Skravligs mandag

Ønsker<3

Elsker forumet
Hva gjør dere? Hva har dere gjort og hva skal dere gjøre idag?;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

i dag var min første dag tilbake på jobb, etter det var jeg hos fysio.
Etter det ble jeg så vonde så jeg har vært plantet fast i sofaen :(

Jeg har vært på jobb i 4 timer, på bekkentrening i basseng, handlet og hentet i barnehagen ;) nå slapper jeg av litt på sofaen med mini før jeg skal begynne på middagen :) ingen planer for kvelden...må vel rydde bort litt klær fra to klesstativer forresten....det er kjedelig asså!!!

Jeg har vært på jobb, vaksinert 7 klasse i dag, alltid like gøy:) Hentet mine to gull i bhagen, laget middag og gleder meg til jentekveld i kveld!!!

Hahajha ;)
Idag har jeg vært hos en veninnde som har termin om 2 uker :) vi spiste fruktaalat :)
Så var jeg hos frisøren, og nå akal vi straks spise! "Griller" inne idag! Skulle grille ute, men plutslig begynnte de å blåse å regne :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har vært og tatt blodprøver og B12 i dag, etterpå var det kontroll på sykehusethos ernæringsfysiolog, så ble det en tur innom jobb. Avsluttet turen med å hente knotten i barnehagen. Tok knotten med påbiblioteket og lånte nye bøker :) nå blir det å lage middag og slappe av i godstolen etterpå :)

Har gjort minst mulig i dag... har lekt og bygga duplo m frøkna :-) åsså har vi tegna masse.. laga middag :-) å når frøkna tok en dupp så kjeik æ rundt på nettet :-) veninna mi(gudmor t frøkna) fikk ei lita knerta i dag mårrest så har sett etter gave :-)

Haha husker den vaksina, folk stakk av, gjemte seg under pulter lol!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

For gangen og kjelleren er FERDIG!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIII

Back
Topp