Skravling 28 juni

BIBBI3

Forumet er livet
Er så utrolig stille her for tiden... Regner med vi blir fler og fler som etter hvert vil få litt tid imellom melkekliss og gulpekluter![;)]

Jeg sitter her med utbetalingsbrevet fra Trygdekontoret og forstår ingenting.... Kan jo ikke stemme? Men hvordan forstå seg på Trygdekontoret og i det hele tatt få et vettugt svar når du ringer.. ÆSJ! Får ringe igjen da i morgen..........[:@]

Benjamin ligger og sover ute i vogna si. [:)]
Hadde ei forferdelig natt til i dag, så jeg håper det vil bedre seg snart, ellers blir det ikke menneske igjen av meg. Har hodepine og null overskudd. Orka ikke engang trille en liten tur. Skulle hatt brød på butikken, men makter heller ikke.[:'(]
Fikk sove litt isted, men er så urolig! Tror jeg og Benjamin påvirker hverandre og har kommet inn i en dum syklus.
Vrir hjernen for å finne ut av hva jeg skal gjøre.. Håper det går seg til med tiden uansett...[8|]

Prøvde mme som tillegg i natt, men det hjalp ikke i det hele tatt! Halvanna time etterpå så var han matklar igjen...[:(]

Akkurat det samme satt jeg å leste på nett i morres... derfor har jeg bestemt meg for å være hard på minst to timer imellom måltidene. Får heller gå rundt med ham om natta hvis han slår seg vrang. Helt utrolig som den lille karen har stemme og såååååååååå bestemt!!

Det går i en uke eller to, men nå er det liksom ikke mer overskudd å tære på kjenner jeg.
Dagen i dag har gått enormt bra, og han fikk litt mer pupp etter kveldsbadet i sted før jeg la ham i senga si på soverommet vårt. Et kvarter er gått og det går bra der oppe.. litt småklynking innimellom bare. *håp-håpe*

Back
Topp