Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

bra dag!!!
Henger ofte litt bak de fleste her inne, så sannsynligvis har dere alle alt både hørt om og fikset dette helt selv. Kommer likevel med en anbefaling. Bestilte babyboX fra apotek 1 og baby pakken fra rema 1000. Disse er helt gratis. Fikk masse flotte produkte. I babypakken fra EMA 1000, fulgte det blant annet med en pakke med bleier, en pakke med 50 Ammeinnlegg, flaske med Badeolje, avent smokk og 100 tørre stelleklutet++. I babyboxen fra apotek 1, fulgte det med 72 baby wipes, 100 tørre Engangskluter, avent tåteflaske for de aller minste, avent smokk+++. Bare et tips![]()
Både og.. Det var veldig greit å få omvisning på føden og fødeloftetHehe. . Litt deilig å ikke vente for lenge med det også da, før man blir for tung. Hvordan var det? Følte du/dere at det var nyttig? Hvor var du?

har ikke vært på det mer enn en gang i livet selv. Da var jeg 7 og jeg husker det som en spennende og fortryllende opplevelse. Gleder meg til å oppleve det igjen