Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er, ligger langt under deg6,1 km og 9739 skritt. Men flere oppoverbakker da![]()
Vi prøver. Vil gå ned litt i vekt og sånt. Har som mål å få redusert brystene etterhvert og da må jeg gå ned rundt 10 kg for å få støtte fra det offentlige. Men kapasiteten er dårlig fortsatt!Flink du er, ligger langt under deg
Gå turer en en perfekt måte å gå ned i vekt på, spesielt dersom man har lett for å gå i skapet å småspise og legger turene til tidspunkter hvor det er størst fare for at det skjerVi prøver. Vil gå ned litt i vekt og sånt. Har som mål å få redusert brystene etterhvert og da må jeg gå ned rundt 10 kg for å få støtte fra det offentlige. Men kapasiteten er dårlig fortsatt!
Og det å gå turer begynner å bli lettere for kroppen også.Gå turer en en perfekt måte å gå ned i vekt på, spesielt dersom man har lett for å gå i skapet å småspise og legger turene til tidspunkter hvor det er størst fare for at det skjer![]()
Kjenner den følelsen, utrolig deilig når det begynner å løsne, og veldig inspirerende for å fortsetteOg det å gå turer begynner å bli lettere for kroppen også.![]()
Ja det er detKjenner den følelsen, utrolig deilig når det begynner å løsne, og veldig inspirerende for å fortsette![]()
Å huffJeg hadde på meg skikkelige sko for første gang indag, dessverre var nok dette ikke særlig lurt så nå har grått av smerter igjen å er tilbake på å humpe rundt på krykker
Satser på det er bra igjen i morgen ..
Og der fikk jeg mail fra skolen hvor de brukte ordet kohort!Det er vel brukt i veilederen der også. Men der er kohortene større. 15 unger for 1-4 og 20 unger for 5-7 (jmf lærernorm. Men uten å ta hensyn til at lærernorm er jo ikke pr klasse da..!!!!)
. Og ikke angitt størrelse for de eldre.
Og skolen har vi ikke fått info fra enda om dette. I barnehagen vet jeg at mi er i kohort 2, tid 8 30-15
Gjør vel detKommer nok an på barna da
Sånn er det bareJupp, men det kommer til å ta tid å komme tilbake dit jeg var flr jeg skadet meg
Flink du er!13700 skritt idag dafikk ikke tak i det jeg trengte, så har bestilt det og kan forhåpentligvis hentes i neste uke.
Så effektiv du er da!Skrudd sammen stoler og benk, tømt en putekasse , lagt ut masse nerf på kjøp ig salg side, gått 3 småturer med mannen, i morgen blir det nok en roligere dag.
Fra vår skole også.Og der fikk jeg mail fra skolen hvor de brukte ordet kohort!![]()
TakkÅ huffgod bedring!