Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ta det rolig hjemme og evt bake noe godt sammen med guttene. Her har vi fridag alle 4
Skal også ringe snart og sjekke om jeg kan komme en tur til legen i dag. Sliter så med hyppige uvi og er veldig usikker om den har kommet enda en gang....
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
så koselig med kino. gleder meg til jeg kan dra på kino med ungen. Jeg vet det er fortsatt en stund til!
Men ble forelsket i tanken nå jeg tenker tilbake når jeg var mindre å gikk på kino med min mor <3
Barnehagen er stengt her også :/ og sambo er på jobb! Men vi hadde kosedag igår alle 4 så det er heilt greit vi har vært med mamma å spist frokost nå, så skal vi straks entur på butikken å handle litt lønn idag så de blir vell litt godis på oss idag
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
I dag har jeg vert på jobben og prøvd å ordne opp i det sykepengene greiene, og da viste det seg at jobben ikke har sendt inn de siste 2 sykemeldingene + at de ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger!! Og så fikk jeg vite at sist jeg gikk gravid hadde de ikke fulgt oppfølgingsplanene og fått bot (kanskje de burde tatt lærdom??)
I dag har jeg vert på jobben og prøvd å ordne opp i det sykepengene greiene, og da viste det seg at jobben ikke har sendt inn de siste 2 sykemeldingene + at de ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger!! Og så fikk jeg vite at sist jeg gikk gravid hadde de ikke fulgt oppfølgingsplanene og fått bot (kanskje de burde tatt lærdom??)
Da ordner det seg nok for degI dag har jeg vert på jobben og prøvd å ordne opp i det sykepengene greiene, og da viste det seg at jobben ikke har sendt inn de siste 2 sykemeldingene + at de ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger!! Og så fikk jeg vite at sist jeg gikk gravid hadde de ikke fulgt oppfølgingsplanene og fått bot (kanskje de burde tatt lærdom??)
Håper det