Skravletråden

Aprilgutt

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Veit vi har hatt en slik tidligere,men nå melder i hvertfall behovet seg for min del igjen. Et sted å dele smått og stort som ikke trenger en egen tråd.

Morsomt på jobb i dag. Er musikklærer og i den forbindelse skulle vi spille bandet. I dag var hovedfokuset rettet mot trommeopplæringen. Rigget meg derfor til ved siden av trommesettet. Stakkars lillegutt var nok helt uforberedt. Han skvatt til da stortromma slo og ga fra seg et skikkelig spark. Første gang jeg har kjent så direkte reaksjon påvente lyd utenfra. Det var litt artig. Han kom med mange spark den timen. Trommelyden forplantet seg nok godt gjennom vann :hilarious::joyful:

• Liker
Reactions: Srh
Var på svangerskapskurs (fødselsforberedende) i dag. Har termin 31. mars, tror de fleste som var der i dag har termin en stund før meg :p Selv om SF-målene mine er over kurven følte jeg at magen min var mye mindre enn de andre sine mager :p

• Liker
Reactions: CSS
Hehe. . Litt deilig å ikke vente for lenge med det også da, før man blir for tung. Hvordan var det? Følte du/dere at det var nyttig? Hvor var du?

Jeg har hatt en deilig dag med trening og soving på sofaen om hverandre. Fantastisk med helg!!! Så deilig å kunne styre tida selv. Da først jeg merker at kroppen egentlig kunne trenge en lur eller to i løpet av dagen nå. Signaler man overser litt i hverdagen. Også deilig å kunne trene på dagtid. Det er en absolutt favoritt:happy: bra dag!!!:):D:joyful:

Henger ofte litt bak de fleste her inne, så sannsynligvis har dere alle alt både hørt om og fikset dette helt selv. Kommer likevel med en anbefaling. Bestilte babyboX fra apotek 1 og baby pakken fra rema 1000. Disse er helt gratis. Fikk masse flotte produkte. I babypakken fra EMA 1000, fulgte det blant annet med en pakke med bleier, en pakke med 50 Ammeinnlegg, flaske med Badeolje, avent smokk og 100 tørre stelleklutet++. I babyboxen fra apotek 1, fulgte det med 72 baby wipes, 100 tørre Engangskluter, avent tåteflaske for de aller minste, avent smokk+++. Bare et tips :)

Henger ofte litt bak de fleste her inne, så sannsynligvis har dere alle alt både hørt om og fikset dette helt selv. Kommer likevel med en anbefaling. Bestilte babyboX fra apotek 1 og baby pakken fra rema 1000. Disse er helt gratis. Fikk masse flotte produkte. I babypakken fra EMA 1000, fulgte det blant annet med en pakke med bleier, en pakke med 50 Ammeinnlegg, flaske med Badeolje, avent smokk og 100 tørre stelleklutet++. I babyboxen fra apotek 1, fulgte det med 72 baby wipes, 100 tørre Engangskluter, avent tåteflaske for de aller minste, avent smokk+++. Bare et tips :)

Herlig! Dette skal jeg benytte meg av også tenkte jeg. Bestilte du bare på nett eller? :)

Ja, bestilte på nett. Du får bekreftelse på mail, og så er det bare å hente. Den på apotek 1 kan du hente alt samme dag/dagen etter på hvilket som helst apotek 1. Den på rema 1000 kan man hente etter en dato man får (et par dager etter registrering), på en bestemt butikk som man selv velger.

Hehe. . Litt deilig å ikke vente for lenge med det også da, før man blir for tung. Hvordan var det? Følte du/dere at det var nyttig? Hvor var du?
Både og.. Det var veldig greit å få omvisning på føden og fødeloftet :) Og lærte en del om amming jeg ikke ante :) Det meste om fødselen visste jeg fra før, har sett alt som er av jordmødrene og fødeavdelingen på tv :p Vi var på Stavanger sykehus :)

I dag skal jeg på Disney on ice med tantungen min på 5:joyful::happy::D gleder meg skikkelig til å ta henne med inn i disney sin magiske verden, og frost er hennes største helter :joyful: har ikke vært på det mer enn en gang i livet selv. Da var jeg 7 og jeg husker det som en spennende og fortryllende opplevelse. Gleder meg til å oppleve det igjen:) tante og lillesnupp på tur :joyful:

Back
Topp