ChubbyN
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
❁ Juliskatter 2026 ❁
Enig med deg.For en potet, han må no gjøre jobben sin!
Tror han kun vil gjøre den jobben han liker best selv Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg.For en potet, han må no gjøre jobben sin!
Tror han kun vil gjøre den jobben han liker best selv Fikk time 30.12 til OTULJeg er i samme situasjon som deg, håper å få før jul
Håpte jo på før jul, men men. Og så fikk jeg også time til OUL 10.02. Så da er kalenderen satt
Jeg fikk 29.12Fikk time 30.12 til OTULHåpte jo på før jul, men men. Og så fikk jeg også time til OUL 10.02. Så da er kalenderen satt
![]()
Jeg fikk også bare til OTUL.Jeg har bare fått time til OTUL. Fikk dere time til begge deler samtidig?
Jeg fikk begge deler samtidig. Sikkert litt ulik praksis rundt om kringJeg har bare fått time til OTUL. Fikk dere time til begge deler samtidig?
Jeg fikk time til en ekstra tidlig ul i uke 9. Også avtaler vi bare den dagen neste time som sikkert blir tul med nipt-test. Veldig greit her som det avtales fra gang til gang.Jeg har bare fått time til OTUL. Fikk dere time til begge deler samtidig?