus har det mye bedre nå, men fy så sur hun er for at hun ikke får kommet seg ut. 
Det går nok over, hun har jo ikke noe valg.
Håper på å sove litt lenge i morgen, Teodor var kjempesliten i kveld. 
I morgen skal jeg trene på morningen, så T får dra en liten tur i bhg tenker jeg. Så er det jobbhelg, tre netter fra i morgen kveld. 
Hva er planene i helgen?

Hei-hei :)

Søt pus Fru H. :) Forstår Teodor hva det vil si å være død? Jeg har ikke snakket noe særlig med Felix om det, men hørte en dag at han overhode ikke vet hva det betyr.

almara: Så fint hun har ordnet. :) Den stolen var virkelig tøff. :) Hva gjør du av hjemmetrening? Det er det det går i for meg også for tiden, men jeg har egentlig planer om å finne tid til å gå ut på en gruppetrening i uken. Må bare velge hva jeg skal gjøre, noen som har tips til bekkenvennlig, morsom trening. Hittil står det mellom magedans og vannaerobic.

*trinemor*: Flaks du jobber i barnehage. :) :)

Jeg skal jobbe en natt i helgen, og pakke ut av noen flyttekasser resten av tiden. Jeg har pussig nok blitt headhuntet til en ny jobb, så nå bare må jeg prøve noen vakter for å se om det går bra for lillesøster at jeg jobber. 

nei jeg tror ikke han forstår det... Vi så løvenes konge- filmen sist helg ( kanskje ikke så lurt, men han likte det), og da snakket vi om at pappan til simba døde. Men han dukket jo opp igjen senere i filmen, oppe i skyene, så han ble ikke helt borte..

Løvenes konge ja... Jeg hater den filmen ennå, etter at min yngste søster skule se den hver dag i 2 år... Er den litt skummel? Husker ikke hvor gammel hun var, men ikke stort mer enn 3-4 da det startet tenker jeg. Felix tåler ekstremt lite før han blir redd av filmer, så han får vel vente litt til.

Jeg fikk bare sovet et par timer etter nattvakt i natt, så jeg hadde ikke overskudd til å se humoren i det da Felix tisset på lillesøster. emoticon Det var tydeligvis noe jeg gikk glipp av, for begge barna lo godt. Kunne ikke akkurat klorvaske babyen min heller, så det endte med at hun fikk dusje tom varmtvannstanken. Felix ble veldig overrasket da han fikk vite at det er veldig "æsj" å tisse på folk, men så heldigvis ut til å godta det. Nå sitter jeg her og lurer på om det er flere slike selvfølgeligheter jeg har glemt å forklare ham.

Sukkertopp: Jeg trener 30 days shred, som er intensiv men kortvarig kondis-og styrketrening. Pleier å ta nivå 3  to til tre ganger i uka. Nå har jeg også begynt å ta et kvarters kondistrening på forhånd, et gratis program som ligger inne på exerto.no dersom man legger inn opplysningene sine. I tillegg går jeg minst en trilletur på ca. 2 timer i uka. 

Skjønner godt at du ikke så humoren i tissingen, men så skjønne de to da, som lo begge to!:) 

Jeg liker Løvenes konge, så den på Broadway sammen med mannen min også for noen år siden, det var flott! Sikkert spennende for Teodor. Gleder meg til Alma forstår enda mer av filmer og leker. I helga har hun vært sammen med kusina si, som oftere enn før poengterer at Alma "ikke forstår noen leker" (f.eks. tampen brenner), at hun er "liten", osv. Litt vondt for meg å høre på, men dette er jo noe barna helt sikkert hører hele tida i barnehagen og som de selv takler fint. 

Alma pleier å si til meg at hun er både liten og stor, det synes jeg er så herlig. Men noen ganger sier hun at hun bare er stor. Og noen ganger vil hun bare være liten... :)

Nå er det sykdom på vei inn i huset her, jeg hater å være syk og ikke minst borte fra jobb!

Håper det forsvinner fort!!

Teodor har blitt mer og mer interessert i å se slike langfilmer. 
Kusina på 9 ville se film med han i dag, og han satt rolig og så hele "Robots", kun avbrutt at litt kjapp middagsspising. 
Så vi må nok ønske noen filmer til bursdag og jul tenker jeg =)

Håper alle har hatt en fin helg!

Back
Topp