Skravling 15.Mai

Momofmany

Forumet er livet
Hvordan går det i dag jenter? Utskravla? :p

Nå blir det litt godt å få ett-ords trådene litt bak på lista kjenner jeg :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Merker jeg har skravlet en del nå :P
Deilig å slippe de ett ords trådene :P

Hanne Caroline Moen

Hvordan går det i dag jenter? Utskravla? :p

Nå blir det litt godt å få ett-ords trådebe litt bak på lista kjenner jeg :p

Såå enig! Jeg har jentungen hjemme i dag hun holder på å få tenner og er utrolig sutrete..

Tror dere ikke eldste våkna 05 i dag da og nekta legge seg igjen:( Jeg som satt oppe med dere til midnatt :p

Må inrømme at de skal bli litt godt å bare skravle "vanlig" idag ;) men er veldig spendt på plasseringen da, og om vi alle klarte å komme oss inn på topp 100 :)

Idag skal jeg sta å låne en vil vi kanskje skal ha :) ser ut til at det blir nydelig vær her idag så da blir de kaffi og is i solen etterpå :) ha en fin dag da jenter :)

Idag skal jeg sta å låne en vil vi kanskje skal ha :) ser ut til at det blir nydelig vær her idag så da blir de kaffi og is i solen etterpå :) ha en fin dag da jenter :)
Ja været ser lovende ut :D Men låne hva da?

Nydelig vær ? Hæ, hvor da? :P

I dag har eg gjort svært lite faktisk. Kjørte knotten i barnehagen, fikk meg en legetime, betennelse i navlen :( vasket 2 maskiner med klær, laget mat, og nå koser jeg og knotten oss sammen :) jeg er akkurat blitt målt til 5 meter lang i sittende stilling :) skal snart henge opp klærne jeg har vasket :)

Kjenner 3 timer søvn var helt på trynet i natt.. svir i øyna og hodet.. Måtte følge 2 åringen på do kl. 01 når jeg akkurat var på vei å sovne, så va det opp 05 som sagt.. men bare en time igjen!!

Back
Topp