Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så jeg hadde fått epost om det kvart over midtnatt om at det var klart.Det har vært så fantastisk vær - og her sitter jeg med innlevering og eksamentypisk det! menmen
Skatteoopgjøret har kommet! fikk epost i dag tidligvery nice
mitt hadde kommet innSå jeg hadde fått epost om det kvart over midtnatt om at det var klart.
. Ikke sjekka banken enda da, men det kommer etterhvert
Mitt hadde også kommet inn.mitt hadde kommet innble innkjøp av trampoline
Unga er happy og opptatt nå sammen med pappa som setter sammen greiaMitt hadde også kommet inn.
Ikke brukt dem. Ikke gjort noe egentlig.
Bra jobb bare det syns jeg. Pass på deg selv og foten!Juhu 1,4 km gåtur
Utrolig hva man blir glad for i disse dager.. Men lenger enn det kan jeg foreløbig ikke gå kjenner jeg.
Takk,Bra jobb bare det syns jeg. Pass på deg selv og foten!
Ja det må duTakk,
Jeg gjør det, derfor ikke lenger for nå kjennes det godt så da må jeg ta hensyn.
Fine greier det.Unga er happy og opptatt nå sammen med pappa som setter sammen greiagir meg litt alene tid
I dag så jeg den ikke for første gang på lenge, men jeg har ikke reagert på slikt, for jeg har tenkt at det var rettet mot de som har råd til det, nettopp fot å få i gang drift så flere kan få tilbake jobben sin som de er permittert fra.Er det bare jeg som reagerer at under disse pressekonferansene kl 16 oppfordrer til å bruke mer penger på oppusning, mer penger på hotell i Norge, mer penger på restauranter +++ for å holde Norge i gang uten å tanke på at så mange har blitt permittert her i landet....
Ja, den gamle ble ødelagt og turnjenta på 7 “må” nesten haFine greier det.
Trampolina vår kom opp for et par uker siden, den ble flyttet litt i går for å få plass til teltet.
Jeg burde bruke pengene på å planere hagen, men det strekker de ikke i til....
Ja kan si det er vanskelige tider for mange nåEr det bare jeg som reagerer at under disse pressekonferansene kl 16 oppfordrer til å bruke mer penger på oppusning, mer penger på hotell i Norge, mer penger på restauranter +++ for å holde Norge i gang uten å tanke på at så mange har blitt permittert her i landet....
Nei det er ikke det. Vi bruker så lite som mulig egentlig. Kan jo hende de kutter for oss etterhvert..Er det bare jeg som reagerer at under disse pressekonferansene kl 16 oppfordrer til å bruke mer penger på oppusning, mer penger på hotell i Norge, mer penger på restauranter +++ for å holde Norge i gang uten å tanke på at så mange har blitt permittert her i landet....
Tenker i grunn fet er en naturlig oppfordring jeg da. Det mener nok de som har råd til detEr det bare jeg som reagerer at under disse pressekonferansene kl 16 oppfordrer til å bruke mer penger på oppusning, mer penger på hotell i Norge, mer penger på restauranter +++ for å holde Norge i gang uten å tanke på at så mange har blitt permittert her i landet....
Ja, den gamle ble ødelagt og turnjenta på 7 “må” nesten ha![]()