Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sol77
Ja, det hadde värt så mye enklere om de hadde kunnet snakke[;)] emma svelger en del luft som hun ikke får opp, og får magekvip av det. men hun er flink til å rape i perioder. Värst er det at hun sliter med å få ut avföringen til tider. Stakkars jenta mi trykker og trykker, men det kommer ingenting ut. Men hjelpe meg hvor det braker når hun först får det til. Og så promper hun!! Hmm.. ikke akkurat prinsesse-fakter, men-men..[:D]
ORIGINAL: Lille0My
Grattis til Fabian, han er 14 dager i dag!!!!!!!Hihi...lilleguttn Fabian er en ekstrem-promper.....Tror han promper ut all luften her.Han har ikke luftsmerter/problemer...Ikke enda... Men guttene mine har ikke hatt luftsmerter som baby...heldig der jeg!!Men ved passert 14 dager så har de to eldste hatt EN kveld/natt der de har hatt litt vondt...men det var kun den ene kvelden....Lurer på om Fabian får en slik kveld oxo.....Jeg har en kusine som har hatt 3kolikkbarn, ved sistefødte kuttet hun ut all mat og spiste bare tørre grove knekkebrød og drakk vann...ihåp om at luftsmertene gav seg....Men nei.det hjalp ikke!!!!
Så det er ikke alltid matenn DERE spiser som fører til luftsmerter....
Men dere: Bruker dere Miniformdråper? Er dere flinke og bruker det til hvert eneste måltid?
Det gjør jeg...nja... slurver unna ett eller to hver dag...men mener så absolutt at disse dråpene hjelper her og forebygger luften............
ORIGINAL: Irene30
Ja, det hadde värt så mye enklere om de hadde kunnet snakke[;)] emma svelger en del luft som hun ikke får opp, og får magekvip av det. men hun er flink til å rape i perioder. Värst er det at hun sliter med å få ut avföringen til tider. Stakkars jenta mi trykker og trykker, men det kommer ingenting ut. Men hjelpe meg hvor det braker når hun först får det til. Og så promper hun!! Hmm.. ikke akkurat prinsesse-fakter, men-men..[:D]
Akkurat slik er det her også! Blir så lei meg når jeg ser han presse og presser til han gråter så sårt. Er ei hel uke siden bæsj her nå!!!![:(][:(][:(]
Var på kontroll i går, og de ga meg bare tips som jeg visste fra før. Ingenting ser ut til å hjelpe.....
Men følg med temperatur og om allmennntilstanden blir dårlig.
Et tips fra svigermor: Skjer en "flis" av et såpestykke(lano el . noe annet mildt) og dytt det litt forsiktig opp i rumpa på babyen....Såpen virker som avføringsmiddel og skal visst være ufarlig.... Skal ikke bli værene der oppe..bare "smøre" åpningen.......
Jeg gjorde det ikke, bare venta til det kom av seg selv....gikk jo 12 dager men ...Eldstegutt led ikke av det, var bare vi som var bekymret-...
Men dere: Bruker dere Miniformdråper? Er dere flinke og bruker det til hvert eneste måltid?
Det gjør jeg...nja... slurver unna ett eller to hver dag...men mener så absolutt at disse dråpene hjelper her og forebygger luften............
Et tips fra svigermor: Skjer en "flis" av et såpestykke(lano el . noe annet mildt) og dytt det litt forsiktig opp i rumpa på babyen....Såpen virker som avføringsmiddel og skal visst være ufarlig.... Skal ikke bli værene der oppe..bare "smøre" åpningen.......
Jeg gjorde det ikke, bare venta til det kom av seg selv....gikk jo 12 dager men ...Eldstegutt led ikke av det, var bare vi som var bekymret-...
Hørt det om såpa, men tør ikke. Har derimot forsøkt q-tips m olje på uten at det hjalp, så nå skal jeg bare vente.... Håper det skjer før onsdag ellers drar vi til legen igjen.
Akkurat slik er det her også! Blir så lei meg når jeg ser han presse og presser til han gråter så sårt. Er ei hel uke siden bæsj her nå!!!![:(][:(][:(]
Var på kontroll i går, og de ga meg bare tips som jeg visste fra før. Ingenting ser ut til å hjelpe.....
Men følg med temperatur og om allmennntilstanden blir dårlig.
Uffda, det er heldigvis ikke så ille her i gården. Hun får ut noe hver dag, så jeg er glad for det. Litt morsomt å tenke på, hvor opptatt man blir av bäsj, tiss, promp og gulp og slikt[:D][:D]
Når hun ikke har hatt "gevinst i bleia" på en stund, hopper jeg opp og jubler det braker! ...ser nok ganske så snålt ut