Skravletråd

Forståelig! Hadde sønnen min fått beskjed om å holde seg i ro tror jeg det hadde rabla:hilarious: Han tok blindtarmen her for et par år siden da, da måtte han holde seg litt i ro en stund, det var ordentlig kjedelig...
Ja, han er ikke no flink til å holde roen så det blir ikke noe SFO og vi må holde oppsyn med han hjemme. Han vimser fælt, så her må det passes på:hilarious:
 
Voldsomt til kynnere for tida... hadde sinnsykt mye kynnere de andre svangerskapet og, men da starta de ikke riktig så tidlig. Flere som merker noe til dem enda?

Jeg merker litt til kynnere, går isåfall utifra at det er det :p
 
Hva skjer med at forumet har blitt totalrenovert samt at jeg ikke finner skjult gruppen lenger?
 
Og navnet mitt er også endret til lillemeii, wtf??
 
Enig med lillemeii…Og det ser så likt ut som FB gjorde før at jeg blir nervøs for at FB nå eier alle opplysningene våre (se like-knappen feks.)
 
Enig med lillemeii…Og det ser så likt ut som FB gjorde før at jeg blir nervøs for at FB nå eier alle opplysningene våre (se like-knappen feks.)
Heelt utrolig, det er min gamle bruker som jeg hadde for 7 år siden som plutselig er knyttet til min mail. Nå er jo den nye brukeren som jeg hadde borte :-(
 
Jøss! Rart at de ikke har lagt ut noe info om hva som er nytt? Eller er det bare jeg som er dårlig på å lete?
 
Du må logge inn på nytt så får du opp den skjulte gruppa :)

Det går ikke, jeg har plutselig min gamle bruker. Så jeg må legges til på nytt
 
Jeg er 12+3 i dag. Når jeg ligger på ryggen nå på morgenen er magen helt flat, og ingen tegn til å se livmora over skambeinet. Er det normalt? 2. gangs, og husker ikke helt hvordan det var sist. Men trodde magen hadde begynt å komme litt etter 12uker?
 
Jeg er 12+3 i dag. Når jeg ligger på ryggen nå på morgenen er magen helt flat, og ingen tegn til å se livmora over skambeinet. Er det normalt? 2. gangs, og husker ikke helt hvordan det var sist. Men trodde magen hadde begynt å komme litt etter 12uker?
Tror det er helt normalt. Det er fortsatt tidlig. Jeg har kort overkropp og bærer mye utenpå, så hos meg dukket den opp rundt uke 11-12 nå, i likhet som de to forrige svangerskapene. Men vises ikke når jeg reiser meg enda.
 
Tror det er helt normalt. Det er fortsatt tidlig. Jeg har kort overkropp og bærer mye utenpå, så hos meg dukket den opp rundt uke 11-12 nå, i likhet som de to forrige svangerskapene. Men vises ikke når jeg reiser meg enda.
Satser på at det er normalt, og at alt er som det skal ☺️Skal på ultralyd om ei uke, så får jo se da hvordan det står til ☺️
 
Da har jeg fått sendt inn henvisning til tul, nipt og oul. Så blir nok to-tre uker å vente men det går helt fint. Fint å få det gjort bare:happy:
 
Back
Topp