Skravletråden for april

Det har vært så fantastisk vær - og her sitter jeg med innlevering og eksamen :rolleyes: typisk det! menmen
Skatteoopgjøret har kommet! fikk epost i dag tidlig :) very nice
Så jeg hadde fått epost om det kvart over midtnatt om at det var klart.
. Ikke sjekka banken enda da, men det kommer etterhvert

Her kom tåka i går kveld, så det var litt kjølig og litt klamt å ligge i telt i natt, men vi gjennomførte.

Fint vær i dag også:) Yngste er på plass i bhg og eldste skal gjøre skolearbeid. Så er det litt husarbeid innimellom før vi henter i bhg. Litt lyst til å gå en tur også, men tviler på jeg får med seksåringen:P

Kengubarnet er visst ferdig på skole for dagen , de har gym og fysak 3 t på torsdager å siden han uansettbskal i bootcampløype og sykle 1,2 mil etterpå så ble det tidlig skoleslutt.
Jeg har skrudd sammen en benk til gangen , skal nå prøve meg på stolene:)

Er det bare jeg som reagerer at under disse pressekonferansene kl 16 oppfordrer til å bruke mer penger på oppusning, mer penger på hotell i Norge, mer penger på restauranter +++ for å holde Norge i gang uten å tanke på at så mange har blitt permittert her i landet....

Unga er happy og opptatt nå sammen med pappa som setter sammen greia :p gir meg litt alene tid
Fine greier det.

Trampolina vår kom opp for et par uker siden, den ble flyttet litt i går for å få plass til teltet.

Jeg burde bruke pengene på å planere hagen, men det strekker de ikke i til....

Er det bare jeg som reagerer at under disse pressekonferansene kl 16 oppfordrer til å bruke mer penger på oppusning, mer penger på hotell i Norge, mer penger på restauranter +++ for å holde Norge i gang uten å tanke på at så mange har blitt permittert her i landet....
I dag så jeg den ikke for første gang på lenge, men jeg har ikke reagert på slikt, for jeg har tenkt at det var rettet mot de som har råd til det, nettopp fot å få i gang drift så flere kan få tilbake jobben sin som de er permittert fra.

Bortsett fra at det er vel så viktig å bruke penge i Italia eller Spania f. Eks.... Hvor store deler av landet er bygget opp rundt turisme... Ikke i år, men når verden er i balanse igjen føler jeg muligens at jeg for første gang siden bryllupsreisen burde fått familien med på utenlandstur for å bruke penger i et land som ikke har så fet bankkonto som Norge som tross at gir enorme summer til bedrifter og utvidede dagpenger til permitterte.

Fine greier det.

Trampolina vår kom opp for et par uker siden, den ble flyttet litt i går for å få plass til teltet.

Jeg burde bruke pengene på å planere hagen, men det strekker de ikke i til....
Ja, den gamle ble ødelagt og turnjenta på 7 “må” nesten ha :p

Ja kan si det er vanskelige tider for mange nå :( men de som kan “må” nesten dra lasset og holde oss i gang...vi leier men regner med å bruke litt penger likevel på hagen og sånt. Har avlagte ting fra unga som kunne selges, men vurderer sterkt å bare gi bort til noen om det kan hjelpe. Vi sparer nok feriepenger i år, da neste sommerferie kanskje blir stusselig

Nei det er ikke det. Vi bruker så lite som mulig egentlig. Kan jo hende de kutter for oss etterhvert..

Tenker i grunn fet er en naturlig oppfordring jeg da. Det mener nok de som har råd til det

Ja, den gamle ble ødelagt og turnjenta på 7 “må” nesten ha :p

Kjekt å ha..

Vi har en hage som skrår fra øst til vest. Og fra nord til sør.
I tillegg er det ujevnheter med humper (opp) og dumper (ned) samt naturlig variasjon grunnet stener og røtter.

I det hele tatt. Det finnes ingen plan plass i hagen. Vi trenger egenelig en til trampolina så den står stødig.
Og en til teltet så vi ligger greit.
Og en til basseng så vekta går nedover og ikke til ene hjørnet for da gir det etter.

Ønsket om å restrukturere hagen er derfor stort. Men oppgaven virker uoverkommelig.

Back
Topp