Skravling fredag 7 juli

BIBBI3

Forumet er livet
Hei allesammen!

Her er klamt og lummert i dag..
Ben sover på magen i fanget mitt. Eneste plassen han vil slå seg til ro på
Mageknip og fullt av varmeutslett i ansiktet stakkars. Får vel gjøre et forsøk på å legge han i vogna igjen..

heia! Ja, da sovnet Emma også. Hun er igrunn utrolig flink til å sove på dagtid, og er mye våken på kvelden. bruker å våkne til liv rundt 20, og lager et skikkelig leven kl. 23 omtrent hver kveld! Da er det mageknip, overtrötthet og sult om hverandre. Men  hjelpe meg, hvor glad jeg er i henne!!
Og ellers, så går tiden så alt for fort...

Ja, sånn føler jeg for Ben også... uansett hvor mye leven han holder og hvor fortvilt jeg kan bli.
Om jeg bare kunne finne ut av hvorfor han får mageknip/luft?[8|]
Driver og forandrer kostholdet mitt også for tiden.. noe som resulterer i noen kg av ser det ut til. Ikke noe jeg vil akkurat.[&:]

Ja, det hadde värt så mye enklere om de hadde kunnet snakke[;)] emma svelger en del luft som hun ikke får opp, og får magekvip av det. men hun er flink til å rape i perioder. Värst er det at hun sliter med å få ut avföringen til tider. Stakkars jenta mi trykker og trykker, men det kommer ingenting ut. Men hjelpe meg hvor det braker når hun först får det til. Og så promper hun!! Hmm.. ikke akkurat prinsesse-fakter, men-men..[:D]

ORIGINAL: sol77

Ja, det hadde värt så mye enklere om de hadde kunnet snakke[;)] emma svelger en del luft som hun ikke får opp, og får magekvip av det. men hun er flink til å rape i perioder. Värst er det at hun sliter med å få ut avföringen til tider. Stakkars jenta mi trykker og trykker, men det kommer ingenting ut. Men hjelpe meg hvor det braker når hun först får det til. Og så promper hun!! Hmm.. ikke akkurat prinsesse-fakter, men-men..[:D]

Akkurat slik er det her også! Blir så lei meg når jeg ser han presse og presser til han gråter så sårt. Er ei hel uke siden bæsj her nå!!!![:(][:(][:(]
Var på kontroll i går, og de ga meg bare tips som jeg visste fra før. Ingenting ser ut til å hjelpe.....
Men følg med temperatur og om allmennntilstanden blir dårlig.

ORIGINAL: Lille0My

Grattis til Fabian, han er 14 dager i dag!!!!!!!

Hihi...lilleguttn Fabian er en ekstrem-promper.....Tror han promper ut all luften her.Han har ikke luftsmerter/problemer...Ikke enda... Men guttene mine har ikke hatt luftsmerter som baby...heldig der jeg!!
Men ved passert 14 dager så har de to eldste hatt EN kveld/natt der de har hatt litt vondt...men det var kun den ene kvelden....Lurer på om Fabian får en slik kveld oxo.....

Jeg har en kusine som har hatt 3kolikkbarn, ved sistefødte kuttet hun ut all mat og spiste bare tørre grove knekkebrød og drakk vann...ihåp om at luftsmertene gav seg....Men nei.det hjalp ikke!!!!
Så det er ikke alltid matenn DERE spiser som fører til luftsmerter....

Men dere: Bruker dere Miniformdråper? Er dere flinke og bruker det til hvert eneste måltid?
Det gjør jeg...nja... slurver unna ett eller to hver dag...men mener så absolutt at disse dråpene hjelper her og forebygger luften............

Gratulerer til lille Fabian!!

Har mistanke i at jeg bare kan fortsette å spise meieriprodukter.. Flytende holder jeg meg hun til vann og amme-te. Ellers er det brød og labre greier.
Har brukt Minifom i mange uker til hvert eneste måltid!

Det ligger i tankene mine.. Tenkte avvente til han fikk ut noe avføring, men det ser ut til å vente på seg.[8|]
Hadde tenkt meg på bytur i dag, men vet ikke om jeg orker. Heller få med sambo i morgen tenker jeg....

ORIGINAL: Irene30

Akkurat slik er det her også! Blir så lei meg når jeg ser han presse og presser til han gråter så sårt. Er ei hel uke siden bæsj her nå!!!![:(][:(][:(]
Var på kontroll i går, og de ga meg bare tips som jeg visste fra før. Ingenting ser ut til å hjelpe.....

Uffda, det er heldigvis ikke så ille her i gården. Hun får ut noe hver dag, så jeg er glad for det. Litt morsomt å tenke på, hvor opptatt man blir av bäsj, tiss, promp og gulp og slikt[:D][:D]
Når hun ikke har hatt "gevinst i bleia" på en stund, hopper jeg opp og jubler det braker! ...ser nok ganske så snålt ut

Et tips fra svigermor: Skjer en "flis" av et såpestykke(lano el . noe annet mildt) og dytt det litt forsiktig opp i rumpa på babyen....Såpen virker som avføringsmiddel og skal visst være ufarlig.... Skal ikke bli værene der oppe..bare "smøre" åpningen.......

Jeg gjorde det ikke, bare venta til det kom av seg selv....gikk jo 12 dager men ...Eldstegutt led ikke av det, var bare vi som var bekymret-...

Hørt det om såpa, men tør ikke. Har derimot forsøkt q-tips m olje på uten at det hjalp, så nå skal jeg bare vente.... Håper det skjer før onsdag ellers drar vi til legen igjen.

Men dere: Bruker dere Miniformdråper? Er dere flinke og bruker det til hvert eneste måltid?
Det gjør jeg...nja... slurver unna ett eller to hver dag...men mener så absolutt at disse dråpene hjelper her og forebygger luften............

Her i gården unngår vi det meste som tilsettes kroppen uten at det er absolutt nödvendig.
Hun fikk kokt vann/sukkervann en gang da hun ikke hadde hatt avföring på en dag, det hjalp slik at hun fikk slappet av og avföringen kom av seg selv. Men, alt slikt er jo individuelt[;)]

Et tips fra svigermor: Skjer en "flis" av et såpestykke(lano el . noe annet mildt) og dytt det litt forsiktig opp i rumpa på babyen....Såpen virker som avføringsmiddel og skal visst være ufarlig.... Skal ikke bli værene der oppe..bare "smøre" åpningen.......

Jeg gjorde det ikke, bare venta til det kom av seg selv....gikk jo 12 dager men ...Eldstegutt led ikke av det, var bare vi som var bekymret-...

Hørt det om såpa, men tør ikke. Har derimot forsøkt q-tips m olje på uten at det hjalp, så nå skal jeg bare vente.... Håper det skjer før onsdag ellers drar vi til legen igjen.

Stakkars, lille Benjamin.. Håper det snart kommer ut noe!!!

Uffda, det er heldigvis ikke så ille her i gården. Hun får ut noe hver dag, så jeg er glad for det. Litt morsomt å tenke på, hvor opptatt man blir av bäsj, tiss, promp og gulp og slikt[:D][:D]
Når hun ikke har hatt "gevinst i bleia" på en stund, hopper jeg opp og jubler det braker! ...ser nok ganske så snålt ut

Ja, hvem skulle trodd at jeg går rundt og lengter etter en bæsjebleie!!!? [:D]

Over til noe helt annet; hvordan får man krympet bildene man legger inn? Får ikke lagt inn bilde fordi det er for stort...

Jeg bruker paint-strekk og forskyv ned til 30-40%

Så søt hun er!!![:D]

Så søt hun er!!![:D]

Ja, vi har klart å presset ut noen söte nurk[:)] dette er fra sykehuset der hun ikke var helt fornöyd. Skal pröve å finne et bilde der hun er mer fornöyd også...

jippi!! jeg fikk det til[:)]

Sol: hvilke prosent skrev du? gikk det med en gang?

Jepp; men tok först 50, deretter husker jeg ikke hva jeg gjorde. Snakket i tlf samtidig...[;)] litt fjern? -think so

Tok dette av Ben i går når han lå på gymmatta og "kava"![:D]

Back
Topp