Dette er første gang jeg er på dette forumet, så jeg vet ikke hvordan dette funker. Men.. er det vanlig å ha skravletråder her inne? Hadde ikke det vært koselig da? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh gratulerer! Så koselig! Venter du også nr. 3?

Ahh. Du har en i månedsskiftet aug/sep da sikkert.
Jeg venter nummer tre ja. Har en på 7 og en på 2,5.
I dag har jeg sovet på jobben, haha.. ble så usigelig, uutholdelig trøtt plutselig. Selv om jeg sov fra 21 til 07 i natt. Så jeg tok med meg telefonen og lukket meg inn på stillerommet og snek meg til 20 min på sofaen.![]()
Så hyggelig med en skravletråd her inne[emoji5]
Jeg skal på tul i morgen og er vel ca like langt som MoJo, så håper på et bankende hjerte og bekrefte termin dato (28.05.18)
Spennende! Gleder meg til rapport i morgen!![]()
Jeg venter nummer tre ja. Har en på 7 og en på 2,5.

Ser du har samme alderforskjell som det blir på mine! Storesøster vil være ca 4,5 når den neste kommer
Hvordan har den aldersforskjellen funket hos dere? noen tips eller tanker om hva jeg kan forvente?
Ser for meg at kommende storesøster kommer til å være veldig interessert i den lille, men det er jo slett ikke sikkert det blir sånn
Bhg sier det virker som hun er helt klar for småsøsken, for hun er så hjelpsom med de små. Er jo lov å håpe det blir like stas hjemme, hehe

Ja, jeg har nøyaktig 4,5 år mellom mine. Men jeg har gutt først. Og han var ikke så veldig interessert i babyen, for å være helt ærlig. Han gledet seg på forhånd og hadde bestemt hvilken superhelt babyen skulle være osv.
Så når bittelille nurket kom og var mye mindre enn han hadde sett for seg så ble han nok litt skuffet. Hun lå jo bare der lissom.
Mulig det er en gutte/jente-greie for feks døtrene til venninnene mine (like gamle som storebror) elsket jenta mi da hun var baby.
På den positive siden hadde vi null sjalusi. Hun var ingen trussel for han, for de hadde helt ulike behov. Og han opplevde at det var oss tre store som var en gjeng, også var babyen bare med liksom.
Nå blir lillesøster snart 3, og nå leker de fint sammen. Ingen i hele verden kan få henne til å le så hjertelig som han. Og han elsker å showe for henne. Og hun fotfølger han og kopierer alt han gjør. Hun er som et lite ekko, som gjentar alt han sier. Så er hun selvsagt litt plagsom noen ganger, men de har stor glede av hverandre nå.
Tantebarna mine er det to år mellom og de krangler så busta fyker. Mine krangler aldri. Så selvom mange sier at det er fordel med tette barn så er det absolutt ingen garanti for at de blir perlevenner selvom de er tette. Barn er jo små individer og oppfører seg helt individuelt.![]()

der håper jeg vi blir like heldige som dere! 
Velkommen hitDette er første gang jeg er på dette forumet, så jeg vet ikke hvordan dette funker. Men.. er det vanlig å ha skravletråder her inne? Hadde ikke det vært koselig da?![]()
Enig med deg; er koselig med skravletråd [emoji4] Da slipper man nye topicer hele tiden [emoji6]
Selv var jeg på tul i dag og tør endelig gi lyd fra meg her inne [emoji5] Fikk se et bankende hjerte og en liten plommesekk. Er dermed ca 7+6 i dag (termin i slutten av mai).
Hehehe, fikk meg en god latter av superhelt drømmen til sønnen din!
Kan nok tenke meg det er litt forskjell på gutter og jenter sånn sett ja. Jenta mi er helt opphengt i at det er to babyer, en gutt og en jente. Uansett hvor mange ganger jeg sier at det mest sannsynlig er en så er det for henne fortsatt to. Så nå går jeg rundt og har litt hetta for at det skal være tvillinger![]()
Jeg var en stund litt bekymret for at aldersforskjellen ble litt stor, men innså jo fort at det virkelig har sine fordeler også. Det er jo litt deilig med storesøsken som er store nok til både å forstå mer og klare mer på egenhånd. Men, det er jo godt om de kan ha glede av hverandre. Har hørt andre si som deg, at det slett ikke er noen garanti for at to tette blir bestevenner, personlighet er kanskje det som har mest å si ift hvor godt man kommer overens. Og om vi kan unngå litt krangling så takker jeg ikke nei til det...der håper jeg vi blir like heldige som dere!
Småsøsken er jo plagsomme. Husker jeg ble gal av å finne mine egen lillesøster snokende på rommet mitt i barndommen, haha. Men litt "søskenkjærlighet" må man regne med. Hah!
Koselig å høre om dine erfaringer, takk
Jenta vår er fryktelig styrete og veslevoksen, tror hun er en type som bare rett og slett passer litt bedre som storesøster enn lillesøster sånn personlighetsmessig. Det hadde jo vært veldig gøy om hun kunne funnet litt glede i å "passe på" og være med på litt stell, bading og sånn. Vi får ta det som det kommer, men jeg skal innrømme at jeg er litt lettet over at jeg slipper å ha en i trassalder samtid som jeg har baby. Sånn sett er det sikkert knall med 3 års mellomrom også, slik det blir med de to minste hos dere. Nå blir det jo en storesøster hos dere og, så er vi heldige så får vi en liten hjelper i disse småjentene![]()
Godt plantet med begge beina i trassen nå, feks brukte jeg 25 min på å få henne ut døra i morges og allikevel klarte jeg ikke å unngå at jeg måtte bære henne brølende inn i bilen. La oss håpe hun roer seg litt før mai..Hoi, ja du sier noe der. Har helt glemt å tenke på at lillesøster skal bli storesøster nå. Hun er en helt annen type en storebror, som er av den mer avbalanserte typen. Har aldri hatt noe problemer med han, mens hun er en skikkelig kruttønne.Godt plantet med begge beina i trassen nå, feks brukte jeg 25 min på å få henne ut døra i morges og allikevel klarte jeg ikke å unngå at jeg måtte bære henne brølende inn i bilen. La oss håpe hun roer seg litt før mai..
Du skal nok se at det verste er over innen mai
Ja, jeg har nøyaktig 4,5 år mellom mine. Men jeg har gutt først. Og han var ikke så veldig interessert i babyen, for å være helt ærlig. Han gledet seg på forhånd og hadde bestemt hvilken superhelt babyen skulle være osv.
Så når bittelille nurket kom og var mye mindre enn han hadde sett for seg så ble han nok litt skuffet. Hun lå jo bare der lissom.
Mulig det er en gutte/jente-greie for feks døtrene til venninnene mine (like gamle som storebror) elsket jenta mi da hun var baby.
På den positive siden hadde vi null sjalusi. Hun var ingen trussel for han, for de hadde helt ulike behov. Og han opplevde at det var oss tre store som var en gjeng, også var babyen bare med liksom.
Nå blir lillesøster snart 3, og nå leker de fint sammen. Ingen i hele verden kan få henne til å le så hjertelig som han. Og han elsker å showe for henne. Og hun fotfølger han og kopierer alt han gjør. Hun er som et lite ekko, som gjentar alt han sier. Så er hun selvsagt litt plagsom noen ganger, men de har stor glede av hverandre nå.
Tantebarna mine er det to år mellom og de krangler så busta fyker. Mine krangler aldri. Så selvom mange sier at det er fordel med tette barn så er det absolutt ingen garanti for at de blir perlevenner selvom de er tette. Barn er jo små individer og oppfører seg helt individuelt.![]()
![]()
Det var bare hygge på min første tul i dag. Virkelig spennende å se den lille som lever inni magen min[emoji173]️ hjerte dunket fint og alt var bra, var bare tre dager lengre på vei enn det jeg trudde.