Skravling 10.5 ;)

Er egentlig planleggingsdag i barnehagen i dag, men den har vi arbeidet inn, så her skal jeg bare kose meg hjemme i dag. Fikk en hel sekk med babyklær i går som jeg skal gå igjennom og se om det er noe interessant! :) Det blir koselig!

Jeg skal ta det rolig hjemme og evt bake noe godt sammen med guttene. Her har vi fridag alle 4 :cool:
Skal også ringe snart og sjekke om jeg kan komme en tur til legen i dag. Sliter så med hyppige uvi og er veldig usikker om den har kommet enda en gang....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Her skal knotten snart i klærne, og en liten tur i barnebagen. Han skal hentes tidlig, vi skal en tur til Nittedal i dag. Ellers så skal jeg handle litt i dag. Vi drar på ferie om 2 uker :) trenger litt sommerklær til da :)

Jeg skal ta det rolig hjemme og evt bake noe godt sammen med guttene. Her har vi fridag alle 4 :cool:
Skal også ringe snart og sjekke om jeg kan komme en tur til legen i dag. Sliter så med hyppige uvi og er veldig usikker om den har kommet enda en gang....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Så kjedelig med hyppig UVI...jeg sleit veldig i et par måneder jeg også...men så fikk jeg 10 dagers hestekur etter ressistensbestemmelsen på bakteriene...og da blei jeg bra :) god bedring til deg :)

Her i huset har mini planleggingsdag, og jeg har tatt meg fri :) vi skal ha med oss nabogutten på kino og se Pelle Politibil :)

Burde egentlig ryddet i kjelleren og sotert babyklær...men ja....kommer lissom ikke i gang ;) hehe....

så koselig med kino. gleder meg til jeg kan dra på kino med ungen. Jeg vet det er fortsatt en stund til!
Men ble forelsket i tanken nå jeg tenker tilbake når jeg var mindre å gikk på kino med min mor <3

Barnehagen er stengt her også :/ og sambo er på jobb! Men vi hadde kosedag igår alle 4 så det er heilt greit :) vi har vært med mamma å spist frokost nå, så skal vi straks entur på butikken å handle litt ;) lønn idag så de blir vell litt godis på oss idag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

så koselig med kino. gleder meg til jeg kan dra på kino med ungen. Jeg vet det er fortsatt en stund til!
Men ble forelsket i tanken nå jeg tenker tilbake når jeg var mindre å gikk på kino med min mor <3

Veldig stas på kino :) nå er han 3,5 år og da går det fint :) ...men jeg prøvde meg første gang på kino med han når han var litt før 3...sammen med ei venninne og hennes datter som er ett år eldre... Da gikk det ikke fullt så bra, hehe... De mista tråden og begynte å leke i benkeradene når det hadde vart en time... Var gråtass vi så den gang ;) ...men det var bare oss og en kollega med hans datter i salen, så gikk så fint så ;)

Tror det med moden for kino alder er veldig individuelt fra barn til barn ;)

Barnehagen er stengt her også :/ og sambo er på jobb! Men vi hadde kosedag igår alle 4 så det er heilt greit :) vi har vært med mamma å spist frokost nå, så skal vi straks entur på butikken å handle litt ;) lønn idag så de blir vell litt godis på oss idag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Koselig med frokost hos mormor da ;) så tidlig i sving er ikke vi at vi får til frokostbesøk...hehe...

Skal ha mamma, pappa og de tre tantene mine som er på besøk fra Telemark på kaffe i ettermiddag, så jeg får vel slenge sammen en Pavlova :) helt dilla på bær om dagen, så da passer det med Pavlova ;)

Titter innom :) Greidde nesten å forsove meg til eksamen i dag!! Va en av de siste inn døra før det ble stengt :p Hadde jo helt glemt at det var 3 timers også, så det blei litt stress når de sa en time igjen og jeg var halvveis!:p Men oppgava blei helt grei.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

I dag har jeg vert på jobben og prøvd å ordne opp i det sykepengene greiene, og da viste det seg at jobben ikke har sendt inn de siste 2 sykemeldingene + at de ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger!! Og så fikk jeg vite at sist jeg gikk gravid hadde de ikke fulgt oppfølgingsplanene og fått bot :P (kanskje de burde tatt lærdom??)

I dag har jeg vert på jobben og prøvd å ordne opp i det sykepengene greiene, og da viste det seg at jobben ikke har sendt inn de siste 2 sykemeldingene + at de ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger!! Og så fikk jeg vite at sist jeg gikk gravid hadde de ikke fulgt oppfølgingsplanene og fått bot :p (kanskje de burde tatt lærdom??)

hehe :p men da ordne det seg med sykepenger?

I dag har jeg vert på jobben og prøvd å ordne opp i det sykepengene greiene, og da viste det seg at jobben ikke har sendt inn de siste 2 sykemeldingene + at de ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger!! Og så fikk jeg vite at sist jeg gikk gravid hadde de ikke fulgt oppfølgingsplanene og fått bot :p (kanskje de burde tatt lærdom??)

så bra du fikk klarhet i hva som hadde skjedd da :) da ordner det seg vell med pengene håper jeg :)

Da ordner det seg nok for deg :)

jobba noen timer idag.. og overlevde :P ellers har vi bare sløva.. jeg og snuppa er alene ikveld.. mannen skal på lønningspils.. :) så etter at snuppa er lagt har jeg tv og sofa date ;)

Back
Topp