Skravling 3. april

Nå spiser jeg is og ser Søndagsrevyen. Bare triste nyheter, men isen hjelper jo litt på trisheten.

Hi hi, her er det fotball på TV så kan ikke si jeg er oppslukt av Tv'en akkurat[8D] I dag har vi hatt koselig besøk av naboene og prøvd å minske kakebeholdningen etter bursdagsfeiringen min i går.
Snart skal jeg snike meg inn i kjøkkenskapet og hente resten av lørdagsgodtet, alltids plass til litt sjokolade.....

Vi har nettopp tømt en litersboks med is. Nam, nam. Vi har to nabofamilier vi går inn og ut hos, men begge familiene var opptatt i helga. Heldigvis hadde vi gjester sån det var nok av selskap for Krokodille. Han kjeder seg litt i helgene hvis ikke.

Gratulerer med vel overstått bursdag. Hadde du rund dag?

Mmmmm is hørtes godt ut!
Jonas kjeder seg også fort om det ikke skjer noe i helgen, kjekt for de små med jevnaldrede lekekamerater i nærheten. Her i gata er han eneste hane i kurven men det virker ikke som han plages av det foreløpig [:D]

Ja jeg ble 30 år i går, litt vanskelig å svelge - føler meg som en 22 åring enda[8D] Men man er vel ikke eldre enn man føler seg, er det ikke det som blir sagt?

Å gratulerer med dagen i går spire_nr2[:D][:D]

Hehehe, så du har kjeda deg i kveld krokodillemor?[:D][:D]

Har heklet ferdig noen babyboots ikveld. Ble veldig fornøyd[:)]

Jeg syntes det gikk fint å fylle tretti, men trettien var kjipt. Da er tjueårene virkelig over. Rynkene og de grå hårene er på vei...

Isen var veldig god.

Hekle babyboots høres artig ut. Jeg heklet et svært teppe i sommer. ca. 1x1,5 m. Kjempemoro å hekle, men kjedelig å montere og hekle kant rundt.

Takk Ida [:D]
Så flinke dere er som hekler da, jeg er skikkelig elendig når det kommer til håndarbeid - kan til nød strekke meg til å sy på symaskin[8D]

Back
Topp